Daarom missen ze soms ook een pootje.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pfff in de stad bij lijnbaan ( voor de AH )of op Kruisplein dan zitten ze bovenop tramkabels
Mullerquote:Op zondag 2 juni 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind ook dat een speler van Bayern de gouden bal hoort te verdienen. Alleen Ribery niet want die heeft nou ook weer niet zoveel gepresteerd imo
Ik ben ze gelukkig ook niet tegengekomen toen ik in Kroatie wasquote:Op zondag 2 juni 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben in het buitenland nooit een slang tegengekomen behalve die ene keerIn Kroatie hebben ze ook 3 soorten gifslangen maar ook nooit in een bos tegengekomen etc.
Neuerquote:
Ze hebben veel sterren, maar dit was toch wel echt een teamprestatie..lastig om er iemand uit te pikken.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind ook dat een speler van Bayern de gouden bal hoort te verdienen. Alleen Ribery niet want die heeft nou ook weer niet zoveel gepresteerd imo
Volgens mij staat Kroatië daar wel bekend om jaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben ze gelukkig ook niet tegengekomen toen ik in Kroatie wasHebben ze btw overal in Kroatie van die stenen stranden?
Neequote:Op zondag 2 juni 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben ze gelukkig ook niet tegengekomen toen ik in Kroatie wasHebben ze btw overal in Kroatie van die stenen stranden?
Tjah Messi en Ronaldo zullen wel weer de eerste 2 plekken bestrijken en dan een Bayern speler derde. Beetje onzinnig aangezien ze beiden niet echt heel veel gewonnen hebben, maar individueel natuurlijk wel weer goed gescoord hebben.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben veel sterren, maar dit was toch wel echt een teamprestatie..lastig om er iemand uit te pikken.
In nederland en België komen ook de originele zwarte weduwen voor. Denk nog wel meer gifspinnen die je niet tegen wilt komen. Dit allemaal door Import uit landen waar ze normaal vandaan komen.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
NeeDaar moet je wel uitkijken voor http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_zwarte_weduwe . Ik ben bang als de pest voor spinnen
![]()
Ik kwam alleen maar bij stenen stranden en dat was echt kut voor het levenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
NeeDaar moet je wel uitkijken voor http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_zwarte_weduwe . Ik ben bang als de pest voor spinnen
![]()
Maar deze zijn giftigquote:Op zondag 2 juni 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar bij stenen stranden en dat was echt kut voor het leven
Maar dat is een heel klein spinnetje toch als je dat zo ziet?Ik juist wel blij met spinnen altijd, die vreten die kut zilvervisjes op
![]()
![]()
![]()
quote:Slayer-gitarist Jeff Hanneman (49) overleden aan spinnenbeet
Jeff Hanneman is donderdag op 49-jarige leeftijd overleden. De gitarist, een van de oprichters van heavy metalband Slayer, stierf aan de gevolgen van leverfalen. Zijn woordvoerder laat weten dat Hanneman in een ziekenhuis in Los Angeles met zijn vrouw aan zijn zijde is overleden.
Hanneman is vermoedelijk ziek geworden door de beet van een spin. De gitarist was net weer begonnen met het schrijven van nummers voor een nieuw album dat later dit jaar moet uitkomen.
Het is nog niet bekend of er een autopsie gaat plaatsvinden. Slayer is in augustus te zien op Lowlands.
Dat verwacht je ook niet als je denkt aan Denemarkenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
In Denemarken zaten veel slangen toen we daar waren, ergens midden in een bos zaten we ook. Elke keer met de auto hoorde je slangen onder de willen plat gedrukt worden
Lagen ook overal van die vellen van slangen.
Wtf?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
In Denemarken zaten veel slangen toen we daar waren, ergens midden in een bos zaten we ook. Elke keer met de auto hoorde je slangen onder de willen plat gedrukt worden
Bizarquote:
Ja hij was een jaar geleden gebeten door een spin toen hij in zijn jacuzzi zat. Blijkbaar moest zijn arm bijna geamputeerd worden en nu was dit laatstquote:
Geen idee, maar dat zal wel meevallen. Was toen 8 ofzo, ik vond het wel grappigquote:Op zondag 2 juni 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wtf?Ik wist niet dat ze er daar zoveel hadden. Waren die gevaarlijk?
Tibiaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger rende ik altijd heel hard weg voor deze spin![]()
![]()
quote:
Schorpioen had vorig jaar iemand in haar tent (Afrika dit dat), toen nog eruit gehaald. Ook nog een vleermuis maar dat zijn wel toffe beesten (niet ongevaarlijk mja).quote:Op zondag 2 juni 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat verwacht je ook niet als je denkt aan Denemarken
Ik ben ooit op Aruba geweest..daar zaten ook de meest freaky beesten overal, van slangen tot spinnen tot schorpioenen. Niks voor mij.
Vroeger kon je nog luren naar een of andere brug. Stapte je die brug af en stonden er ineens 10 van die dingen voor je neusquote:Op zondag 2 juni 2013 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Gingen altijd veel te vroeg naar de Plains en dan moesten we steeds rennen voor dat kut beest
lekker jezusquote:Op zondag 2 juni 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
Ja man dat was zo lachen altijdquote:Op zondag 2 juni 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog luren naar een of andere brug. Stapte je die brug af en stonden er ineens 10 van die dingen voor je neus
Ik was level 60 en toen bedacht ik me dat het wel handig was om een level 200+ (destijds was dat hoog) uit te schelden. Resultaat -> hunted for life.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja man dat was zo lachen altijdOf bij rook die Minos luren naar al die noobs
Maja ik vond het altijd bij level 20 wel leuk geweest
Ik speelde altijd non-pvpquote:Op zondag 2 juni 2013 16:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was level 60 en toen bedacht ik me dat het wel handig was om een level 200+ (destijds was dat hoog) uit te schelden. Resultaat -> hunted for life.Tibia
Het was de toffere versie van runescape, speelde het op de basisschool en daarna nog weleens aangezwengeldquote:Op zondag 2 juni 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Nog nooit van dat Tibia gehoord, maar het ziet er echt gay uit zeg
Ja ben nu nog level 41. Laatste keer dat ik speelde was 2009.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speelde altijd non-pvpMaar level 60, tering daar heeft een hoop tijd in gezeten dan
Ik ben mijn character vergeten, wilde hem even opzoeken
Kutpolen zeker?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ben nu nog level 41. Laatste keer dat ik speelde was 2009.
Ben 20 levels gedropt omdat ik hordes high lvls achter mijn kont aan had zitten.
Nee was een braziliaan. Maar br br br, polak? pl? pl? en dan een KURWA er tussen als je zegt dat je uit Nederland kwamquote:
Ja dat waren de meest gebruikte woorden op Tibia jaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee was een braziliaan. Maar br br br, polak? pl? pl? en dan een KURWA er tussen als je zegt dat je uit Nederland kwam
Prince of Persiaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bazenspel speelde ik op de basisschool.
Dat vond ik zo saai vergeleken met Tibiaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
ik speelde alleen maar runescape vroeger.
nog nooit gehoord van dat Tibiaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat vond ik zo saai vergeleken met Tibia
Ja toen het rust was werd er omgeroepen dat sommige spreekkoren niet meer mochten. Anders werd de wedstrijd stilgelegd.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spel heb ik lang gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |