Kansloze missiequote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een goed argument maar ik moet wel contact kunnen maken.
Bij de webapp ergens kan je het wel vinden. Veel plezier met zon pakiquote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://help.ea.com/nl/contact-us/select?question=Banquote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schrijf reviews voor ze dus ze moeten niet ouwe hoeren.quote:
Alsof ze geen schijt hebben aan een figuur die gaat lopen cheaten en dan reviews gaat schrijvenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schrijf reviews voor ze dus ze moeten niet ouwe hoeren.
Ik zoek een e-mail oid, niet dat hulp tooltje.
Dat is mijn vraag toch niet boeler. Ik vraag om een contact e-mail, ik laat het aan EA over daar heb ik jou niet voor nodig verder. Als het niet weet prima maar dan hoef je ook niet te reageren.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof ze geen schijt hebben aan een figuur die gaat lopen cheaten en dan reviews gaat schrijven
Rot dan lekker op. Als jij hier komt met je verhaaltje mag ik er lekker op reageren.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag toch niet boeler. Ik vraag om een contact e-mail, ik laat het aan EA over daar heb ik jou niet voor nodig verder. Als het niet weet prima maar dan hoef je ook niet te reageren.
Ja daar moest ik ook om huillachenquote:
https://help.ea.com/artic(...)r-suspended-accountsquote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag toch niet boeler. Ik vraag om een contact e-mail, ik laat het aan EA over daar heb ik jou niet voor nodig verder. Als het niet weet prima maar dan hoef je ook niet te reageren.
Ik kom hier gewoon normaal een vraag stellen en ik vroeg dus niet of Timmy_Turner dacht dat ik een kans maakte. Probeer volgende keer normaal te reageren aub, dan maak je jezelf niet zo belachelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rot dan lekker op. Als jij hier komt met je verhaaltje mag ik er lekker op reageren.
En zoek het zelf kansloze flikker
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Flikker op man. Ga lekker bij vandermar in zijn hol kruipen...quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga maar weer weg hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kom hier gewoon normaal een vraag stellen en ik vroeg dus niet of Timmy_Turner dacht dat ik een kans maakte. Probeer volgende keer normaal te reageren aub, dan maak je jezelf niet zo belachelijk.
De enige die zichzelf belachelijk maakt ben jij. En dat dikke vriendje van je.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kom hier gewoon normaal een vraag stellen en ik vroeg dus niet of Timmy_Turner dacht dat ik een kans maakte. Probeer volgende keer normaal te reageren aub, dan maak je jezelf niet zo belachelijk.
Wie is mijn dikke vriendje?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De enige die zichzelf belachelijk maakt ben jij. En dat dikke vriendje van je.
Typischquote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rot dan lekker op. Als jij hier komt met je verhaaltje mag ik er lekker op reageren.
En zoek het zelf kansloze flikker
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |