Dik gehaald jonguh !quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Finance gehaald?![]()
Er had iemand een -1.5 voor het tentamen![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dik gehaald jonguh !
Helaas net geen 7 mja kan de pret niet drukken.
Jup 7quote:
Ja ziek en dat met die bonusregeling en kei hoge punten voor die assignmentquote:
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ziek en dat met die bonusregeling en kei hoge punten voor die assignment
hehe ja iddquote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou geen zin in hebbenZeker als ik Lex was zou ik zoveel mogelijk main events spelen om eens een bracelet proberen te winnen
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dik gehaald jonguh !
Helaas net geen 7 mja kan de pret niet drukken.
Ja inderdaad was niet echt een moeilijk vak, je moest er alleen even wat tijd in steken om die dingen te leren kennen. Als we die assignment niet hadden gehad en ik de laatste dag had moeten beginnen aan de Beta's enzo was het wel klote gewordenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Maar ik vond het vak echt niet zo onmogelijk hoor. Dat gedoe met die beta, alpha etc was wel pittig maar de rest was gewoon formules kennen.
Twee huisgenoten van me deden het voor het 4de jaar, dit werd hun 7de tentamen ervan....quote:Op maandag 3 juni 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja inderdaad was niet echt een moeilijk vak, je moest er alleen even wat tijd in steken om die dingen te leren kennen. Als we die assignment niet hadden gehad en ik de laatste dag had moeten beginnen aan de Beta's enzo was het wel klote gewordenMaar nu goed te doen inderdaad.
Bij het lopen naar die gymzaal zon vrouwtje tegengekomen die hem voor de 5de keer ging doen, hoe krijg je dat voor elkaar dan
Wat de neukquote:Op maandag 3 juni 2013 11:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Twee huisgenoten van me deden het voor het 4de jaar, dit werd hun 7de tentamen ervan....
Nou was ik wel in het voordeel door M&O, al dat disconteren en shit leerde ik op de middelbare al.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat de neukIk en wat mensen die ik ken (en jij volgens mij ook ) hebben er helemaal niet zoveel voor gedaan en toch redelijk simpel gehaald
Off: Dit kutnummer zit echt al de hele week in mijn hoofd![]()
Oh dat heb ik ook nooit gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou was ik wel in het voordeel door M&O, al dat disconteren en shit leerde ik op de middelbare al.
Ik oefen alles eerst in de arena en daarna een oefenwedstrijd voa de arena, omdat de besturing ligt aan welke richting je op rent.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Feli Poker![]()
En Dje, niet zoveel gespeeld meer dit weekend. Ronaldo chop lukt wel. Alleen nu nog doorhebben wanneer zon move te doen
Dan heb je echt kut internetquote:Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe got nog wat? hoeren torrent duurt altijd uren
O ik ga hem nu downloadenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe got nog wat? hoeren torrent duurt altijd uren
noobquote:Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik oefen alles eerst in de arena en daarna een oefenwedstrijd voa de arena, omdat de besturing ligt aan welke richting je op rent.
klopt maar dat staat daar zelfs gewoon los van, ding gaat gewoon met een kansloos lage snelheidquote:
DMquote:Op maandag 3 juni 2013 12:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt maar dat staat daar zelfs gewoon los van, ding gaat gewoon met een kansloos lage snelheidnog lager dan m'n al lage max
kanniequote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik de klantesnervice van EA bereiken?Heb ooit een ban gehad tijdens het cheaten met die kaartjes in het begin van UT13 en wil mijn oude account weer gebruiken voor EA games.
Hey jij bent uit de VBL SC, jij moet wel komen trollen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik de klantesnervice van EA bereiken?Heb ooit een ban gehad tijdens het cheaten met die kaartjes in het begin van UT13 en wil mijn oude account weer gebruiken voor EA games.
Banned for life, my friend.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef Typisch het volgende:
Kansloze missiequote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een goed argument maar ik moet wel contact kunnen maken.
Bij de webapp ergens kan je het wel vinden. Veel plezier met zon pakiquote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://help.ea.com/nl/contact-us/select?question=Banquote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schrijf reviews voor ze dus ze moeten niet ouwe hoeren.quote:
Alsof ze geen schijt hebben aan een figuur die gaat lopen cheaten en dan reviews gaat schrijvenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schrijf reviews voor ze dus ze moeten niet ouwe hoeren.
Ik zoek een e-mail oid, niet dat hulp tooltje.
Dat is mijn vraag toch niet boeler. Ik vraag om een contact e-mail, ik laat het aan EA over daar heb ik jou niet voor nodig verder. Als het niet weet prima maar dan hoef je ook niet te reageren.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof ze geen schijt hebben aan een figuur die gaat lopen cheaten en dan reviews gaat schrijven
Rot dan lekker op. Als jij hier komt met je verhaaltje mag ik er lekker op reageren.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag toch niet boeler. Ik vraag om een contact e-mail, ik laat het aan EA over daar heb ik jou niet voor nodig verder. Als het niet weet prima maar dan hoef je ook niet te reageren.
Ja daar moest ik ook om huillachenquote:
https://help.ea.com/artic(...)r-suspended-accountsquote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag toch niet boeler. Ik vraag om een contact e-mail, ik laat het aan EA over daar heb ik jou niet voor nodig verder. Als het niet weet prima maar dan hoef je ook niet te reageren.
Ik kom hier gewoon normaal een vraag stellen en ik vroeg dus niet of Timmy_Turner dacht dat ik een kans maakte. Probeer volgende keer normaal te reageren aub, dan maak je jezelf niet zo belachelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rot dan lekker op. Als jij hier komt met je verhaaltje mag ik er lekker op reageren.
En zoek het zelf kansloze flikker
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Flikker op man. Ga lekker bij vandermar in zijn hol kruipen...quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga maar weer weg hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kom hier gewoon normaal een vraag stellen en ik vroeg dus niet of Timmy_Turner dacht dat ik een kans maakte. Probeer volgende keer normaal te reageren aub, dan maak je jezelf niet zo belachelijk.
De enige die zichzelf belachelijk maakt ben jij. En dat dikke vriendje van je.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kom hier gewoon normaal een vraag stellen en ik vroeg dus niet of Timmy_Turner dacht dat ik een kans maakte. Probeer volgende keer normaal te reageren aub, dan maak je jezelf niet zo belachelijk.
Wie is mijn dikke vriendje?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De enige die zichzelf belachelijk maakt ben jij. En dat dikke vriendje van je.
Typischquote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rot dan lekker op. Als jij hier komt met je verhaaltje mag ik er lekker op reageren.
En zoek het zelf kansloze flikker
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |