PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Geen idee. De Italiaanse TOTS spelers ga ik uiteraard nog niet kopen, prijzen gaan nog keihard kelderen deze weekquote:
Ik vind die aanval zo jammerquote:
CAM Nasri of Mataquote:Op maandag 3 juni 2013 10:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. De Italiaanse TOTS spelers ga ik uiteraard nog niet kopen, prijzen gaan nog keihard kelderen deze week
Qua workrates zijn die 4 perfect natuurlijk (Barzagli, Chiellini, Vidal en Lichtsteiner) Vertonghen heeft high/high, dus daarom de keuze voor Kaboul, wat Fellaini dan 7 chem geeft. Maar ja, dat zal ik niet echt merken denk ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind die aanval zo jammerDie rechterkant wil ik ook iets mee maken
Pak dan Vermaelen?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Qua workrates zijn die 4 perfect natuurlijk (Barzagli, Chiellini, Vidal en Lichtsteiner) Vertonghen heeft high/high, dus daarom de keuze voor Kaboul, wat Fellaini dan 7 chem geeft. Maar ja, dat zal ik niet echt merken denk ik.
Met de huidige prijzen moet ik de aanval budgettair houden helaas. Als de prijzen kelderen dan kan ik nog wel wat bazen neerzetten. Als ik een TOTS Bundesliga speler verkoop kan ik TOTS Mata op CAM zettenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:02 schreef Eurynox het volgende:
[..]
CAM Nasri of Mata
ST IF Suarez en Aguero?
Die aanvalquote:Op maandag 3 juni 2013 11:04 schreef Eurynox het volgende:
Ik speel dit momenteel:
http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#iqhoro9unJEAN:ps3
Die was ik gewoon vergetenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef v0lt026 het volgende:
Waarom niet Kompany? Ik heb hem ook op LCB en vind hem niet echt te traag ofzo
Ik word toch vaak met Kompany voorbij gesprint. Ik vind het maar een logge spelerquote:Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef v0lt026 het volgende:
Waarom niet Kompany? Ik heb hem ook op LCB en vind hem niet echt te traag ofzo
Het is spelen met wat de russen te bieden hebben atm.quote:
Emenike en Welliton.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:04 schreef Eurynox het volgende:
Ik speel dit momenteel:
http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#iqhoro9unJEAN:ps3
Blijf Emenike beest vinden, Welliton wissel ik af met Doumbia, nogmaals, Russische comp heeft niet veel andersquote:
Heb een RPL team gehad, maar de uitermate zwakke verdediging en verdedigende middenvelders heeft er wel voor gezorgd dat ik dat weer snel gezien had. Het gebrek aan opties maakt het ook niet echt leuk om zo'n team in elkaar te zetten.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:07 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Blijf Emenike beest vinden, Welliton wissel ik af met Doumbia, nogmaals, Russische comp heeft niet veel anders
Campagnaro RCB dan kan het dacht ik wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In zn kont? Past toch niet op rechts.. geen Italiaan en geen link naar CAM
Ik had het eerst ook alleen RPL, maar heb hem om defense redenen ook aangepast met het brazilliaanse gedeelte op linksquote:Op maandag 3 juni 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een RPL team gehad, maar de uitermate zwakke verdediging en verdedigende middenvelders heeft er wel voor gezorgd dat ik dat weer snel gezien had. Het gebrek aan opties maakt het ook niet echt leuk om zo'n team in elkaar te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |