Thanks!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
https://help.ea.com/artic(...)r-suspended-accounts
Maar ze gaan je toch niet unbanne
Ja idd. Je bent gewoon een achterlijke gladiool die een mailadres nog niet eens kan vinden en dat hier komt vragen. Als er iemand op reageert dat het kansloos is mag dat niet, we mogen alleen voor jou werken en een mailadres opzoeken.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het getuigd van weinig herseninhoud door gelijk zo achterlijk te doen, mooi dat je er zelf ook om kunt lachen.
Nee jouw reactie was niet typisch voor jouquote:
Dat je dat denkt dat zegt al genoeg, blijkbaar heb je ook geen begrijpend lezen geleerd.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd. Je bent gewoon een achterlijke gladiool die een mailadres nog niet eens kan vinden en dat hier komt vragen. Als er iemand op reageert dat het kansloos is mag dat niet, we mogen alleen voor jou werken en een mailadres opzoeken.
Daar hoef ik verder ook niets aan toe te voegen. Dat agressieve gedrag van jou zegt wel meer dan genoeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd. Je bent gewoon een achterlijke gladiool die een mailadres nog niet eens kan vinden en dat hier komt vragen. Als er iemand op reageert dat het kansloos is mag dat niet, we mogen alleen voor jou werken en een mailadres opzoeken.
[..]
Nee jouw reactie was niet typisch voor jou
Doe je toevallig nu hbo en ga je volgend jaar proberen op de uni te komen? Woon je in Stiens?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je dat denkt dat zegt al genoeg, blijkbaar heb je ook geen begrijpend lezen geleerd.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag toch niet boeler. Ik vraag om een contact e-mail, ik laat het aan EA over daar heb ik jou niet voor nodig verder. Als het niet weet prima maar dan hoef je ook niet te reageren.
Op het moment dat ik het mailadres niet aan je kan geven, hoef ik niet te reageren staat er? Dus was is daar niet begrepen aan?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je dat denkt dat zegt al genoeg, blijkbaar heb je ook geen begrijpend lezen geleerd.
Weer typisch Litmanen gedragquote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar hoef ik verder ook niets aan toe te voegen. Dat agressieve gedrag van jou zegt wel meer dan genoeg.
Nee en nee ik woon niet in zo'n pauper dorp.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe je toevallig nu hbo en ga je volgend jaar proberen op de uni te komen? Woon je in Stiens?
Jij veel plezier met reviews schrijven over games op je zolderkamerquote:Op maandag 3 juni 2013 12:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee en nee ik woon niet in zo'n pauper dorp.
Veel plezier verder met kaartjes ruilen verder.
O, en ik maar denken dat je vandermar was. Maar kom op man, waarom kwam je hier überhaupt? Je kan toch zelf wel een email adres opzoeken?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee en nee ik woon niet in zo'n pauper dorp.
Veel plezier verder met kaartjes ruilen verder.
Maar dan heb je niet die wedstrijd viewquote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
noobin de arena kan je toch ook gewoon zijwaarts rennen haha
Ja wow en wat doe je dat weer geweldigquote:Op maandag 3 juni 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik duw jou graag met de neus op de feiten ja
Can you love me againquote:
Hij is net DS2quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wow en wat doe je dat weer geweldig![]()
Tis daarom dat iedereen zo'n fan is van discussies van jou hier, omdat jij er zo geweldig in bent
Dat jij dat durft te posten om 1 minuut over half 1quote:
Hou oud ben jij? 12?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis daarom dat iedereen zo'n fan is van discussies van jou hier, omdat jij er zo geweldig in bent
Is dit een discussie dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar issie weer. Kom je mee kaartjes ruilen?quote:
In principe welquote:
Ja, ik heb nog een Charizard over.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar issie weer. Kom je mee kaartjes ruilen?
Fijn ook dat je het even voor je VBL mattie komt opnemen
Zeg het ze Stijn!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Gasten, doe eens normaal man. Typisch stelt een normale vraag en jullie doen alsof hij aids is.
Rustig man, kliekjesvorming lijkt 't hier.
Volgens mij kan typisch prima voor zichzelf opkomen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Gasten, doe eens normaal man. Typisch stelt een normale vraag en jullie doen alsof hij aids is.
Hoe kun je 'te incapabel' zijn? Gebruik geen woorden die je niet goed kunt gebruiken aub, dat heeft geen zin natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij kan typisch prima voor zichzelf opkomen.
Alhoewel hij bleek ook te incapabel om een e-mail adres te vinden
Oke. Ga nou maar weer wegquote:Op maandag 3 juni 2013 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe kun je 'te incapabel' zijn? Gebruik geen woorden die je niet goed kunt gebruiken aub, dat heeft geen zin natuurlijk.
nog zo'n VBL kneus. Moeten jullie niet fokstokken jatten en klagen bij de mods ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook een fokstok?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vrijdag avond station Eindhoven VBL tegen Fut?
Maak er A'dam CS van en ik ben erbij.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vrijdag avond station Eindhoven VBL tegen Fut?
Moeten we wel eerst zijn vrouw beledigenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We kunnen beter in Leiden afspreken... kan Kent zijn vader meehelpen.
dan gaan ze huilend hun excuses aanbiedenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We kunnen beter in Leiden afspreken... kan Kent zijn vader meehelpen.
Met Kent of dat mannetje dat te lui is om zelf iets op te zoeken, het hier komt vragen en vervolgens niet tegen een opmerking kanquote:
En hij is nog de eerste die gaat schelden ook, en als ik dan terugscheld is dat typisch voor mij wat is dezequote:Op maandag 3 juni 2013 12:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met Kent of dat mannetje dat te lui is om zelf iets op te zoeken, het hier komt vragen en vervolgens niet tegen een opmerking kan
Dat was een woordgrap, zijn username is typisch snap jequote:Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En hij is nog de eerste die gaat schelden ook, en als ik dan terugscheld is dat typisch voor mij wat is deze![]()
!!!!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |