Post het nog is dan !quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stiekem in mijn postgeschiedenis gekeken zeker? Nee heb Eto'o verkocht.
zo kansloos kom je ze niet vaak tegenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er schijnt op fok een spelletje te zijn waarbij ze een stokkie verplaatsen, maar omdat een paar van die mannetjes uit VBL SC geband zijn (goh wat verassend als je ze bezig ziet) gingen ze dat ding 'gijzelen' om hun gelijk te halen![]()
Dat is niet eens nodig bij dit soort gevallenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stiekem in mijn postgeschiedenis gekeken zeker? Nee heb Eto'o verkocht.
Hier, een sticker van de jufquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er schijnt op fok een spelletje te zijn waarbij ze een stokkie verplaatsen, maar omdat een paar van die mannetjes uit VBL SC geband zijn (goh wat verassend als je ze bezig ziet) gingen ze dat ding 'gijzelen' om hun gelijk te halen![]()
Niet iedereen heeft 500K voor een teamquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat valt hier voor positiefs over te zeggen dan, hooguit dat iedereen 9 chem heeft...
Ik laat jou huilen zebbiequote:Op maandag 3 juni 2013 13:03 schreef JanCees het volgende:
Iedereen hier als een bigstar te praten. Geef iedereen jantje hier!
Alsof je geen originele teams kan maken met 20kquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 500K voor een team
Stop nou met in de kont kruipen van al die VBL SC gastenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met 10k kan je ook iets leuks maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet je per sé een origineel team maken? Ik speel ook met teams die ik leuk vind dat zijn meestal ook geen crazy hybrid teamsquote:Op maandag 3 juni 2013 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof je geen originele teams kan maken met 20k
Leuk team dan, dit is ook geen leuk teamquote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet je per sé een origineel team maken? Ik speel ook met teams die ik leuk vind dat zijn meestal ook geen crazy hybrid teams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |