TOTS Bocchetti? Dies echt nice.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:15 schreef JanCees het volgende:
Heb ook nog Bochetti, Emenike en Denisov op de bank.
Hij heeft alleen die avoids weaker foot trait daar erger ik me soms wel aan aangezien hij 4* weakfoot heeftquote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja da's ook wel chill, ik kan vrije trappen ook alleen maar met linksbenige spelers nemen(:')) dus dat komt dan wel mooi uit
?quote:
moet je geen kutteams posten.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef jackson het volgende:
Team posten en om advies vragen is een fout die ik hier ook al eens gemaakt heb. Het levert hilarische comment op van figuren die je op straat geen minuut aan zou kunnen horen, toch lees je het.
Wat een armoequote:
Dat zou kunnen, daarom post ik het ook. Maar ik verwacht dat wat handige tips en trucs maar er werd nogal offensief gereageerd. Wat ik niet helemaal kon volgen destijds.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok, maar misschien ligt het aan je team?
Hoezo op de bank dan, voor zover ik zie issie beter dan je andere CB's. Of wissel je gewoon af?quote:
Op FOK! wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heet jij echt Jan-Cees?
Super fraaie naam
Fitness denk ik, heb al een tijdje niet gespeeld. Blijk ook nog een paar Hamsiks en Muriels te hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo op de bank dan, voor zover ik zie issie beter dan je andere CB's. Of wissel je gewoon af?
Niks meer waard helaasquote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Fitness denk ik, heb al een tijdje niet gespeeld. Blijk ook nog een paar Hamsiks en Muriels te hebben
Nee, ik heb nog geen Monster gehaald.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand een 1/2 liter blik opengemaakt?
Ja ik. De 1 zit in de klok tijd voor een slok.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand een 1/2 liter blik opengemaakt?
Je vraagt om advies op zo'n moment, als ik een topteam had hoefde ik geen advies wel?quote:
pilsquote:Op maandag 3 juni 2013 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen Monster gehaald.
Trading tips ga je niet zo snel krijgen. Als teveel mensen ze weten, dan werkt het niet meer. De basis van alles wordt wel uitgelegd, maar het is vooral een hoop zelf doen en ontdekken, leren van je fouten en zelf beter worden. Als je dat niet lukt, heb je gewoon geen aanleg hiervoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, daarom post ik het ook. Maar ik verwacht dat wat handige tips en trucs maar er werd nogal offensief gereageerd. Wat ik niet helemaal kon volgen destijds.
Godver nu krijg ik zin in die meukquote:Op maandag 3 juni 2013 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen Monster gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |