Ok JanCees heeft vast gedroomd om ooit in zijn leven met 11 RPL spelers te kunnen spelenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet je per sé een origineel team maken? Ik speel ook met teams die ik leuk vind dat zijn meestal ook geen crazy hybrid teams
Alles voor VBL natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Nooit te ver als er gevochten moet worden.
eerder als je alleen in het weekend naar huis magquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Zhano het volgende:
Als je maar 1 uur per week op de console mag van paps en mams dan is het best een redelijk team toch?
als je eenmaal geen 16 jarige scholier meer bent, heb je niet zo veel tijd.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Zhano het volgende:
Als je maar 1 uur per week op de console mag van paps en mams dan is het best een redelijk team toch?
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Nooit te ver als er gevochten moet worden.
Zegt die gast uit groep 3quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
als je eenmaal geen 16 jarige scholier meer bent, heb je niet zo veel tijd.
Het erge is dat de 'harde kern' ligt te rotten in de bannetjesbak.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen die VBL gasten even hun ban terug krijgen svp? Of moet daarvoor een stok gejat worden?
Als student heb je echt veel meer tijd voor fifa dan toen je scholier was hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat jongetje was net zo goed bezig om spellingsfouten te verbeteren maar hij heeft jou overgeslagen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet je per sé een origineel team maken? Ik speel ook met teams die ik leuk vind dat zijn meestal ook geen crazy hybrid teams
Wat weet jij daar nou van dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geband geweest.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen die VBL gasten even hun ban terug krijgen svp? Of moet daarvoor een stok gejat worden?
Dus dit zijn de autisten die nu uit de schaduw van de harde kern hun gang kunnen gaan. Verklaart een hoop danquote:Op maandag 3 juni 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het erge is dat de 'harde kern' ligt te rotten in de bannetjesbak.
dan doe je een flutstudiequote:Op maandag 3 juni 2013 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als student heb je echt veel meer tijd voor fifa dan toen je scholier was hoor
Mwah, ik ben niet van het rellen buiten VBL. Beetje bang voor een ban en dan word ik nog wel eens afgeschilderd als een kontenkruiper omdat ik me neutraal en objectief opstel. Een stok stelen is te laag voor mijn niveau.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus dit zijn de autisten die nu uit de schaduw van de harde kern hun gang kunnen gaan. Verklaart een hoop dan
Dat is een mooi teamquote:Op maandag 3 juni 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1845
Kei origineel team waar ik nu mee speel
Technische Natuurkunde, Eindhoven.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is ook zo, wat doe jij dan? Agrarische opleiding als ik je UI zo zie?
Ik had het niet over jouquote:Op maandag 3 juni 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet van het rellen buiten VBL. Beetje bang voor een ban en dan word ik nog wel eens afgeschilderd als een kontenkruiper omdat ik me neutraal en objectief opstel. Een stok stelen is te laag voor mijn niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |