PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee, klinkt interessant. Ik ben één en al oor.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:41 schreef zerokil het volgende:
Hebben jullie toevallig al over de med/low theorie gehoord?
Spelers met med/low workrates zouden na ''onderzoek'' OP zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, klinkt interessant. Ik ben één en al oor.
Nee, ik zit nog gewoon binnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:48 schreef Thorb het volgende:
is darksonic2 al naar buiten of ben ik nog op tijd voor die post
Hm, okee en die spelers moet je dan vooral voorin hebben neem ik aan? Of ook op het middenveld?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Spelers met med/low workrates zouden na ''onderzoek'' OP zijn.
Naja, ik kan alles wel gaan vertalen en kopiëren maar hier is het te lezen.
http://www.futhead.com/fifa/squads/11487743/
Geen idee.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hm, okee en die spelers moet je dan vooral voorin hebben neem ik aan? Of ook op het middenveld?
Ik versta niks van dat filmpje.quote:
Lekker man Carvalhoquote:
Die gaat voor discard value? Dan kun je m toch gewoon ff uit proberenquote:
Heb al iets anders gevonden.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gaat voor discard value? Dan kun je m toch gewoon ff uit proberen
Waarom jammer van Arfa?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb al iets anders gevonden.
[ afbeelding ]
Misschien toch maar is een WeFut account aanmaken..
Ennuh jammer van ArfaMaarja kan hem niet vervangen.. (5 skills is een must)
'quote:Op zondag 2 juni 2013 13:55 schreef el-blanchito het volgende:
Binnekory ga ik starten met fitnessen, even kijken of ik ergens een mooi schemaatje kan vinden
Fitnest hier iemand?
Ah nice, bedankt! Ik was al op zoek maar ik kon dat bodybuilddeel niet vinden. Ik begin dinsdag denk ikquote:Op zondag 2 juni 2013 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
'
Yep. Er is heel veel te vinden in het bodybuild topic hier op FOK!. Zelf heb ik een split schema aangevraagd bij mijn sportschool (health city).
Heb nu een 2 daagse split. Waarbij de ene dag je de rug, schouders en biceps pakt. De andere dag doe je borst, benen en triceps. Buikspieren en cardio zou je altijd kunnen doen.
Stel je gaat 3x per week sporten en je zou die tweedaagse split zien als een A en B schema dan doe je hem zo:
Maandag: A
Woensdag: B
Vrijdag: A
week 2
Maandag: B
Woensdag: A
Vrijdag: B
Sowieso ligt het er ook aan wat je doel is. Zou het gewoon even bespreken met je sportschool.
Toevallig, ik was net bezig met een nieuw schema voor mezelf te maken, en klikt per ongeluk op dit topic ipv het BB topicquote:Op zondag 2 juni 2013 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
'
Yep. Er is heel veel te vinden in het bodybuild topic hier op FOK!. Zelf heb ik een split schema aangevraagd bij mijn sportschool (health city).
Heb nu een 2 daagse split. Waarbij de ene dag je de rug, schouders en biceps pakt. De andere dag doe je borst, benen en triceps. Buikspieren en cardio zou je altijd kunnen doen.
Stel je gaat 3x per week sporten en je zou die tweedaagse split zien als een A en B schema dan doe je hem zo:
Maandag: A
Woensdag: B
Vrijdag: A
week 2
Maandag: B
Woensdag: A
Vrijdag: B
Sowieso ligt het er ook aan wat je doel is. Zou het gewoon even bespreken met je sportschool.
Heb je een linkje naar dat topic?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toevallig, ik was net bezig met een nieuw schema voor mezelf te maken, en klikt per ongeluk op dit topic ipv het BB topic
Mag ik je schema eens zien? Meeste schema's van de sportschool zelf zijn maar ruk namelijk.
SPT / [Bodybuilding] #363 Turkish get-upquote:Op zondag 2 juni 2013 14:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat topic?
En ik ben ook wel benieuwd
Ik weet hem niet eens uit mijn hoofdquote:Op zondag 2 juni 2013 14:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toevallig, ik was net bezig met een nieuw schema voor mezelf te maken, en klikt per ongeluk op dit topic ipv het BB topic
Mag ik je schema eens zien? Meeste schema's van de sportschool zelf zijn maar ruk namelijk.
Jep. Was helemaal niks geregeld, je kon je auto daar neerzetten, kreeg een goodiebag en dat was het. Het ging niet eens zoveel over de auto's, meer over de ego's van de eigenarenquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jep. Was helemaal niks geregeld, je kon je auto daar neerzetten, kreeg een goodiebag en dat was het. Het ging niet eens zoveel over de auto's, meer over de ego's van de eigenaren![]()
Eendenborstquote:Op zondag 2 juni 2013 14:20 schreef Fuszy het volgende:
zat net een fucking duif vast in het net van de vijver. Uit moeten halen met de buurman.
Nu zit die nog steeds op de plaats en kan de hond niet naar buiten.
heb je nooit een bb-gun meegenomen uit Spanje ofzo?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een duif, geen eend.
Hij zit er nog steeds
Ben nog nooit in Spanje geweest, dus neequote:Op zondag 2 juni 2013 14:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
heb je nooit een bb-gun meegenomen uit Spanje ofzo?
quote:
Ah, dat is minder, maar goed, je hebt het een kans gegevenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jep. Was helemaal niks geregeld, je kon je auto daar neerzetten, kreeg een goodiebag en dat was het. Het ging niet eens zoveel over de auto's, meer over de ego's van de eigenaren![]()
Oh ik ga dadelijk Oranje Zwart - Rotterdam kijkenquote:
Is your father retarded?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!!!!!111111111
Ik ga die openingszinnen van George volgende week eens proberen
Are you from Ireland? Because everytime i see you my penis is dublinquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!!!!!111111111
Ik ga die openingszinnen van George volgende week eens proberen
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:56 schreef NepentheZ het volgende:
[..]
What about it? I used Vagner Love for chemistry reasons.
Baje heel grappigquote:
Oh right stupid mequote:Op zondag 2 juni 2013 14:56 schreef NepentheZ het volgende:
[..]
What about it? I used Vagner Love for chemistry reasons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:00 schreef NepentheZ het volgende:
Subscribe to my channel guys, I appreciate it.
Was toch met één of ander nieuw Fok regelement ondervangen? Dat je 50 euro per geplaatst bericht in rekening gebracht zou worden, als je dat met een kloon account doet, of iets dergelijks?quote:
Nope, ik had laatst een discussie tussen boemdikkie in DM's en die zei dat ''klonen toegestaan is, zolang je geen ban hebtquote:Op zondag 2 juni 2013 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was toch met één of ander nieuw Fok regelement ondervangen? Dat je 50 euro per geplaatst bericht in rekening gebracht zou worden, als je dat met een kloon account doet, of iets dergelijks?
jaloers.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga dadelijk een pint Ben en Jerry's halen
gr gr
Ah, okee, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik over de posts van de kloonaccounts gewoon heen lees eigenlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nope, ik had laatst een discussie tussen boemdikkie in DM's en die zei dat ''klonen toegestaan is, zolang je geen ban hebt'' dus je bent machteloos
Waarheen?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik mag maar 23 kilo meenemen in mijn koffer maar alleen de spullen die ik nodig heb voor dat project is 20 kilo bij elkaar.
Moet daar maar rondlopen in mijn Mankini.
Naar Seattle.quote:
Kan je dan toch wel verhalen op je werkgever neem ik aan?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Naar Seattle.
Ik zie dat het 70 euro kost voor meer gewicht.
Nee, ze hebben alleen grote handenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Zijn die keepers bij hockey altijd zo dik of komt dat door hun outfit?
Outfit, al heb je altijd wel dikke keepers maar dat is omdat die niet kunnen hockey'en en dus op doel moeten. Op topniveau is het over het algemeen de outfitquote:Op zondag 2 juni 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Zijn die keepers bij hockey altijd zo dik of komt dat door hun outfit?
Een collega van mij is echt vies dik, en die is bij de Nederlands kampioenschappen zwemmen(onder 17) op de 200meter in de finale gekomen. En dan bedoel ik echt vies dik, boven de 110 kilo denk ik en 1.75 lang ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Outfit, al heb je altijd wel dikke keepers maar dat is omdat die niet kunnen hockey'en en dus op doel moeten. Op topniveau is het over het algemeen de outfit
Ja dat is geen probleem maar zo vlak voordat ik weg ga is dat best klote.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je dan toch wel verhalen op je werkgever neem ik aan?
Wanneer ga je wegquote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem maar zo vlak voordat ik weg ga is dat best klote.
Ik heb altijd het liefst dat alles zo vlekkeloos mogelijk verloopt.
Is niet zo moeilijk als je 9 van de 10 banen in beslag neemt.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een collega van mij is echt vies dik, en die is bij de Nederlands kampioenschappen zwemmen(onder 17) op de 200meter in de finale gekomen. En dan bedoel ik echt vies dik, boven de 110 kilo denk ik en 1.75 lang ofzo
Gewoon afschieten, vliegende ratten zijn hetquote:Op zondag 2 juni 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb die duif op het dak gezet![]()
![]()
![]()
Volgens mij kan die niet vliegen, maar dati s zijn eigen probleem
Dinsdagochtend ga ik weg maar ik zal wel een paar paints in de USA makenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg? En hoe lang? En wat moeten wij nou zonder jouw paints
In GTA iv lekker alle 200 dooschietenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon afschieten, vliegende ratten zijn het
Ja deze is van iemand volgens mij. Heeft zo'n ding aan zijn pootquote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon afschieten, vliegende ratten zijn het
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dinsdagochtend ga ik weg maar ik zal wel een paar paints in de USA maken
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb die duif op het dak gezet![]()
![]()
![]()
Volgens mij kan die niet vliegen, maar dati s zijn eigen probleem
Forum Opties | |
---|---|