Bij Bloemendaal heb je ook altijd die mongolen met hun fakkelsquote:Op zondag 2 juni 2013 16:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja toen het rust was werd er omgeroepen dat sommige spreekkoren niet meer mochten. Anders werd de wedstrijd stilgelegd.
Nu dit met fakkels haha
/ds2 stylequote:Op zondag 2 juni 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Maar [ afbeelding ]
Was toch echt het leukst
Heb zelfs een app op mijn telefoon met alle liedjes
Jonge niks ds2 style, gewoon jeugdsentiment stylequote:
ik heb Driver op mijn psx emulatorquote:Op zondag 2 juni 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge niks ds2 style, gewoon jeugdsentiment style
Heul nietquote:Op zondag 2 juni 2013 16:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoor niks. Dat is bij PSV trouwens hetzelfde haha
Die heb ik nooit gespeeld.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Maar [ afbeelding ]
Was toch echt het leukst
Heb zelfs een app op mijn telefoon met alle liedjes
Gaat nu stuk beter bij mij met Chelsea. Milan verslagen in CL, nu kwart finale. PL kampioen worden wordt lastig, top 3 is nog wel realistisch. Super cup en wereldbeker gewonnen en FA Cup in halve finale.quote:
Bij Zelda was ik zo jong dat ik geen Engels kon toen. Dus ik ging altijd maar wat doen en wist nooit wat de opdracht wasquote:Op zondag 2 juni 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gespeeld.![]()
Deze was ook altijd baas:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bazenspel speelde ik op de basisschool.
Dat had ik volgens mij bij GTA 1. Gewoon wat mensen kapot rijden en ik vond het wel goedquote:Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Zelda was ik zo jong dat ik geen Engels kon toen. Dus ik ging altijd maar wat doen en wist nooit wat de opdracht was![]()
Paar jaar later wel gewoon uitgespeeld toen ik het snapte
Dat speelde weleens bij een internetcafequote:Op zondag 2 juni 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
Max Payne 1 was vet, maar toen was ik al halverwege de middelbare school ofzo
Eerste spel wat ik thuis op de pc speeldequote:
quote:
Daar kon ik echt helemaal niks vanquote:
You know nothing, Timmy_Turnerquote:Op zondag 2 juni 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Daar kon ik echt helemaal niks van
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat speelde weleens bij een internetcafeToen iedereen thuis alleen maar zuigcomputers en kut internet had
Kijk eens wat je hebt geplaatst danquote:Op zondag 2 juni 2013 16:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
You know nothing, Timmy_Turner
[ afbeelding ]
Supaplexquote:Op zondag 2 juni 2013 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk eens wat je hebt geplaatst dan
Had ik ook een paar jaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:49 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik ook allemaal
Redcat
No Hotlink staat er bij mijquote:
Hoe zit het als dit 2-2 blijft? Nog een wedstrijd?quote:
Nee verlengen en shoot outs denk ik. Dit is al de derde matchquote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe zit het als dit 2-2 blijft? Nog een wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |