Ja geen idee. Dit was makkelijker. Hij heeft daar ook wat water en is veilig voor honden en kattenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef BDIL het volgende:
[..]![]()
![]()
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA , waarom niet bij een park ofzo ? Dadelijk tieft hij van de dak af
Even traceren dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja deze is van iemand volgens mij. Heeft zo'n ding aan zijn poot
Moet ik hem van t dak af plukkenquote:
http://www.npoveenendaal.nl/duif-gevondenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet ik hem van t dak af plukken. Laat hem wel zijn ding doen daar. vliegt ie vast wel een keer weg
Heb je nog vuurwerk ? Misschien draagt ie cocaine bij zichquote:Op zondag 2 juni 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet ik hem van t dak af plukken. Laat hem wel zijn ding doen daar. vliegt ie vast wel een keer weg
Om hem af te schrikkenquote:
Maak er een foto vanquote:Op zondag 2 juni 2013 15:51 schreef Fuszy het volgende:
Nu is die van de rand van t dak mijn hond aan het uitdagen. Kutbeest
Kun je ook geluidsfragmenten puushenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:54 schreef pascal08 het volgende:
Jadson, Jadson, Michael Jasdon
http://puu.sh/36E9Q.wma
Rechtermuisknop -> puushquote:Op zondag 2 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je ook geluidsfragmenten puushenHoe doe je dat
Mooi huisquote:
Cuban sigar smokerquote:
Is goed. Zet ik wel een biertje klaar voor jequote:Op zondag 2 juni 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
even bmo om hulp vragen kom ik je straks opzoeken
Jij heb het niet zo op dieren hè?quote:
Gewoon Patje vragen,quote:Op zondag 2 juni 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
even bmo om hulp vragen kom ik je straks opzoeken
Ik heb geen haat voor dieren behalve als die irritant doen, wat in dit geval wel zo isquote:Op zondag 2 juni 2013 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij heb het niet zo op dieren hè?![]()
Moet steeds aan die arme snikkel koe denken.
Duiven zijn zeker irritant vooral in Rotterdam bij Bram Ladage.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb geen haat voor dieren behalve als die irritant doen, wat in dit geval wel zo is
Pfff in de stad bij lijnbaan ( voor de AH )quote:Op zondag 2 juni 2013 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Duiven zijn zeker irritant vooral in Rotterdam bij Bram Ladage.
Ik had een keer een slang aan mijn haak tijdens het vissenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef Fuszy het volgende:
Ach, beter dan een eend aan je haak hebben tijdens het vissen
Wat de fuck. Lijn doorknippen en niet meer omkijken in jouw geval.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had een keer een slang aan mijn haak tijdens het vissenNooit meer daarna gedaan
EINDHOVUH EINDHOVUH EINDHOVUHquote:
Ik gisteren alquote:
Een slang? In Rotterdam?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had een keer een slang aan mijn haak tijdens het vissenNooit meer daarna gedaan
Nee, op vakantiequote:
gewoon zoeken op pack 'n playquote:Op zondag 2 juni 2013 16:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik wil beginnen met een Pack opening only team.
En zo een goed team maken.
Heeft iemand zo n serie op YouTube van Fifa 13? Ik kon het niet vinden
Pack Perfection ofzo, van Nepenthez en AA9Skillzquote:Op zondag 2 juni 2013 16:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
Heb ik zo ook gedaan, heb maar 2 spelers gekochtquote:Op zondag 2 juni 2013 16:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je ergens loopt en je trapt ineens op een slang oidquote:
hahahah ja lijkt me niksquote:Op zondag 2 juni 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je ergens loopt en je trapt ineens op een slang oid
Adder is best een kutbeestquote:Op zondag 2 juni 2013 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahahah ja lijkt me nikshoewel die slangen in Nederland nogal schijterig blijken te zijn
Ik ben in het buitenland nooit een slang tegengekomen behalve die ene keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |