PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Geen idee. De Italiaanse TOTS spelers ga ik uiteraard nog niet kopen, prijzen gaan nog keihard kelderen deze weekquote:
Ik vind die aanval zo jammerquote:
CAM Nasri of Mataquote:Op maandag 3 juni 2013 10:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. De Italiaanse TOTS spelers ga ik uiteraard nog niet kopen, prijzen gaan nog keihard kelderen deze week
Qua workrates zijn die 4 perfect natuurlijk (Barzagli, Chiellini, Vidal en Lichtsteiner) Vertonghen heeft high/high, dus daarom de keuze voor Kaboul, wat Fellaini dan 7 chem geeft. Maar ja, dat zal ik niet echt merken denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind die aanval zo jammerDie rechterkant wil ik ook iets mee maken
Pak dan Vermaelen?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Qua workrates zijn die 4 perfect natuurlijk (Barzagli, Chiellini, Vidal en Lichtsteiner) Vertonghen heeft high/high, dus daarom de keuze voor Kaboul, wat Fellaini dan 7 chem geeft. Maar ja, dat zal ik niet echt merken denk ik.
Met de huidige prijzen moet ik de aanval budgettair houden helaas. Als de prijzen kelderen dan kan ik nog wel wat bazen neerzetten. Als ik een TOTS Bundesliga speler verkoop kan ik TOTS Mata op CAM zettenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:02 schreef Eurynox het volgende:
[..]
CAM Nasri of Mata
ST IF Suarez en Aguero?
Die aanvalquote:Op maandag 3 juni 2013 11:04 schreef Eurynox het volgende:
Ik speel dit momenteel:
http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#iqhoro9unJEAN:ps3
Die was ik gewoon vergetenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef v0lt026 het volgende:
Waarom niet Kompany? Ik heb hem ook op LCB en vind hem niet echt te traag ofzo
Ik word toch vaak met Kompany voorbij gesprint. Ik vind het maar een logge spelerquote:Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef v0lt026 het volgende:
Waarom niet Kompany? Ik heb hem ook op LCB en vind hem niet echt te traag ofzo
Het is spelen met wat de russen te bieden hebben atm.quote:
Emenike en Welliton.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:04 schreef Eurynox het volgende:
Ik speel dit momenteel:
http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#iqhoro9unJEAN:ps3
Blijf Emenike beest vinden, Welliton wissel ik af met Doumbia, nogmaals, Russische comp heeft niet veel andersquote:
Heb een RPL team gehad, maar de uitermate zwakke verdediging en verdedigende middenvelders heeft er wel voor gezorgd dat ik dat weer snel gezien had. Het gebrek aan opties maakt het ook niet echt leuk om zo'n team in elkaar te zetten.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:07 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Blijf Emenike beest vinden, Welliton wissel ik af met Doumbia, nogmaals, Russische comp heeft niet veel anders
Campagnaro RCB dan kan het dacht ik wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In zn kont? Past toch niet op rechts.. geen Italiaan en geen link naar CAM
Ik had het eerst ook alleen RPL, maar heb hem om defense redenen ook aangepast met het brazilliaanse gedeelte op linksquote:Op maandag 3 juni 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een RPL team gehad, maar de uitermate zwakke verdediging en verdedigende middenvelders heeft er wel voor gezorgd dat ik dat weer snel gezien had. Het gebrek aan opties maakt het ook niet echt leuk om zo'n team in elkaar te zetten.
High/Highquote:Op maandag 3 juni 2013 11:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Campagnaro RCB dan kan het dacht ik wel.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
bammm tentamen net ook gehaald, propedeuse binnenelk tentamen in 1x gehaald
![]()
vakantie
Alleen Lamela zijn dribbel is echtquote:Op maandag 3 juni 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
High/Highen Lamela def workrate low. feest voor de LM/LW van de tegenstander.
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
vakantie
quote:
thxquote:
Dat is er pas 1quote:Op maandag 3 juni 2013 11:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
thxjij ook grats met dat tentamen
netjesquote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is er pas 1maar bedankt
Nou nog even die laatste 2 gehaald hebben (daar ben ik eigenlijk zekerder van) en dan heb ik 8/10 nu in een keer gehaald en moet ik er nog 2 herren voor mijn P in eerste jaar.Volgende week eerste her
High/medquote:Op maandag 3 juni 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Qua workrates zijn die 4 perfect natuurlijk (Barzagli, Chiellini, Vidal en Lichtsteiner) Vertonghen heeft high/high, dus daarom de keuze voor Kaboul, wat Fellaini dan 7 chem geeft. Maar ja, dat zal ik niet echt merken denk ik.
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
vakantie
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Feli Poker![]()
En Dje, niet zoveel gespeeld meer dit weekend. Ronaldo chop lukt wel. Alleen nu nog doorhebben wanneer zon move te doen
thxquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef Toefjes het volgende:
Lamela TOTS 217K BIN. Rond de 180 vanavond denk ik
gaat volgens mij pas later daarheen, voor mainevent en daar misschien nog wat omheenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Poker, doet Lex wel mee aan de Wsop? Ben hem nog niet tegengekomen
Hoe kun je daar nou geen zin in hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gaat volgens mij pas later daarheen, voor mainevent en daar misschien nog wat omheen
denk ik tenminste, heb hem er niet over gesprokenMaar dat is wat een hoop doen als ze geen zin hebben om wekenlang in Vegas te zitten
quote:
Dik gehaald jonguh !quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Finance gehaald?![]()
Er had iemand een -1.5 voor het tentamen![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dik gehaald jonguh !
Helaas net geen 7 mja kan de pret niet drukken.
Jup 7quote:
Ja ziek en dat met die bonusregeling en kei hoge punten voor die assignmentquote:
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ziek en dat met die bonusregeling en kei hoge punten voor die assignment
hehe ja iddquote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou geen zin in hebbenZeker als ik Lex was zou ik zoveel mogelijk main events spelen om eens een bracelet proberen te winnen
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dik gehaald jonguh !
Helaas net geen 7 mja kan de pret niet drukken.
Ja inderdaad was niet echt een moeilijk vak, je moest er alleen even wat tijd in steken om die dingen te leren kennen. Als we die assignment niet hadden gehad en ik de laatste dag had moeten beginnen aan de Beta's enzo was het wel klote gewordenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Maar ik vond het vak echt niet zo onmogelijk hoor. Dat gedoe met die beta, alpha etc was wel pittig maar de rest was gewoon formules kennen.
Twee huisgenoten van me deden het voor het 4de jaar, dit werd hun 7de tentamen ervan....quote:Op maandag 3 juni 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja inderdaad was niet echt een moeilijk vak, je moest er alleen even wat tijd in steken om die dingen te leren kennen. Als we die assignment niet hadden gehad en ik de laatste dag had moeten beginnen aan de Beta's enzo was het wel klote gewordenMaar nu goed te doen inderdaad.
Bij het lopen naar die gymzaal zon vrouwtje tegengekomen die hem voor de 5de keer ging doen, hoe krijg je dat voor elkaar dan
Wat de neukquote:Op maandag 3 juni 2013 11:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Twee huisgenoten van me deden het voor het 4de jaar, dit werd hun 7de tentamen ervan....
Nou was ik wel in het voordeel door M&O, al dat disconteren en shit leerde ik op de middelbare al.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat de neukIk en wat mensen die ik ken (en jij volgens mij ook ) hebben er helemaal niet zoveel voor gedaan en toch redelijk simpel gehaald
Off: Dit kutnummer zit echt al de hele week in mijn hoofd![]()
Oh dat heb ik ook nooit gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou was ik wel in het voordeel door M&O, al dat disconteren en shit leerde ik op de middelbare al.
Ik oefen alles eerst in de arena en daarna een oefenwedstrijd voa de arena, omdat de besturing ligt aan welke richting je op rent.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Feli Poker![]()
En Dje, niet zoveel gespeeld meer dit weekend. Ronaldo chop lukt wel. Alleen nu nog doorhebben wanneer zon move te doen
Dan heb je echt kut internetquote:Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe got nog wat? hoeren torrent duurt altijd uren
O ik ga hem nu downloadenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe got nog wat? hoeren torrent duurt altijd uren
noobquote:Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik oefen alles eerst in de arena en daarna een oefenwedstrijd voa de arena, omdat de besturing ligt aan welke richting je op rent.
klopt maar dat staat daar zelfs gewoon los van, ding gaat gewoon met een kansloos lage snelheidquote:
DMquote:Op maandag 3 juni 2013 12:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt maar dat staat daar zelfs gewoon los van, ding gaat gewoon met een kansloos lage snelheidnog lager dan m'n al lage max
kanniequote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik de klantesnervice van EA bereiken?Heb ooit een ban gehad tijdens het cheaten met die kaartjes in het begin van UT13 en wil mijn oude account weer gebruiken voor EA games.
Hey jij bent uit de VBL SC, jij moet wel komen trollen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik de klantesnervice van EA bereiken?Heb ooit een ban gehad tijdens het cheaten met die kaartjes in het begin van UT13 en wil mijn oude account weer gebruiken voor EA games.
Banned for life, my friend.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef Typisch het volgende:
Kansloze missiequote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een goed argument maar ik moet wel contact kunnen maken.
Bij de webapp ergens kan je het wel vinden. Veel plezier met zon pakiquote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://help.ea.com/nl/contact-us/select?question=Banquote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schrijf reviews voor ze dus ze moeten niet ouwe hoeren.quote:
Alsof ze geen schijt hebben aan een figuur die gaat lopen cheaten en dan reviews gaat schrijvenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schrijf reviews voor ze dus ze moeten niet ouwe hoeren.
Ik zoek een e-mail oid, niet dat hulp tooltje.
Dat is mijn vraag toch niet boeler. Ik vraag om een contact e-mail, ik laat het aan EA over daar heb ik jou niet voor nodig verder. Als het niet weet prima maar dan hoef je ook niet te reageren.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof ze geen schijt hebben aan een figuur die gaat lopen cheaten en dan reviews gaat schrijven
Rot dan lekker op. Als jij hier komt met je verhaaltje mag ik er lekker op reageren.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag toch niet boeler. Ik vraag om een contact e-mail, ik laat het aan EA over daar heb ik jou niet voor nodig verder. Als het niet weet prima maar dan hoef je ook niet te reageren.
Ja daar moest ik ook om huillachenquote:
https://help.ea.com/artic(...)r-suspended-accountsquote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag toch niet boeler. Ik vraag om een contact e-mail, ik laat het aan EA over daar heb ik jou niet voor nodig verder. Als het niet weet prima maar dan hoef je ook niet te reageren.
Ik kom hier gewoon normaal een vraag stellen en ik vroeg dus niet of Timmy_Turner dacht dat ik een kans maakte. Probeer volgende keer normaal te reageren aub, dan maak je jezelf niet zo belachelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rot dan lekker op. Als jij hier komt met je verhaaltje mag ik er lekker op reageren.
En zoek het zelf kansloze flikker
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Flikker op man. Ga lekker bij vandermar in zijn hol kruipen...quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga maar weer weg hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kom hier gewoon normaal een vraag stellen en ik vroeg dus niet of Timmy_Turner dacht dat ik een kans maakte. Probeer volgende keer normaal te reageren aub, dan maak je jezelf niet zo belachelijk.
De enige die zichzelf belachelijk maakt ben jij. En dat dikke vriendje van je.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kom hier gewoon normaal een vraag stellen en ik vroeg dus niet of Timmy_Turner dacht dat ik een kans maakte. Probeer volgende keer normaal te reageren aub, dan maak je jezelf niet zo belachelijk.
Wie is mijn dikke vriendje?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De enige die zichzelf belachelijk maakt ben jij. En dat dikke vriendje van je.
Typischquote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rot dan lekker op. Als jij hier komt met je verhaaltje mag ik er lekker op reageren.
En zoek het zelf kansloze flikker
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
Het getuigd van weinig herseninhoud door gelijk zo achterlijk te doen, mooi dat je er zelf ook om kunt lachen.quote:
Thanks!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
https://help.ea.com/artic(...)r-suspended-accounts
Maar ze gaan je toch niet unbanne
Ja idd. Je bent gewoon een achterlijke gladiool die een mailadres nog niet eens kan vinden en dat hier komt vragen. Als er iemand op reageert dat het kansloos is mag dat niet, we mogen alleen voor jou werken en een mailadres opzoeken.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het getuigd van weinig herseninhoud door gelijk zo achterlijk te doen, mooi dat je er zelf ook om kunt lachen.
Nee jouw reactie was niet typisch voor jouquote:
Dat je dat denkt dat zegt al genoeg, blijkbaar heb je ook geen begrijpend lezen geleerd.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd. Je bent gewoon een achterlijke gladiool die een mailadres nog niet eens kan vinden en dat hier komt vragen. Als er iemand op reageert dat het kansloos is mag dat niet, we mogen alleen voor jou werken en een mailadres opzoeken.
Daar hoef ik verder ook niets aan toe te voegen. Dat agressieve gedrag van jou zegt wel meer dan genoeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd. Je bent gewoon een achterlijke gladiool die een mailadres nog niet eens kan vinden en dat hier komt vragen. Als er iemand op reageert dat het kansloos is mag dat niet, we mogen alleen voor jou werken en een mailadres opzoeken.
[..]
Nee jouw reactie was niet typisch voor jou
Doe je toevallig nu hbo en ga je volgend jaar proberen op de uni te komen? Woon je in Stiens?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je dat denkt dat zegt al genoeg, blijkbaar heb je ook geen begrijpend lezen geleerd.
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op het moment dat ik het mailadres niet aan je kan geven, hoef ik niet te reageren staat er? Dus was is daar niet begrepen aan?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je dat denkt dat zegt al genoeg, blijkbaar heb je ook geen begrijpend lezen geleerd.
Weer typisch Litmanen gedragquote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar hoef ik verder ook niets aan toe te voegen. Dat agressieve gedrag van jou zegt wel meer dan genoeg.
Nee en nee ik woon niet in zo'n pauper dorp.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe je toevallig nu hbo en ga je volgend jaar proberen op de uni te komen? Woon je in Stiens?
Jij veel plezier met reviews schrijven over games op je zolderkamerquote:Op maandag 3 juni 2013 12:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee en nee ik woon niet in zo'n pauper dorp.
Veel plezier verder met kaartjes ruilen verder.
O, en ik maar denken dat je vandermar was. Maar kom op man, waarom kwam je hier überhaupt? Je kan toch zelf wel een email adres opzoeken?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee en nee ik woon niet in zo'n pauper dorp.
Veel plezier verder met kaartjes ruilen verder.
Maar dan heb je niet die wedstrijd viewquote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
noobin de arena kan je toch ook gewoon zijwaarts rennen haha
Ja wow en wat doe je dat weer geweldigquote:Op maandag 3 juni 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik duw jou graag met de neus op de feiten ja
Can you love me againquote:
Hij is net DS2quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wow en wat doe je dat weer geweldig![]()
Tis daarom dat iedereen zo'n fan is van discussies van jou hier, omdat jij er zo geweldig in bent
Dat jij dat durft te posten om 1 minuut over half 1quote:
Hou oud ben jij? 12?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis daarom dat iedereen zo'n fan is van discussies van jou hier, omdat jij er zo geweldig in bent
Is dit een discussie dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar issie weer. Kom je mee kaartjes ruilen?quote:
In principe welquote:
Ja, ik heb nog een Charizard over.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar issie weer. Kom je mee kaartjes ruilen?
Fijn ook dat je het even voor je VBL mattie komt opnemen
Zeg het ze Stijn!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Gasten, doe eens normaal man. Typisch stelt een normale vraag en jullie doen alsof hij aids is.
Rustig man, kliekjesvorming lijkt 't hier.
Volgens mij kan typisch prima voor zichzelf opkomen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Gasten, doe eens normaal man. Typisch stelt een normale vraag en jullie doen alsof hij aids is.
Hoe kun je 'te incapabel' zijn? Gebruik geen woorden die je niet goed kunt gebruiken aub, dat heeft geen zin natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij kan typisch prima voor zichzelf opkomen.
Alhoewel hij bleek ook te incapabel om een e-mail adres te vinden
Oke. Ga nou maar weer wegquote:Op maandag 3 juni 2013 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe kun je 'te incapabel' zijn? Gebruik geen woorden die je niet goed kunt gebruiken aub, dat heeft geen zin natuurlijk.
nog zo'n VBL kneus. Moeten jullie niet fokstokken jatten en klagen bij de mods ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook een fokstok?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vrijdag avond station Eindhoven VBL tegen Fut?
Maak er A'dam CS van en ik ben erbij.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vrijdag avond station Eindhoven VBL tegen Fut?
Moeten we wel eerst zijn vrouw beledigenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We kunnen beter in Leiden afspreken... kan Kent zijn vader meehelpen.
dan gaan ze huilend hun excuses aanbiedenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We kunnen beter in Leiden afspreken... kan Kent zijn vader meehelpen.
Met Kent of dat mannetje dat te lui is om zelf iets op te zoeken, het hier komt vragen en vervolgens niet tegen een opmerking kanquote:
En hij is nog de eerste die gaat schelden ook, en als ik dan terugscheld is dat typisch voor mij wat is dezequote:Op maandag 3 juni 2013 12:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met Kent of dat mannetje dat te lui is om zelf iets op te zoeken, het hier komt vragen en vervolgens niet tegen een opmerking kan
Dat was een woordgrap, zijn username is typisch snap jequote:Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En hij is nog de eerste die gaat schelden ook, en als ik dan terugscheld is dat typisch voor mij wat is deze![]()
!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |