Post het nog is dan !quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stiekem in mijn postgeschiedenis gekeken zeker? Nee heb Eto'o verkocht.
zo kansloos kom je ze niet vaak tegenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er schijnt op fok een spelletje te zijn waarbij ze een stokkie verplaatsen, maar omdat een paar van die mannetjes uit VBL SC geband zijn (goh wat verassend als je ze bezig ziet) gingen ze dat ding 'gijzelen' om hun gelijk te halen![]()
Dat is niet eens nodig bij dit soort gevallenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stiekem in mijn postgeschiedenis gekeken zeker? Nee heb Eto'o verkocht.
Hier, een sticker van de jufquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er schijnt op fok een spelletje te zijn waarbij ze een stokkie verplaatsen, maar omdat een paar van die mannetjes uit VBL SC geband zijn (goh wat verassend als je ze bezig ziet) gingen ze dat ding 'gijzelen' om hun gelijk te halen![]()
Niet iedereen heeft 500K voor een teamquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat valt hier voor positiefs over te zeggen dan, hooguit dat iedereen 9 chem heeft...
Ik laat jou huilen zebbiequote:Op maandag 3 juni 2013 13:03 schreef JanCees het volgende:
Iedereen hier als een bigstar te praten. Geef iedereen jantje hier!
Alsof je geen originele teams kan maken met 20kquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 500K voor een team
Stop nou met in de kont kruipen van al die VBL SC gastenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met 10k kan je ook iets leuks maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet je per sé een origineel team maken? Ik speel ook met teams die ik leuk vind dat zijn meestal ook geen crazy hybrid teamsquote:Op maandag 3 juni 2013 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof je geen originele teams kan maken met 20k
Leuk team dan, dit is ook geen leuk teamquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet je per sé een origineel team maken? Ik speel ook met teams die ik leuk vind dat zijn meestal ook geen crazy hybrid teams
Ok JanCees heeft vast gedroomd om ooit in zijn leven met 11 RPL spelers te kunnen spelenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet je per sé een origineel team maken? Ik speel ook met teams die ik leuk vind dat zijn meestal ook geen crazy hybrid teams
Alles voor VBL natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Nooit te ver als er gevochten moet worden.
eerder als je alleen in het weekend naar huis magquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Zhano het volgende:
Als je maar 1 uur per week op de console mag van paps en mams dan is het best een redelijk team toch?
als je eenmaal geen 16 jarige scholier meer bent, heb je niet zo veel tijd.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef Zhano het volgende:
Als je maar 1 uur per week op de console mag van paps en mams dan is het best een redelijk team toch?
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Nooit te ver als er gevochten moet worden.
Zegt die gast uit groep 3quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
als je eenmaal geen 16 jarige scholier meer bent, heb je niet zo veel tijd.
Het erge is dat de 'harde kern' ligt te rotten in de bannetjesbak.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen die VBL gasten even hun ban terug krijgen svp? Of moet daarvoor een stok gejat worden?
Als student heb je echt veel meer tijd voor fifa dan toen je scholier was hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat jongetje was net zo goed bezig om spellingsfouten te verbeteren maar hij heeft jou overgeslagen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geband geweest.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen die VBL gasten even hun ban terug krijgen svp? Of moet daarvoor een stok gejat worden?
Dus dit zijn de autisten die nu uit de schaduw van de harde kern hun gang kunnen gaan. Verklaart een hoop danquote:Op maandag 3 juni 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het erge is dat de 'harde kern' ligt te rotten in de bannetjesbak.
dan doe je een flutstudiequote:Op maandag 3 juni 2013 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als student heb je echt veel meer tijd voor fifa dan toen je scholier was hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |