PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee, klinkt interessant. Ik ben één en al oor.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:41 schreef zerokil het volgende:
Hebben jullie toevallig al over de med/low theorie gehoord?
Spelers met med/low workrates zouden na ''onderzoek'' OP zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, klinkt interessant. Ik ben één en al oor.
Nee, ik zit nog gewoon binnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:48 schreef Thorb het volgende:
is darksonic2 al naar buiten of ben ik nog op tijd voor die post
Hm, okee en die spelers moet je dan vooral voorin hebben neem ik aan? Of ook op het middenveld?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Spelers met med/low workrates zouden na ''onderzoek'' OP zijn.
Naja, ik kan alles wel gaan vertalen en kopiëren maar hier is het te lezen.
http://www.futhead.com/fifa/squads/11487743/
Geen idee.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hm, okee en die spelers moet je dan vooral voorin hebben neem ik aan? Of ook op het middenveld?
Ik versta niks van dat filmpje.quote:
Lekker man Carvalhoquote:
Die gaat voor discard value? Dan kun je m toch gewoon ff uit proberenquote:
Heb al iets anders gevonden.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gaat voor discard value? Dan kun je m toch gewoon ff uit proberen
Waarom jammer van Arfa?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb al iets anders gevonden.
[ afbeelding ]
Misschien toch maar is een WeFut account aanmaken..
Ennuh jammer van ArfaMaarja kan hem niet vervangen.. (5 skills is een must)
'quote:Op zondag 2 juni 2013 13:55 schreef el-blanchito het volgende:
Binnekory ga ik starten met fitnessen, even kijken of ik ergens een mooi schemaatje kan vinden
Fitnest hier iemand?
Ah nice, bedankt! Ik was al op zoek maar ik kon dat bodybuilddeel niet vinden. Ik begin dinsdag denk ikquote:Op zondag 2 juni 2013 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
'
Yep. Er is heel veel te vinden in het bodybuild topic hier op FOK!. Zelf heb ik een split schema aangevraagd bij mijn sportschool (health city).
Heb nu een 2 daagse split. Waarbij de ene dag je de rug, schouders en biceps pakt. De andere dag doe je borst, benen en triceps. Buikspieren en cardio zou je altijd kunnen doen.
Stel je gaat 3x per week sporten en je zou die tweedaagse split zien als een A en B schema dan doe je hem zo:
Maandag: A
Woensdag: B
Vrijdag: A
week 2
Maandag: B
Woensdag: A
Vrijdag: B
Sowieso ligt het er ook aan wat je doel is. Zou het gewoon even bespreken met je sportschool.
Toevallig, ik was net bezig met een nieuw schema voor mezelf te maken, en klikt per ongeluk op dit topic ipv het BB topicquote:Op zondag 2 juni 2013 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
'
Yep. Er is heel veel te vinden in het bodybuild topic hier op FOK!. Zelf heb ik een split schema aangevraagd bij mijn sportschool (health city).
Heb nu een 2 daagse split. Waarbij de ene dag je de rug, schouders en biceps pakt. De andere dag doe je borst, benen en triceps. Buikspieren en cardio zou je altijd kunnen doen.
Stel je gaat 3x per week sporten en je zou die tweedaagse split zien als een A en B schema dan doe je hem zo:
Maandag: A
Woensdag: B
Vrijdag: A
week 2
Maandag: B
Woensdag: A
Vrijdag: B
Sowieso ligt het er ook aan wat je doel is. Zou het gewoon even bespreken met je sportschool.
Heb je een linkje naar dat topic?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toevallig, ik was net bezig met een nieuw schema voor mezelf te maken, en klikt per ongeluk op dit topic ipv het BB topic
Mag ik je schema eens zien? Meeste schema's van de sportschool zelf zijn maar ruk namelijk.
SPT / [Bodybuilding] #363 Turkish get-upquote:Op zondag 2 juni 2013 14:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat topic?
En ik ben ook wel benieuwd
Ik weet hem niet eens uit mijn hoofdquote:Op zondag 2 juni 2013 14:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toevallig, ik was net bezig met een nieuw schema voor mezelf te maken, en klikt per ongeluk op dit topic ipv het BB topic
Mag ik je schema eens zien? Meeste schema's van de sportschool zelf zijn maar ruk namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |