Was toch met één of ander nieuw Fok regelement ondervangen? Dat je 50 euro per geplaatst bericht in rekening gebracht zou worden, als je dat met een kloon account doet, of iets dergelijks?quote:
Nope, ik had laatst een discussie tussen boemdikkie in DM's en die zei dat ''klonen toegestaan is, zolang je geen ban hebtquote:Op zondag 2 juni 2013 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was toch met één of ander nieuw Fok regelement ondervangen? Dat je 50 euro per geplaatst bericht in rekening gebracht zou worden, als je dat met een kloon account doet, of iets dergelijks?
jaloers.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga dadelijk een pint Ben en Jerry's halen
gr gr
Ah, okee, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik over de posts van de kloonaccounts gewoon heen lees eigenlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nope, ik had laatst een discussie tussen boemdikkie in DM's en die zei dat ''klonen toegestaan is, zolang je geen ban hebt'' dus je bent machteloos
Waarheen?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik mag maar 23 kilo meenemen in mijn koffer maar alleen de spullen die ik nodig heb voor dat project is 20 kilo bij elkaar.
Moet daar maar rondlopen in mijn Mankini.
Naar Seattle.quote:
Kan je dan toch wel verhalen op je werkgever neem ik aan?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Naar Seattle.
Ik zie dat het 70 euro kost voor meer gewicht.
Nee, ze hebben alleen grote handenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Zijn die keepers bij hockey altijd zo dik of komt dat door hun outfit?
Outfit, al heb je altijd wel dikke keepers maar dat is omdat die niet kunnen hockey'en en dus op doel moeten. Op topniveau is het over het algemeen de outfitquote:Op zondag 2 juni 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Zijn die keepers bij hockey altijd zo dik of komt dat door hun outfit?
Een collega van mij is echt vies dik, en die is bij de Nederlands kampioenschappen zwemmen(onder 17) op de 200meter in de finale gekomen. En dan bedoel ik echt vies dik, boven de 110 kilo denk ik en 1.75 lang ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Outfit, al heb je altijd wel dikke keepers maar dat is omdat die niet kunnen hockey'en en dus op doel moeten. Op topniveau is het over het algemeen de outfit
Ja dat is geen probleem maar zo vlak voordat ik weg ga is dat best klote.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je dan toch wel verhalen op je werkgever neem ik aan?
Wanneer ga je wegquote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem maar zo vlak voordat ik weg ga is dat best klote.
Ik heb altijd het liefst dat alles zo vlekkeloos mogelijk verloopt.
Is niet zo moeilijk als je 9 van de 10 banen in beslag neemt.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een collega van mij is echt vies dik, en die is bij de Nederlands kampioenschappen zwemmen(onder 17) op de 200meter in de finale gekomen. En dan bedoel ik echt vies dik, boven de 110 kilo denk ik en 1.75 lang ofzo
Gewoon afschieten, vliegende ratten zijn hetquote:Op zondag 2 juni 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb die duif op het dak gezet![]()
![]()
![]()
Volgens mij kan die niet vliegen, maar dati s zijn eigen probleem
Dinsdagochtend ga ik weg maar ik zal wel een paar paints in de USA makenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg? En hoe lang? En wat moeten wij nou zonder jouw paints
In GTA iv lekker alle 200 dooschietenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon afschieten, vliegende ratten zijn het
Ja deze is van iemand volgens mij. Heeft zo'n ding aan zijn pootquote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon afschieten, vliegende ratten zijn het
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dinsdagochtend ga ik weg maar ik zal wel een paar paints in de USA maken
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb die duif op het dak gezet![]()
![]()
![]()
Volgens mij kan die niet vliegen, maar dati s zijn eigen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|