Omdat ik baas Diamanti op CAM wilquote:Op maandag 3 juni 2013 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is een mooi team![]()
Maar waarom Jovetic toch weer in de spits dan?
quote:
Heel soms, ik speel geen FUT. Maar het leek me wel een gezellige boel, nu ben ik puur hier om het een klein beetje voor mijn 'vriendjes' op te nemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had het niet over jouIk vind dat jij je hier goed in opstelt. Jij postte hier vroeger toch ook?
heb echt alleen nog maar negatieve dingen over 'm gehoord helaasquote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik baas Diamanti op CAM wil
wist niet dat dat ook op mbo werd gegeven.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ik ken mensen die dat doen, ook niet bepaald weinig vrije tijd
Dit dus jaquote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ik ken mensen die dat doen, ook niet bepaald weinig vrije tijd
Tis hier normaal ook een gezellige boelquote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel soms, ik speel geen FUT. Maar het leek me wel een gezellige boel, nu ben ik puur hier om het een klein beetje voor mijn 'vriendjes' op te nemen.
Ik neem aan dat iedereen thuis woont?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:08 schreef Adames het volgende:
of je woont thuis, maar wat voor kansloze student ben je dan
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:11 schreef Adames het volgende:
[..]
wist niet dat dat ook op mbo werd gegeven.
Dan kom ik nog wel eens vaker langs.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis hier normaal ook een gezellige boel
Beste CAM in de Serie A hands down zijn schot, dribbel en passing zijn briljant alleen mis je soms een heel klein beetje pacequote:Op maandag 3 juni 2013 13:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb echt alleen nog maar negatieve dingen over 'm gehoord helaasKan je laten weten hoe hij beviel als je met 'm gespeeld hebt?
Dus I should boy him now?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CAM in de Serie A hands down zijn schot, dribbel en passing zijn briljant alleen mis je soms een heel klein beetje pace
ah nicequote:Op maandag 3 juni 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste CAM in de Serie A hands down zijn schot, dribbel en passing zijn briljant alleen mis je soms een heel klein beetje pace
Ik krijg dat soort comments nooit. Raar he?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
Team posten en om advies vragen is een fout die ik hier ook al eens gemaakt heb. Het levert hilarische comment op van figuren die je op straat geen minuut aan zou kunnen horen, toch lees je het.
En zijn vrije trappen zijn belachelijk goed alles 90+ geloof ikquote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah nicepace heb je de spitsen wel voor
His shooting is INSANEquote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En zijn vrije trappen zijn belachelijk goed alles 90+ geloof ik
Jij leest al maanden mee, wachtend op een moment als dit, om deze bijzonder interessante anekdote te kunnen plaatsen?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
Team posten en om advies vragen is een fout die ik hier ook al eens gemaakt heb. Het levert hilarische comment op van figuren die je op straat geen minuut aan zou kunnen horen, toch lees je het.
ok, maar misschien ligt het aan je team?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
ja da's ook wel chill, ik kan vrije trappen ook alleen maar met linksbenige spelers nemenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En zijn vrije trappen zijn belachelijk goed alles 90+ geloof ik
Iemand beoordelen op zijn teamquote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok, maar misschien ligt het aan je team?
Dit soort dingenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg dat soort comments nooit. Raar he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |