voor mafkezen als die timmy is dat wel nodig ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:37 schreef Reemi het volgende:
Haal anders even de volledige VBL-gang erbij
ik ben er. we zijn met zijn 10en, dus probeer op zijn minst 20 hier te regelen, anders kan je net zo goed thuis blijvenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vrijdag avond station Eindhoven VBL tegen Fut?
Oh.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat geeft niet, sommige mensen worden geboren met een verstandelijke beperking.
eens, maak dat nog maar eens hier duidelijk. hebben wij het tenminste ook weer rustig.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:54 schreef WeCanDoIt het volgende:
En rot gewoon lekker op naar je eigen forum ..
Deal.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vrijdag avond station Eindhoven VBL tegen Fut?
Jij bent echt de grootste idioot die ik ben tegengekomen op Fok! Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
voor mafkezen als die timmy is dat wel nodig ja.
Begin zelf met verbeteren!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:55 schreef Adames het volgende:
[..]
eens, maak dat nog maar eens hier duidelijk. hebben wij het tenminste ook weer rustig.
knap dat je zelfs zo mensenschuw bent, dat je zelfs op een internetforum nog eens niemand durft tegen te komen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste idioot die ik ben tegengekomen op Fok! Gefeliciteerd
Ja had hier zelfs een foto van m'n team neergezet. Toen werd ik met de grond gelijk gemaakt hiero. Lekker gastvrij zeg.quote:
Hoe schaal je een FOK!stok stelen in?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef Kamikazie het volgende:
Het vervelende is dat ik de meeste VBL SC nog wel aanzie voor van die paupers die nog echt komen ook
Ik kom heel veel mensen tegen dus helaasquote:Op maandag 3 juni 2013 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
knap dat je zelfs zo mensenschuw bent, dat je zelfs op een internetforum nog eens niemand durft tegen te komen.
Hé, ik steun het nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van mensen die een stokkie jatten om een ban ongedaan te maken![]()
Stokje jatten?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van mensen die een stokkie jatten om een ban ongedaan te maken![]()
Er viel waarschijnlijk niets positiefs over te zeggen, ik gok 11 spelers uit de Russische competitie met een aanval bestaande uit Eto'o, Doumbia, Welliton (2 van de 3).quote:Op maandag 3 juni 2013 12:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja had hier zelfs een foto van m'n team neergezet. Toen werd ik met de grond gelijk gemaakt hiero. Lekker gastvrij zeg.
Jij komt op mij over als een toffe gast. Wat doe jij daar in die VBL SC danquote:
Er schijnt op fok een spelletje te zijn waarbij ze een stokkie verplaatsen, maar omdat een paar van die mannetjes uit VBL SC geband zijn (goh wat verassend als je ze bezig ziet) gingen ze dat ding 'gijzelen' om hun gelijk te halenquote:
Stiekem in mijn postgeschiedenis gekeken zeker? Nee heb Eto'o verkocht.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er viel waarschijnlijk niets positiefs over te zeggen, ik gok 11 spelers uit de Russische competitie met een aanval bestaande uit Eto'o, Doumbia, Welliton (2 van de 3).
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stiekem in mijn postgeschiedenis gekeken zeker? Nee heb Eto'o verkocht.
Het zijn gezellige jongens hoor. Alleen merk je dat niet omdat het een haters gonna hate strijd is.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij komt op mij over als een toffe gast. Wat doe jij daar in die VBL SC dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |