High/Highquote:Op maandag 3 juni 2013 11:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Campagnaro RCB dan kan het dacht ik wel.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
bammm tentamen net ook gehaald, propedeuse binnenelk tentamen in 1x gehaald
![]()
vakantie
Alleen Lamela zijn dribbel is echtquote:Op maandag 3 juni 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
High/Highen Lamela def workrate low. feest voor de LM/LW van de tegenstander.
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
vakantie
quote:
thxquote:
Dat is er pas 1quote:Op maandag 3 juni 2013 11:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
thxjij ook grats met dat tentamen
netjesquote:Op maandag 3 juni 2013 11:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is er pas 1maar bedankt
Nou nog even die laatste 2 gehaald hebben (daar ben ik eigenlijk zekerder van) en dan heb ik 8/10 nu in een keer gehaald en moet ik er nog 2 herren voor mijn P in eerste jaar.Volgende week eerste her
High/medquote:Op maandag 3 juni 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Qua workrates zijn die 4 perfect natuurlijk (Barzagli, Chiellini, Vidal en Lichtsteiner) Vertonghen heeft high/high, dus daarom de keuze voor Kaboul, wat Fellaini dan 7 chem geeft. Maar ja, dat zal ik niet echt merken denk ik.
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
vakantie
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Feli Poker![]()
En Dje, niet zoveel gespeeld meer dit weekend. Ronaldo chop lukt wel. Alleen nu nog doorhebben wanneer zon move te doen
thxquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef Toefjes het volgende:
Lamela TOTS 217K BIN. Rond de 180 vanavond denk ik
gaat volgens mij pas later daarheen, voor mainevent en daar misschien nog wat omheenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Poker, doet Lex wel mee aan de Wsop? Ben hem nog niet tegengekomen
Hoe kun je daar nou geen zin in hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gaat volgens mij pas later daarheen, voor mainevent en daar misschien nog wat omheen
denk ik tenminste, heb hem er niet over gesprokenMaar dat is wat een hoop doen als ze geen zin hebben om wekenlang in Vegas te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |