PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee, klinkt interessant. Ik ben één en al oor.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:41 schreef zerokil het volgende:
Hebben jullie toevallig al over de med/low theorie gehoord?
Spelers met med/low workrates zouden na ''onderzoek'' OP zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, klinkt interessant. Ik ben één en al oor.
Nee, ik zit nog gewoon binnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:48 schreef Thorb het volgende:
is darksonic2 al naar buiten of ben ik nog op tijd voor die post
Hm, okee en die spelers moet je dan vooral voorin hebben neem ik aan? Of ook op het middenveld?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Spelers met med/low workrates zouden na ''onderzoek'' OP zijn.
Naja, ik kan alles wel gaan vertalen en kopiëren maar hier is het te lezen.
http://www.futhead.com/fifa/squads/11487743/
Geen idee.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hm, okee en die spelers moet je dan vooral voorin hebben neem ik aan? Of ook op het middenveld?
Ik versta niks van dat filmpje.quote:
Lekker man Carvalhoquote:
Die gaat voor discard value? Dan kun je m toch gewoon ff uit proberenquote:
Heb al iets anders gevonden.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gaat voor discard value? Dan kun je m toch gewoon ff uit proberen
Waarom jammer van Arfa?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb al iets anders gevonden.
[ afbeelding ]
Misschien toch maar is een WeFut account aanmaken..
Ennuh jammer van ArfaMaarja kan hem niet vervangen.. (5 skills is een must)
'quote:Op zondag 2 juni 2013 13:55 schreef el-blanchito het volgende:
Binnekory ga ik starten met fitnessen, even kijken of ik ergens een mooi schemaatje kan vinden
Fitnest hier iemand?
Ah nice, bedankt! Ik was al op zoek maar ik kon dat bodybuilddeel niet vinden. Ik begin dinsdag denk ikquote:Op zondag 2 juni 2013 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
'
Yep. Er is heel veel te vinden in het bodybuild topic hier op FOK!. Zelf heb ik een split schema aangevraagd bij mijn sportschool (health city).
Heb nu een 2 daagse split. Waarbij de ene dag je de rug, schouders en biceps pakt. De andere dag doe je borst, benen en triceps. Buikspieren en cardio zou je altijd kunnen doen.
Stel je gaat 3x per week sporten en je zou die tweedaagse split zien als een A en B schema dan doe je hem zo:
Maandag: A
Woensdag: B
Vrijdag: A
week 2
Maandag: B
Woensdag: A
Vrijdag: B
Sowieso ligt het er ook aan wat je doel is. Zou het gewoon even bespreken met je sportschool.
Toevallig, ik was net bezig met een nieuw schema voor mezelf te maken, en klikt per ongeluk op dit topic ipv het BB topicquote:Op zondag 2 juni 2013 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
'
Yep. Er is heel veel te vinden in het bodybuild topic hier op FOK!. Zelf heb ik een split schema aangevraagd bij mijn sportschool (health city).
Heb nu een 2 daagse split. Waarbij de ene dag je de rug, schouders en biceps pakt. De andere dag doe je borst, benen en triceps. Buikspieren en cardio zou je altijd kunnen doen.
Stel je gaat 3x per week sporten en je zou die tweedaagse split zien als een A en B schema dan doe je hem zo:
Maandag: A
Woensdag: B
Vrijdag: A
week 2
Maandag: B
Woensdag: A
Vrijdag: B
Sowieso ligt het er ook aan wat je doel is. Zou het gewoon even bespreken met je sportschool.
Heb je een linkje naar dat topic?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toevallig, ik was net bezig met een nieuw schema voor mezelf te maken, en klikt per ongeluk op dit topic ipv het BB topic
Mag ik je schema eens zien? Meeste schema's van de sportschool zelf zijn maar ruk namelijk.
SPT / [Bodybuilding] #363 Turkish get-upquote:Op zondag 2 juni 2013 14:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat topic?
En ik ben ook wel benieuwd
Ik weet hem niet eens uit mijn hoofdquote:Op zondag 2 juni 2013 14:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toevallig, ik was net bezig met een nieuw schema voor mezelf te maken, en klikt per ongeluk op dit topic ipv het BB topic
Mag ik je schema eens zien? Meeste schema's van de sportschool zelf zijn maar ruk namelijk.
Jep. Was helemaal niks geregeld, je kon je auto daar neerzetten, kreeg een goodiebag en dat was het. Het ging niet eens zoveel over de auto's, meer over de ego's van de eigenarenquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jep. Was helemaal niks geregeld, je kon je auto daar neerzetten, kreeg een goodiebag en dat was het. Het ging niet eens zoveel over de auto's, meer over de ego's van de eigenaren![]()
Eendenborstquote:Op zondag 2 juni 2013 14:20 schreef Fuszy het volgende:
zat net een fucking duif vast in het net van de vijver. Uit moeten halen met de buurman.
Nu zit die nog steeds op de plaats en kan de hond niet naar buiten.
heb je nooit een bb-gun meegenomen uit Spanje ofzo?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een duif, geen eend.
Hij zit er nog steeds
Ben nog nooit in Spanje geweest, dus neequote:Op zondag 2 juni 2013 14:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
heb je nooit een bb-gun meegenomen uit Spanje ofzo?
quote:
Ah, dat is minder, maar goed, je hebt het een kans gegevenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jep. Was helemaal niks geregeld, je kon je auto daar neerzetten, kreeg een goodiebag en dat was het. Het ging niet eens zoveel over de auto's, meer over de ego's van de eigenaren![]()
Oh ik ga dadelijk Oranje Zwart - Rotterdam kijkenquote:
Is your father retarded?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!!!!!111111111
Ik ga die openingszinnen van George volgende week eens proberen
Are you from Ireland? Because everytime i see you my penis is dublinquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!!!!!111111111
Ik ga die openingszinnen van George volgende week eens proberen
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:56 schreef NepentheZ het volgende:
[..]
What about it? I used Vagner Love for chemistry reasons.
Baje heel grappigquote:
Oh right stupid mequote:Op zondag 2 juni 2013 14:56 schreef NepentheZ het volgende:
[..]
What about it? I used Vagner Love for chemistry reasons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:00 schreef NepentheZ het volgende:
Subscribe to my channel guys, I appreciate it.
Was toch met één of ander nieuw Fok regelement ondervangen? Dat je 50 euro per geplaatst bericht in rekening gebracht zou worden, als je dat met een kloon account doet, of iets dergelijks?quote:
Nope, ik had laatst een discussie tussen boemdikkie in DM's en die zei dat ''klonen toegestaan is, zolang je geen ban hebtquote:Op zondag 2 juni 2013 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was toch met één of ander nieuw Fok regelement ondervangen? Dat je 50 euro per geplaatst bericht in rekening gebracht zou worden, als je dat met een kloon account doet, of iets dergelijks?
jaloers.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga dadelijk een pint Ben en Jerry's halen
gr gr
Ah, okee, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik over de posts van de kloonaccounts gewoon heen lees eigenlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nope, ik had laatst een discussie tussen boemdikkie in DM's en die zei dat ''klonen toegestaan is, zolang je geen ban hebt'' dus je bent machteloos
Waarheen?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik mag maar 23 kilo meenemen in mijn koffer maar alleen de spullen die ik nodig heb voor dat project is 20 kilo bij elkaar.
Moet daar maar rondlopen in mijn Mankini.
Naar Seattle.quote:
Kan je dan toch wel verhalen op je werkgever neem ik aan?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Naar Seattle.
Ik zie dat het 70 euro kost voor meer gewicht.
Nee, ze hebben alleen grote handenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Zijn die keepers bij hockey altijd zo dik of komt dat door hun outfit?
Outfit, al heb je altijd wel dikke keepers maar dat is omdat die niet kunnen hockey'en en dus op doel moeten. Op topniveau is het over het algemeen de outfitquote:Op zondag 2 juni 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Zijn die keepers bij hockey altijd zo dik of komt dat door hun outfit?
Een collega van mij is echt vies dik, en die is bij de Nederlands kampioenschappen zwemmen(onder 17) op de 200meter in de finale gekomen. En dan bedoel ik echt vies dik, boven de 110 kilo denk ik en 1.75 lang ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Outfit, al heb je altijd wel dikke keepers maar dat is omdat die niet kunnen hockey'en en dus op doel moeten. Op topniveau is het over het algemeen de outfit
Ja dat is geen probleem maar zo vlak voordat ik weg ga is dat best klote.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je dan toch wel verhalen op je werkgever neem ik aan?
Wanneer ga je wegquote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem maar zo vlak voordat ik weg ga is dat best klote.
Ik heb altijd het liefst dat alles zo vlekkeloos mogelijk verloopt.
Is niet zo moeilijk als je 9 van de 10 banen in beslag neemt.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een collega van mij is echt vies dik, en die is bij de Nederlands kampioenschappen zwemmen(onder 17) op de 200meter in de finale gekomen. En dan bedoel ik echt vies dik, boven de 110 kilo denk ik en 1.75 lang ofzo
Gewoon afschieten, vliegende ratten zijn hetquote:Op zondag 2 juni 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb die duif op het dak gezet![]()
![]()
![]()
Volgens mij kan die niet vliegen, maar dati s zijn eigen probleem
Dinsdagochtend ga ik weg maar ik zal wel een paar paints in de USA makenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg? En hoe lang? En wat moeten wij nou zonder jouw paints
In GTA iv lekker alle 200 dooschietenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon afschieten, vliegende ratten zijn het
Ja deze is van iemand volgens mij. Heeft zo'n ding aan zijn pootquote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon afschieten, vliegende ratten zijn het
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dinsdagochtend ga ik weg maar ik zal wel een paar paints in de USA maken
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb die duif op het dak gezet![]()
![]()
![]()
Volgens mij kan die niet vliegen, maar dati s zijn eigen probleem
Ja geen idee. Dit was makkelijker. Hij heeft daar ook wat water en is veilig voor honden en kattenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef BDIL het volgende:
[..]![]()
![]()
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA , waarom niet bij een park ofzo ? Dadelijk tieft hij van de dak af
Even traceren dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja deze is van iemand volgens mij. Heeft zo'n ding aan zijn poot
Moet ik hem van t dak af plukkenquote:
http://www.npoveenendaal.nl/duif-gevondenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet ik hem van t dak af plukken. Laat hem wel zijn ding doen daar. vliegt ie vast wel een keer weg
Heb je nog vuurwerk ? Misschien draagt ie cocaine bij zichquote:Op zondag 2 juni 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet ik hem van t dak af plukken. Laat hem wel zijn ding doen daar. vliegt ie vast wel een keer weg
Om hem af te schrikkenquote:
Maak er een foto vanquote:Op zondag 2 juni 2013 15:51 schreef Fuszy het volgende:
Nu is die van de rand van t dak mijn hond aan het uitdagen. Kutbeest
Kun je ook geluidsfragmenten puushenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:54 schreef pascal08 het volgende:
Jadson, Jadson, Michael Jasdon
http://puu.sh/36E9Q.wma
Rechtermuisknop -> puushquote:Op zondag 2 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je ook geluidsfragmenten puushenHoe doe je dat
Mooi huisquote:
Cuban sigar smokerquote:
Is goed. Zet ik wel een biertje klaar voor jequote:Op zondag 2 juni 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
even bmo om hulp vragen kom ik je straks opzoeken
Jij heb het niet zo op dieren hè?quote:
Gewoon Patje vragen,quote:Op zondag 2 juni 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
even bmo om hulp vragen kom ik je straks opzoeken
Ik heb geen haat voor dieren behalve als die irritant doen, wat in dit geval wel zo isquote:Op zondag 2 juni 2013 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij heb het niet zo op dieren hè?![]()
Moet steeds aan die arme snikkel koe denken.
Duiven zijn zeker irritant vooral in Rotterdam bij Bram Ladage.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb geen haat voor dieren behalve als die irritant doen, wat in dit geval wel zo is
Pfff in de stad bij lijnbaan ( voor de AH )quote:Op zondag 2 juni 2013 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Duiven zijn zeker irritant vooral in Rotterdam bij Bram Ladage.
Ik had een keer een slang aan mijn haak tijdens het vissenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef Fuszy het volgende:
Ach, beter dan een eend aan je haak hebben tijdens het vissen
Wat de fuck. Lijn doorknippen en niet meer omkijken in jouw geval.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had een keer een slang aan mijn haak tijdens het vissenNooit meer daarna gedaan
EINDHOVUH EINDHOVUH EINDHOVUHquote:
Ik gisteren alquote:
Een slang? In Rotterdam?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had een keer een slang aan mijn haak tijdens het vissenNooit meer daarna gedaan
Nee, op vakantiequote:
gewoon zoeken op pack 'n playquote:Op zondag 2 juni 2013 16:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik wil beginnen met een Pack opening only team.
En zo een goed team maken.
Heeft iemand zo n serie op YouTube van Fifa 13? Ik kon het niet vinden
Pack Perfection ofzo, van Nepenthez en AA9Skillzquote:Op zondag 2 juni 2013 16:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
Heb ik zo ook gedaan, heb maar 2 spelers gekochtquote:Op zondag 2 juni 2013 16:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je ergens loopt en je trapt ineens op een slang oidquote:
hahahah ja lijkt me niksquote:Op zondag 2 juni 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je ergens loopt en je trapt ineens op een slang oid
Adder is best een kutbeestquote:Op zondag 2 juni 2013 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahahah ja lijkt me nikshoewel die slangen in Nederland nogal schijterig blijken te zijn
Ik ben in het buitenland nooit een slang tegengekomen behalve die ene keerquote:
Daarom missen ze soms ook een pootje.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pfff in de stad bij lijnbaan ( voor de AH )of op Kruisplein dan zitten ze bovenop tramkabels
Mullerquote:Op zondag 2 juni 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind ook dat een speler van Bayern de gouden bal hoort te verdienen. Alleen Ribery niet want die heeft nou ook weer niet zoveel gepresteerd imo
Ik ben ze gelukkig ook niet tegengekomen toen ik in Kroatie wasquote:Op zondag 2 juni 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben in het buitenland nooit een slang tegengekomen behalve die ene keerIn Kroatie hebben ze ook 3 soorten gifslangen maar ook nooit in een bos tegengekomen etc.
Neuerquote:
Ze hebben veel sterren, maar dit was toch wel echt een teamprestatie..lastig om er iemand uit te pikken.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind ook dat een speler van Bayern de gouden bal hoort te verdienen. Alleen Ribery niet want die heeft nou ook weer niet zoveel gepresteerd imo
Volgens mij staat Kroatië daar wel bekend om jaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben ze gelukkig ook niet tegengekomen toen ik in Kroatie wasHebben ze btw overal in Kroatie van die stenen stranden?
Neequote:Op zondag 2 juni 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben ze gelukkig ook niet tegengekomen toen ik in Kroatie wasHebben ze btw overal in Kroatie van die stenen stranden?
Tjah Messi en Ronaldo zullen wel weer de eerste 2 plekken bestrijken en dan een Bayern speler derde. Beetje onzinnig aangezien ze beiden niet echt heel veel gewonnen hebben, maar individueel natuurlijk wel weer goed gescoord hebben.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben veel sterren, maar dit was toch wel echt een teamprestatie..lastig om er iemand uit te pikken.
In nederland en België komen ook de originele zwarte weduwen voor. Denk nog wel meer gifspinnen die je niet tegen wilt komen. Dit allemaal door Import uit landen waar ze normaal vandaan komen.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
NeeDaar moet je wel uitkijken voor http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_zwarte_weduwe . Ik ben bang als de pest voor spinnen
![]()
Ik kwam alleen maar bij stenen stranden en dat was echt kut voor het levenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
NeeDaar moet je wel uitkijken voor http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_zwarte_weduwe . Ik ben bang als de pest voor spinnen
![]()
Maar deze zijn giftigquote:Op zondag 2 juni 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar bij stenen stranden en dat was echt kut voor het leven
Maar dat is een heel klein spinnetje toch als je dat zo ziet?Ik juist wel blij met spinnen altijd, die vreten die kut zilvervisjes op
![]()
![]()
![]()
quote:Slayer-gitarist Jeff Hanneman (49) overleden aan spinnenbeet
Jeff Hanneman is donderdag op 49-jarige leeftijd overleden. De gitarist, een van de oprichters van heavy metalband Slayer, stierf aan de gevolgen van leverfalen. Zijn woordvoerder laat weten dat Hanneman in een ziekenhuis in Los Angeles met zijn vrouw aan zijn zijde is overleden.
Hanneman is vermoedelijk ziek geworden door de beet van een spin. De gitarist was net weer begonnen met het schrijven van nummers voor een nieuw album dat later dit jaar moet uitkomen.
Het is nog niet bekend of er een autopsie gaat plaatsvinden. Slayer is in augustus te zien op Lowlands.
Dat verwacht je ook niet als je denkt aan Denemarkenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
In Denemarken zaten veel slangen toen we daar waren, ergens midden in een bos zaten we ook. Elke keer met de auto hoorde je slangen onder de willen plat gedrukt worden
Lagen ook overal van die vellen van slangen.
Wtf?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
In Denemarken zaten veel slangen toen we daar waren, ergens midden in een bos zaten we ook. Elke keer met de auto hoorde je slangen onder de willen plat gedrukt worden
Bizarquote:
Ja hij was een jaar geleden gebeten door een spin toen hij in zijn jacuzzi zat. Blijkbaar moest zijn arm bijna geamputeerd worden en nu was dit laatstquote:
Geen idee, maar dat zal wel meevallen. Was toen 8 ofzo, ik vond het wel grappigquote:Op zondag 2 juni 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wtf?Ik wist niet dat ze er daar zoveel hadden. Waren die gevaarlijk?
Tibiaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger rende ik altijd heel hard weg voor deze spin![]()
![]()
quote:
Schorpioen had vorig jaar iemand in haar tent (Afrika dit dat), toen nog eruit gehaald. Ook nog een vleermuis maar dat zijn wel toffe beesten (niet ongevaarlijk mja).quote:Op zondag 2 juni 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat verwacht je ook niet als je denkt aan Denemarken
Ik ben ooit op Aruba geweest..daar zaten ook de meest freaky beesten overal, van slangen tot spinnen tot schorpioenen. Niks voor mij.
Vroeger kon je nog luren naar een of andere brug. Stapte je die brug af en stonden er ineens 10 van die dingen voor je neusquote:Op zondag 2 juni 2013 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Gingen altijd veel te vroeg naar de Plains en dan moesten we steeds rennen voor dat kut beest
lekker jezusquote:Op zondag 2 juni 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
Ja man dat was zo lachen altijdquote:Op zondag 2 juni 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog luren naar een of andere brug. Stapte je die brug af en stonden er ineens 10 van die dingen voor je neus
Ik was level 60 en toen bedacht ik me dat het wel handig was om een level 200+ (destijds was dat hoog) uit te schelden. Resultaat -> hunted for life.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja man dat was zo lachen altijdOf bij rook die Minos luren naar al die noobs
Maja ik vond het altijd bij level 20 wel leuk geweest
Ik speelde altijd non-pvpquote:Op zondag 2 juni 2013 16:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was level 60 en toen bedacht ik me dat het wel handig was om een level 200+ (destijds was dat hoog) uit te schelden. Resultaat -> hunted for life.Tibia
Het was de toffere versie van runescape, speelde het op de basisschool en daarna nog weleens aangezwengeldquote:Op zondag 2 juni 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Nog nooit van dat Tibia gehoord, maar het ziet er echt gay uit zeg
Ja ben nu nog level 41. Laatste keer dat ik speelde was 2009.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speelde altijd non-pvpMaar level 60, tering daar heeft een hoop tijd in gezeten dan
Ik ben mijn character vergeten, wilde hem even opzoeken
Kutpolen zeker?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ben nu nog level 41. Laatste keer dat ik speelde was 2009.
Ben 20 levels gedropt omdat ik hordes high lvls achter mijn kont aan had zitten.
Nee was een braziliaan. Maar br br br, polak? pl? pl? en dan een KURWA er tussen als je zegt dat je uit Nederland kwamquote:
Ja dat waren de meest gebruikte woorden op Tibia jaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee was een braziliaan. Maar br br br, polak? pl? pl? en dan een KURWA er tussen als je zegt dat je uit Nederland kwam
Prince of Persiaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bazenspel speelde ik op de basisschool.
Dat vond ik zo saai vergeleken met Tibiaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
ik speelde alleen maar runescape vroeger.
nog nooit gehoord van dat Tibiaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat vond ik zo saai vergeleken met Tibia
Ja toen het rust was werd er omgeroepen dat sommige spreekkoren niet meer mochten. Anders werd de wedstrijd stilgelegd.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spel heb ik lang gespeeld.
Bij Bloemendaal heb je ook altijd die mongolen met hun fakkelsquote:Op zondag 2 juni 2013 16:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja toen het rust was werd er omgeroepen dat sommige spreekkoren niet meer mochten. Anders werd de wedstrijd stilgelegd.
Nu dit met fakkels haha
/ds2 stylequote:Op zondag 2 juni 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Maar [ afbeelding ]
Was toch echt het leukst
Heb zelfs een app op mijn telefoon met alle liedjes
Jonge niks ds2 style, gewoon jeugdsentiment stylequote:
ik heb Driver op mijn psx emulatorquote:Op zondag 2 juni 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge niks ds2 style, gewoon jeugdsentiment style
Heul nietquote:Op zondag 2 juni 2013 16:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoor niks. Dat is bij PSV trouwens hetzelfde haha
Die heb ik nooit gespeeld.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Maar [ afbeelding ]
Was toch echt het leukst
Heb zelfs een app op mijn telefoon met alle liedjes
Gaat nu stuk beter bij mij met Chelsea. Milan verslagen in CL, nu kwart finale. PL kampioen worden wordt lastig, top 3 is nog wel realistisch. Super cup en wereldbeker gewonnen en FA Cup in halve finale.quote:
Bij Zelda was ik zo jong dat ik geen Engels kon toen. Dus ik ging altijd maar wat doen en wist nooit wat de opdracht wasquote:Op zondag 2 juni 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gespeeld.![]()
Deze was ook altijd baas:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bazenspel speelde ik op de basisschool.
Dat had ik volgens mij bij GTA 1. Gewoon wat mensen kapot rijden en ik vond het wel goedquote:Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Zelda was ik zo jong dat ik geen Engels kon toen. Dus ik ging altijd maar wat doen en wist nooit wat de opdracht was![]()
Paar jaar later wel gewoon uitgespeeld toen ik het snapte
Dat speelde weleens bij een internetcafequote:Op zondag 2 juni 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
Max Payne 1 was vet, maar toen was ik al halverwege de middelbare school ofzo
Eerste spel wat ik thuis op de pc speeldequote:
quote:
Daar kon ik echt helemaal niks vanquote:
You know nothing, Timmy_Turnerquote:Op zondag 2 juni 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Daar kon ik echt helemaal niks van
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat speelde weleens bij een internetcafeToen iedereen thuis alleen maar zuigcomputers en kut internet had
Kijk eens wat je hebt geplaatst danquote:Op zondag 2 juni 2013 16:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
You know nothing, Timmy_Turner
[ afbeelding ]
Supaplexquote:Op zondag 2 juni 2013 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk eens wat je hebt geplaatst dan
Had ik ook een paar jaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:49 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik ook allemaal
Redcat
No Hotlink staat er bij mijquote:
Hoe zit het als dit 2-2 blijft? Nog een wedstrijd?quote:
Nee verlengen en shoot outs denk ik. Dit is al de derde matchquote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe zit het als dit 2-2 blijft? Nog een wedstrijd?
quote:
quote:
Dat was vet joh, met al die bekende automerken waar 1 letter anders wasquote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Slechtste spel wat ik ooit gespeeld heb.
We posten alleen maar goede spellen. Sorry ds2quote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu het hier toch over oude spellen gaat past JJ2 er ook wel bij.
niemand geeft een neukquote:
Iedere vrouw boven de 20 is bij jou een possible Milf tochquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was vet joh, met al die bekende automerken waar 1 letter anders was
En al die glitches waardoor je buiten het circuit kon rijden enzo
Kanquote:Op zondag 2 juni 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedere vrouw boven de 20 is bij jou een possible Milf toch
Heb je niet gezien wat ik over Supaplex zei?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
We posten alleen maar goede spellen. Sorry ds2
Dit is zo gayquote:
Yup was gister nog iets over op de BBC, rond dat stadion is het echt een tyfus zooi. Een zandbakquote:
quote:
Ik had het Van Der Horst wel gegund, jammer dat hij niet mee kon doen, maar wel een leuke finalequote:
Jaquote:Op zondag 2 juni 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had het Van Der Horst wel gegund, jammer dat hij niet mee kon doen, maar wel een leuke finale
Ja, bal op de voet bij Rotterdammer -> strafcorner, maar als hij 1 seconde had laten doorspelen en nit had gefloten was het een goal geweest. De 3-3 een halve minuut voor tijd.quote:
Achja eerste thuisnederlaag dit jaar, goede timingquote:Op zondag 2 juni 2013 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JaIk heb alleen 2de helft gezien dus niet alles meegekregen, maar tis wel sund. OZ eindelijk weer eens goed bezig
Maar even troosten met dit :
Ik heb op FM 12 Met PSV in 2014 de CL gewonnen. In de halve finale met 5-0 gewonnen van Barca, finale met penalty's gewonnen van Realquote:
Ik heb het gezien hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, bal op de voet bij Rotterdammer -> strafcorner, maar als hij 1 seconde had laten doorspelen en nit had gefloten was het een goal geweest. De 3-3 een halve minuut voor tijd.
ohquote:Op zondag 2 juni 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb het gezien hoor.Ik wilde alleen even bevestiging hier.
quote:
Vrij treurigquote:
Nog mild uitgedruktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |