quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Jouw UI doet me denken aan iemand.quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Muahahaha. Bier, wiet en worms![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Klik deze aanquote:
https://www.stereodose.com/playlist/weed/chill
en in een ander tabje deze
http://bestiario.org/research/eyecandy/🐱![]()
Die laatstequote:Op zondag 2 juni 2013 03:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Klik deze aan
https://www.stereodose.com/playlist/weed/chill
en in een ander tabje deze
http://bestiario.org/research/eyecandy
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ben dronken.
Oh en mijn iPhone is tevallen dus net had ik een splinter van het gebroken glas in mijn vinger.
Kutleven.
Maar gelukkig ga ik nu gezellig samen slapen
Terwijl het al licht aan het worden is en vogeltjes fluiten
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 04:44 schreef Moira. het volgende:
Ik ben dronken.
Oh en mijn iPhone is tevallen dus net had ik een splinter van het gebroken glas in mijn vinger.
Kutleven.
Terwijl het al licht aan het worden is en vogeltjes fluitenDit, behalve de iPhone en samen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dronken, checkquote:Op zondag 2 juni 2013 04:44 schreef Moira. het volgende:
Ik ben dronken.
Kutleven.
Terwijl het al licht aan het worden is en vogeltjes fluiten
Slapen, check
Fluitende vogels, checkze mogen van mij nog wel even stil zijn.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 04:44 schreef Moira. het volgende:
Ik ben dronken.
Kutleven.
Terwijl het al licht aan het worden is en vogeltjes fluitenlolquote:
Ik baal wel echt van die iPhone though, heb hem net anderhalve maand
Maar gelukkig is het de achterkant, die schijnt makkelijk en goedkoop te vervangen te zijn. Hoop ik
Moirapoly is brak
Fuck the EBU.![]()
Ik gaf Mono mijn telefoon in handen omdat ik zin had om handstanden en radslagen enzo te doen (), was ik klaar, dus ik neem m'n telefoon terug en stop 'm weer in m'n broekzak.
Maar voor we naar binnen gingen wilde ik blijkbaar nog één handstand doen, en natuurlijk valtie dan net uit m'n zak![]()
Geef mij geen alcohol meer.Fuck the EBU.![]()
lekkahquote:Op zondag 2 juni 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat klopt. zo nog even een frisse bierwind latenFuck the EBU.![]()
Ja wel aardigquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nou, ik had een joint. Die stak ik aan. Ik nam er hijsen van. Toen ging ik Happy Hardcore luisteren. Toen was ik thuis. Want eigenlijk was ik naar huis aan het lopen. Nou en toen was ik wel lekker happy. Toen ben ik op bed gaan liggen en heb ik stomme youtube filmpjes gekeken en ging ik mij even aftrekken. Was wel een lekkere joint. Kreeg wel het idee dat het al weer uit begon te werken toen ik thuis was. Maar dat kan ook aan het bier liggen.quote:
Rating: 3,5 Ritter Sport repen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Yo, ik zal je vertellen hoe het zit, de stoners zullen luisteren terwijl klojo het spit.
Ik had op een dag al mn money bij elkaar, zakgeld vervroegd gekregen; vandaar.
Die avond childe ik bij Yannic,bro Y A Double N I C, bro, Geen Icy bro.
Anyways, we poften die J's hadden een feest, waren in space. Maar toen dropt onze Y een bom. 'Amsterdam is waar ik van de week kom'
'Maar daar woont mijn geliefde, Mary Jane, en mijn homeboy gaat daar heen!'
Ik sprak hem toe en gaf hem twee tientjes, Yannic, een van mijn beste vriendjes.
'Haal mijn Mary voor mij hier, dan beleef ik veel plezier.'
En zo deed hij dat, de amnesia skunk die hij niet vergat, belande in mijn handen, om later weg te branden.__!
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:06 schreef Klojo120 het volgende:
Yo, ik zal je vertellen hoe het zit, de stoners zullen luisteren terwijl klojo het spit.
Anyways, we poften die J's hadden een feest, waren in space. Maar toen dropt onze Y een bom. 'Amsterdam is waar ik van de week kom'
Ik sprak hem toe en gaf hem twee tientjes, Yannic, een van mijn beste vriendjes.
En zo deed hij dat, de amnesia skunk die hij niet vergat, belande in mijn handen, om later weg te branden.__!
Prachtige poëzie.
![]()
Boegaboegaboegaquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Omg waarvan is die vent ook alweer? Toch van zo'n programma waar ze altijd reizen in een bus en zijn dochter kan praten met dieren?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Baas
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
The Wild Thornberry'squote:Op zondag 2 juni 2013 13:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg waarvan is die vent ook alweer? Toch van zo'n programma waar ze altijd reizen in een bus en zijn dochter kan praten met dieren?
Fuck the EBU.![]()
Bazenprogrammaquote:![]()
![]()
Ik heb zo vet gedroomd, allerlei ideeen opgedaan, dingen gemaakt die nog niet bestaan, daarna allerlei complimenten gekregen van iedereen in mijn droom.
quote:quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Pff. Ik heb echt enorm lange haren... gewoon achter komen ze tot mijn schouders bijna en voor tot mijn neusgatenMaar geen zin om te knippen.
moet ik voor je knippen met mn lulquote:Op zondag 2 juni 2013 14:33 schreef Unscrewed het volgende:
Pff. Ik heb echt enorm lange haren... gewoon achter komen ze tot mijn schouders bijna en voor tot mijn neusgatenMaar geen zin om te knippen.
![]()
quote:Netjes.
Ja.quote:
Spuit ook lekker op mijn oogjes.Dit -- Parkiet is mijn papa
Om 7 uur ging ik pas slapen maar nu al wakker
Zometeen lekker uitbrakken en bruin worden in het zonnetje
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Goed bezig mang, houd vol.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:48 schreef OllieWilliams het volgende:
Het is al bijna 48 uur sinds mijn laatste jointje, nog even doorzetten. Op z'n vroegst vrijdag weerHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Die filmpjesquote:![]()
![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Nog een keer en dan houd ik op over m'n vaporizer:
Ik heb ongeveer de helft van wat ik normaal in mijn joint doe in mn vapo gedaan en ik ben er voor de derde keer goed stoned van! dat betekent dat mijn wiet nu zeker 6 keer zo lang meegaat!
Ik weet niet of het nog ergens over gaat maar ik ben er heel blij over![]()
![]()
Ik vond het niet eens irritant dat je over je vapo praat.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:20 schreef Ceviche het volgende:
Nog een keer en dan houd ik op over m'n vaporizer:
Ik heb ongeveer de helft van wat ik normaal in mijn joint doe in mn vapo gedaan en ik ben er voor de derde keer goed stoned van! dat betekent dat mijn wiet nu zeker 6 keer zo lang meegaat!
Ik weet niet of het nog ergens over gaat maar ik ben er heel blij overValt echt zwaar mee.
Met een Vapo gaat er 60% THC mee in de smoke, in vergelijking met een joint, waar maar 20% mee gaat. De rest gooi je dus weg. Je hebt dus 3x zo minder nodig met een vapo om net zo stoned te worden als met een joint.
Zo nice, vakantie hebben. Geen verantwoordelijkheden en je niet schuldig voelen als je teringstoned bent.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Vrolijkheid
Dus Klojo, komende week een dagje afspreken?
Ik heb alleen nog steeds geen telefoon.... dus dat kan moeilijk worden.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ehm, beter na mijn betaling, ik heb nu geen geld meer, dan kan ik gewoon naar best komen ofzo, dus ietsje later dan volgende week. komt goedquote:Op zondag 2 juni 2013 15:44 schreef Unscrewed het volgende:
Dus Klojo, komende week een dagje afspreken?
Ik heb alleen nog steeds geen telefoon.... dus dat kan moeilijk worden.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik heb ook niet heel veel geld meer.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ehm, beter na mijn betaling, ik heb nu geen geld meer, dan kan ik gewoon naar best komen ofzo, dus ietsje later dan volgende week. komt goed
Zo'n 15 euro denk ik.![]()
Jezus, 100 euro gaat zo snel op.
Maar ik kan wel moneys fixen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Kom mee dan.quote:
Waar woon je? Ik heb echt te weinig geld om te reizen. Ik woon in Best en Klojo ergens vlakbij Eindhoven/Helmond ofzoiets.quote:
Vlakbij Haarlemquote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik heb echt te weinig geld om te reizen. Ik woon in Best en Klojo ergens vlakbij Eindhoven/Helmond ofzoiets.
Maar ik heb gratis OV (alleen op doordeweekse dagen)Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Doen we. Nice nice nice.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Vlakbij Haarlem
Maar ik heb gratis OV (alleen op doordeweekse dagen)Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik kan iedere doordeweekse dag wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Vlakbij Haarlem
Maar ik heb gratis OV (alleen op doordeweekse dagen)
Mijn drie werkdagenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Ik het liefst maandag, donderdag of vrijdag
Gelukkig kan ik zelf plannen, ik plan wel een ma do of vr vrijHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Biertje erbij.
Oh nou mooi zoquote:Op zondag 2 juni 2013 15:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vond het niet eens irritant dat je over je vapo praat.Valt echt zwaar mee.
Met een Vapo gaat er 60% THC mee in de smoke, in vergelijking met een joint, waar maar 20% mee gaat. De rest gooi je dus weg. Je hebt dus 3x zo minder nodig met een vapo om net zo stoned te worden als met een joint.ben ook zo blij met dat ding
Nadeel is wel, dat ik nu vaker stoned ben, eerst deed ik er een of twee per weekend, nou toch wel drie of vier.![]()
Hmm.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh nou mooi zoben ook zo blij met dat ding
Nadeel is wel, dat ik nu vaker stoned ben, eerst deed ik er een of twee per weekend, nou toch wel drie of vier.
Kan je een linkje sturen van waar je hem gekocht hebt/welke je hebt?
Wil er namelijk ook een gaan kopen.
http://azarius.nl/vaporiz(...)izer-arizer-v-tower/quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm.
Kan je een linkje sturen van waar je hem gekocht hebt/welke je hebt?
Wil er namelijk ook een gaan kopen.
Ik heb hem hier op FOK! in V&A gekocht voor 90.
Die van arizer schijnen allemaal erg goed te zijn en volgens mij wordt de Vulcano als de beste gezien.![]()
Hahaha ben nu bij 2:10, geweldig. 'Lelijke dingen zeggen op school' zoals? 'ja kipnugget maar maakt die wel eens piknugget van'. Ik lach me kapot, christelijke jongeren zijn zo soms grappig. 3:27 is ook grappig haha!Your beauty never ever scared me.![]()
erg reële weergave ookquote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ben nu bij 2:10, geweldig. 'Lelijke dingen zeggen op school' zoals? 'ja kipnugget maar maakt die wel eens piknugget van'. Ik lach me kapot, christelijke jongeren zijn zo soms grappig. 3:27 is ook grappig haha!![]()
Dit heb ik toevallig vanmorgen gezien xDquote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ben nu bij 2:10, geweldig. 'Lelijke dingen zeggen op school' zoals? 'ja kipnugget maar maakt die wel eens piknugget van'. Ik lach me kapot, christelijke jongeren zijn zo soms grappig. 3:27 is ook grappig haha!![]()
welke week dan? ik ga 11 juni op vakantiequote:Op zondag 2 juni 2013 16:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn drie werkdagen
Gelukkig kan ik zelf plannen, ik plan wel een ma do of vr vrijHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Oeh ik mag van de week auto rijden. Stiekem toch wel zin in. Maar komt omdat ik mijn pa's auto ken dus dan vind ik het ook niet erg
Hoe lang?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
welke week dan? ik ga 11 juni op vakantieHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Oh dat is wel goedkoop!quote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
http://azarius.nl/vaporiz(...)izer-arizer-v-tower/
Ik heb hem hier op FOK! in V&A gekocht voor 90.
Die van arizer schijnen allemaal erg goed te zijn en volgens mij wordt de Vulcano als de beste gezien.
Ik wilde deze kopen:
http://www.cheapvaporizer.com/herbal-vaporizer-puffit.html
Lijk je wel op een asthma-patient, maar is wel nice. Vrij klein, auto-opwarmen, etc.
En laad op via USB.
Meld ziek.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Mwa toch liever 40 euro voor 3 uurtjes werk, daarvoor doe ik het nog wel.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Jezus.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mwa toch liever 40 euro voor 3 uurtjes werk, daarvoor doe ik het nog wel.
Ik verdien 40 euro in bijna 20 uur...Dit -- Parkiet is mijn papa
Je verdient je geld met fappen voor de cam?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus.
Ik verdien 40 euro in bijna 20 uur...Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je verdient je geld met fappen voor de cam?Nee.
Ik ben vakkenvuller bij de Plus.
Hoezo verdien jij zo tering veel?
Zondag, hogere leeftijdquote:Op zondag 2 juni 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nee.
Ik ben vakkenvuller bij de Plus.
Hoezo verdien jij zo tering veel?![]()
Ohja, zondag verdien je 160% ofzoiets.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
200% zelfs, bij de AH iigquote:Op zondag 2 juni 2013 18:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, zondag verdien je 160% ofzoiets.![]()
Kun je hem wel overal gebruikenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dat is wel goedkoop!
Ik wilde deze kopen:
http://www.cheapvaporizer.com/herbal-vaporizer-puffit.html
Lijk je wel op een asthma-patient, maar is wel nice. Vrij klein, auto-opwarmen, etc.
En laad op via USB.en die kun je ook niet instellen toch? Het lijkt wel alsof je dan alsnog hete lucht inademt, bij mijn arizer zit zo'n slang en tegen de tijd dat ik de damp inadem is die gekoeld.
Vond ik wel belangrijk![]()
![]()
Hij heeft 8 standen, 8 is het warmste.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kun je hem wel overal gebruikenen die kun je ook niet instellen toch? Het lijkt wel alsof je dan alsnog hete lucht inademt, bij mijn arizer zit zo'n slang en tegen de tijd dat ik de damp inadem is die gekoeld.
Vond ik wel belangrijk
En ja, inderdaad. Dan moet je dus kiezen of delen.
8 = goed gevaped maar wel warme lucht
1 = slecht gevaped maar wel koude luchtDit -- Parkiet is mijn papa
lol.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat soort meisjes wil je toch gewoon een week voor hun bruiloft volbaggeren?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit heb ik toevallig vanmorgen gezien xD
Ik zat op een gereformeerde school en ging naar de kerk; ik werd omringd door dit soort mensen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat soort meisjes wil je toch gewoon een week voor hun bruiloft volbaggeren?
Vooral dat soort regeltjes waar iedereen het altijd over eens was (tot ze een relatie kregen)
vergelijkbaar met dat je op de basisschool zegt: 'Later ga ik nooit door rood rijden en nooit roken.'
En dat jij daar dan tussen zitt en denkt:![]()
![]()
Op de basisschool zei ik ook dat ik nooit ging roken of drugs gebruiken want dat was heeeeeeeel dom.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat op een gereformeerde school en ging naar de kerk; ik werd omringd door dit soort mensen.
Vooral dat soort regeltjes waar iedereen het altijd over eens was (tot ze een relatie kregen)
vergelijkbaar met dat je op de basisschool zegt: 'Later ga ik nooit door rood rijden en nooit roken.'
En dat jij daar dan tussen zitt en denkt:
Erhmm.. dan is het alweer bijna eindjuni.. :\quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Jezus waarom wist ik niet eerder van de app scoupy af? Ik had echt zoveel geld kunnen besparen bij de Subway enz! Godver
Ja precies, maar ik had rond mijn 13e / 14e toch wel dat dat minder werd, klasgenoten rookten enzo, dat ik wiet al wel interessant begon te vinden. Op zo'n voorlichtingsdag gingen ze helemaal zeuren, dat je na een keer blowen al verslaafd kon raken ( ze zeiden het zelfs in die richting dat als je eenmaal een kerr blowt dat je gelijk verslaafd bent enzoquote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Op de basisschool zei ik ook dat ik nooit ging roken of drugs gebruiken want dat was heeeeeeeel dom.) en toen moesten we in groepjes stellingen discussieren en een van die stellingen was: 'je mag drugs nooit uitproberen' oid en ik had zoiets van: 'als ik dat wil doe ik dat, don't tell me what I can and I can't do
)
Kreeg ik helemaal gezeik over me heen dat ik mezelf nog wel tegen zou komen en alles![]()
Toen wist ik helemaal dat ik het uit wilde proberen, blijkbaar als je zo'n afkeer er van hebt wordt je fucking bekrompen en kortzichtig, en dom.![]()
Godverdomme. Die stomme kut heeft me geloosd.
Met de mooie quote " het ligt aan mij en niet aan jou "
Hoe naïef denkt ze dat ik ben.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Gimme just a lill smile.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
sunshine reggeaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Aah..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe naïef denkt ze dat ik ben.
Was wel effe zuur. Heb er Donderdag nog geslapen...quote:![]()
Altijd hetzelfde gekanker met vrouwen. *zucht*Ook in moeilijke tijden.![]()
Is een van de lessen uit de bijbel niet 'onderzoek alles en behoud het goede'?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik had rond mijn 13e / 14e toch wel dat dat minder werd, klasgenoten rookten enzo, dat ik wiet al wel interessant begon te vinden. Op zo'n voorlichtingsdag gingen ze helemaal zeuren, dat je na een keer blowen al verslaafd kon raken ( ze zeiden het zelfs in die richting dat als je eenmaal een kerr blowt dat je gelijk verslaafd bent enzo) en toen moesten we in groepjes stellingen discussieren en een van die stellingen was: 'je mag drugs nooit uitproberen' oid en ik had zoiets van: 'als ik dat wil doe ik dat, don't tell me what I can and I can't do
)
Kreeg ik helemaal gezeik over me heen dat ik mezelf nog wel tegen zou komen en alles![]()
Toen wist ik helemaal dat ik het uit wilde proberen, blijkbaar als je zo'n afkeer er van hebt wordt je fucking bekrompen en kortzichtig, en dom.![]()
![]()
Ah niet zo negatief. Maar wel jammer dat ze het standaard smoesje 'het ligt aan mij' heeft gebruikt. Wees gewoon eerlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was wel effe zuur. Heb er Donderdag nog geslapen...![]()
Altijd hetzelfde gekanker met vrouwen. *zucht*
Moet je een linkje naar het BB-topic?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe naïef denkt ze dat ik ben.![]()
Hallo wie wil er hasj voor mij kopen gr gr?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Kleuterquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo wie wil er hasj voor mij kopen gr gr?![]()
![]()
Doet me een beetje hier aan denken, sorry voor de kwaliteit.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik had rond mijn 13e / 14e toch wel dat dat minder werd, klasgenoten rookten enzo, dat ik wiet al wel interessant begon te vinden. Op zo'n voorlichtingsdag gingen ze helemaal zeuren, dat je na een keer blowen al verslaafd kon raken ( ze zeiden het zelfs in die richting dat als je eenmaal een kerr blowt dat je gelijk verslaafd bent enzo) en toen moesten we in groepjes stellingen discussieren en een van die stellingen was: 'je mag drugs nooit uitproberen' oid en ik had zoiets van: 'als ik dat wil doe ik dat, don't tell me what I can and I can't do
)
Toen wist ik helemaal dat ik het uit wilde proberen, blijkbaar als je zo'n afkeer er van hebt wordt je fucking bekrompen en kortzichtig, en dom.
Haha nou ja heb niet echt iets positiefs over te zeggenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah niet zo negatief. Maar wel jammer dat ze het standaard smoesje 'het ligt aan mij' heeft gebruikt. Wees gewoon eerlijk.
Ze had 't wel uitgelegd, maar dan alsnog.Wat heb ik daar te zoekenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet je een linkje naar het BB-topic??
Geef je geld maarquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo wie wil er hasj voor mij kopen gr gr?
Ja godverdomme daar kan ik toch ook niks aan doenquote:.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Kan je spieren kweken zodat je meer chicks dan ooit tevoren kan regelenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha nou ja heb niet echt iets positiefs over te zeggen.
Ze had 't wel uitgelegd, maar dan alsnog.
[..]
Wat heb ik daar te zoeken?
![]()
![]()
Oh man soms mis ik die tijdenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is een van de lessen uit de bijbel niet 'onderzoek alles en behoud het goede'?jammer dat ik toen niet zo'n lef had
Tevens: ik ken de bijbel in grote lijnen. En in middelgrote lijnen, maar dit soort quotes heb ik echt geen verstand van. Het zal er ongetwijfeld in staan maar dat zou ik zelf nooit gevonden hebben![]()
vraag die jongen die je neuktquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ja die zou dat eerst doen en kan het zich niet meer herinneren en zegt nu "ja ik ga geen drugs voor je kopen"quote:.
Hoe kom jij aan je zooi eigenlijk?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je spieren kweken zodat je meer chicks dan ooit tevoren kan regelenhaha prioriteit is mijn bierpens eraf.
Daaronder zitten nog de spieren van mijn tennistijd hahaha
(ja echt, tennis xd )Ook in moeilijke tijden.![]()
dealerquote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja die zou dat eerst doen en kan het zich niet meer herinneren en zegt nu "ja ik ga geen drugs voor je kopen".
Hoe kom jij aan je zooi eigenlijk?dus zoek een dealer
heb nooit hasj gerookt overigens![]()
Dealers gaan mij uitlachen man.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dealerdus zoek een dealer
heb nooit hasj gerookt overigens
En de enige in de omgeving die ik ken is net van school af en zie ik nooit meer.
Ik ga toch verdomme geen 10 maanden wachten.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Hahaahhaha joah dit inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Doet me een beetje hier aan denken, sorry voor de kwaliteit.
'Je bent stoer als je nee zegt'
En vervolgens er na er alles aan te doen om juist die dingen te gaan doen(net zoals in het filmpje, na zo'n dag meteen een pakje sigaretten kopen om maar juist niet zoals die voorlichters te zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stefan is ook een pussy, alsof hij wachtte tot hij 18 wasquote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga toch verdomme geen 10 maanden wachten.
draai de glijmiddelkraan dicht totdat hij voor je naar de shop gaat want zo werken gezonde relaties![]()
Sterk blijven broeder.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was wel effe zuur. Heb er Donderdag nog geslapen...![]()
Altijd hetzelfde gekanker met vrouwen. *zucht*
Soberso, je kan weer lekker uitgaan enzo, je hebt de smaak weer te pakken
En 30 Juni facking veel liefde van je mede stoners![]()
![]()
Nijn in mijn topicquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Mijn post in Moira's post in Moira's topicquote:.
Ja alleen meeroken en zo, maar dan nogquote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stefan is ook een pussy, alsof hij wachtte tot hij 18 was
draai de glijmiddelkraan dicht totdat hij voor je naar de shop gaat want zo werken gezonde relaties.
Nou ja, ik moet er maar mee 'dealen'.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Eens wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stefan is ook een pussy, alsof hij wachtte tot hij 18 was
draai de glijmiddelkraan dicht totdat hij voor je naar de shop gaat want zo werken gezonde relaties
Al hoeft dat niet eens. Ik stap ook wel eens 's avonds de deur uit om peuken te halen voor ons samen als Moira geen zin heeft om naar het centrum te fietsen ofzo.
Vind dat zelf nooit zo erg. Je moet wat over hebben voor elkaar![]()
![]()
Thanks man, komt wel goedquote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sterk blijven broeder.
Soberso, je kan weer lekker uitgaan enzo, je hebt de smaak weer te pakken
En 30 Juni facking veel liefde van je mede stoners
maar tis gewoon effe kut weetje, Donderdag geen vuiltje aan de lucht
alles leuk en aardig. En opeens een omslag.
Stiekem hoop je dan op een overhaastige beslissing van haar ofzo.Ook in moeilijke tijden.![]()
30 juni? Dan zit ik waarschijnlijk op een festival.quote:
Zonder wiet.
Maar jij bent ook gewoon kankerliefquote:Op zondag 2 juni 2013 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens wel.
Al hoeft dat niet eens. Ik stap ook wel eens 's avonds de deur uit om peuken te halen voor ons samen als Moira geen zin heeft om naar het centrum te fietsen ofzo.
Vind dat zelf nooit zo erg. Je moet wat over hebben voor elkaar![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Kun je beter met chille mensen meeten, mét wiet.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
30 juni? Dan zit ik waarschijnlijk op een festival.
Zonder wiet.
Hou je er wellicht ook nog een zakje aan over van donateurs
Fuck the EBU.![]()
Als hij het rookt als ik er ben mag ik trouwens wel meedoen![]()
![]()
![]()
.
Vrouwen zijn soms echt raar, ik kan er een boek over schrijvenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks man, komt wel goed
maar tis gewoon effe kut weetje, Donderdag geen vuiltje aan de lucht
alles leuk en aardig. En opeens een omslag.
Stiekem hoop je dan op een overhaastige beslissing van haar ofzo.
Maar wel kut ja. Gewoon ff lekker afleiding zoeken bij vrienden weetje. FF oldschool potje Risk of Monopoly spelen met je maten, paar potten bier erbij enzo.
Goede vrienden zijn dan wel belangrijk, waar je ff kan kankeren op alles en iedereen en daarna gewoon lekker bier zuipen enzo. Prima![]()
![]()
Maar festival is tof en het is onze vakantie.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je beter met chille mensen meeten, mét wiet.
Hou je er wellicht ook nog een zakje aan over van donateursAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Jij ook, dweilkoningin!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je beter met chille mensen meeten, mét wiet.
Hou je er wellicht ook nog een zakje aan over van donateurs
Pleur die foto's eens hier verdomme![]()
![]()
Hoe laat begint dat dan? En waar?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar festival is tof en het is onze vakantie.
Wellicht kun je het combineren, en dan op voorhand even een blowtje roken met de stoners
Fuck the EBU.![]()
Ik ben echt een bitch hoor maar ik help geen minderjarige mensen aan wiet
ohja, zal eens eem de dropbox tjekkenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij ook, dweilkoningin!
Pleur die foto's eens hier verdommeFuck the EBU.![]()
stop methadonpillen in zijn eten en bind hem vast (win - win: je krijgt je wiet en je seksleven wordt spannender)quote:Op zondag 2 juni 2013 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn post in Moira's post in Moira's topic.
[..]
Ja alleen meeroken en zo, maar dan nog.
Nou ja, ik moet er maar mee 'dealen'.![]()
27 juni in België...quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat dan? En waar?
Wellicht kun je het combineren, en dan op voorhand even een blowtje roken met de stonersAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ligt er aan bij mij. Als ik weet dat iemand er verantwoordelijk mee om kan gaan, heb ik er niet zoveel problemen mee.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Alles wel op zijn/haar eigen risico.
Maar goed, ook niet dagelijks dat ik dat doe ofzo![]()
![]()
Want de eerste keer dat jij blowde was toen je 18 was?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Snap het wel hoor. Maar mijn eerste blowtje was toen ik 15 was, toen zou ik het ook irritant hebben gevonden als mensen moeilijk gingen doen dat ik niet mocht blowen of geen wiet van ze kreeg ofzo. Ik deed het maar 1x in de 3 maanden ofzo, maar toch
Fuck the EBU.![]()
Ja inderdaad. Ga morgen wel effe kroegen hahaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms echt raar, ik kan er een boek over schrijven
Maar wel kut ja. Gewoon ff lekker afleiding zoeken bij vrienden weetje. FF oldschool potje Risk of Monopoly spelen met je maten, paar potten bier erbij enzo.
Goede vrienden zijn dan wel belangrijk, waar je ff kan kankeren op alles en iedereen en daarna gewoon lekker bier zuipen enzo. Prima
Heb ;m effe gechilled en lekker gedronken
En anders ga ik morgen wel effe naar mijn broer.
Maar wat je zei, sobershow 30 juni.
Maar meer info over de meet?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Yes. Ik heb gewacht tot ik het zelf mocht halen, ik wil gewoon kunnen halen zonder afhankelijk te zijn van anderenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Want de eerste keer dat jij blowde was toen je 18 was?
Snap het wel hoor. Maar mijn eerste blowtje was toen ik 15 was, toen zou ik het ook irritant hebben gevonden als mensen moeilijk gingen doen dat ik niet mocht blowen of geen wiet van ze kreeg ofzo. Ik deed het maar 1x in de 3 maanden ofzo, maar tochYour beauty never ever scared me.![]()
Als festival om een of andere reden niet doorgaat wil ik best komen. Of dat gaat lukken moet ik nog zien dan.
Maar ik verwacht eigenlijk wel dat ik gewoon naar dat festival ga.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja jongeh, dan kun je de 30e toch zeker wel ff naar Utrecht komenquote:We zitten er 's avonds ook nog waarschijnlijk.
Fuck the EBU.![]()
Roken zelfde verhaalPas op mijn 16de begonnen omdat ik wel nieuwsgierig was en wist dat ik het toen ook gewoon zelf kon gaan halen
Whehe, okequote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes. Ik heb gewacht tot ik het zelf mocht halen, ik wil gewoon kunnen halen zonder afhankelijk te zijn van anderen
Nouja ik ben ook pas meer gaan blowen toen ik het zelf al mocht halen, maar maak er geen punt van als mensen die jonger zijn wel eens een blowtje willen roken en er idd goed mee om kunnen gaan
Fuck the EBU.![]()
Is tot 's nachts, we pitten daar dus nog en zijn 1 juli dus pas weer thuisquote:Op zondag 2 juni 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jongeh, dan kun je de 30e toch zeker wel ff naar Utrecht komenWe zitten er 's avonds ook nog waarschijnlijk.
.
3 dagen festival in België afsluiten met een avondje stoners in Utrecht is toch juist een mooie combinatie schatjuhquote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Als festival om een of andere reden niet doorgaat wil ik best komen. Of dat gaat lukken moet ik nog zien dan.
Maar ik verwacht eigenlijk wel dat ik gewoon naar dat festival ga.
Fuck the EBU.![]()
Achso jaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is tot 's nachts, we pitten daar dus nog en zijn 1 juli dus pas weer thuis.
Nou wie weet is het wel gewoon een kutfestival en ben je de 30e al thuis
Fuck the EBU.![]()
Roken wil ik niet aan beginnen. Daarom liever gewoon af en toe een joint of wiet op een andere manier verwerkt. Maar jaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Roken zelfde verhaalPas op mijn 16de begonnen omdat ik wel nieuwsgierig was en wist dat ik het toen ook gewoon zelf kon gaan halen
.
Ik ben echt kk jaloers als ze daar heen gaatquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Trollscience het volgende:
Nijn, je gaat toch niet naar Graspop hè?
Haha jawel.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Trollscience het volgende:
Nijn, je gaat toch niet naar Graspop hè?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik heb nog wel 8 sigaretten liggen, hihaho.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
kut line up, enige vette is dillingerquote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt kk jaloers als ze daar heen gaat![]()
haha rook jijquote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog wel 8 sigaretten liggen, hihaho.![]()
Dit weekend ook naar Fortarock geweest.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Eigenlijk niet maar ooit als ik me echt vreselijk kut voel geef ik wel toe aan een kankerstok jaquote:.
KoЯn, Slipknot (quote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kut line up, enige vette is dillinger), Iron Maiden,
Foto's van Monerboys oude crib die we zaterdag helemaal hebben leeggehaald en schoongemaakt
Netjes achtergelaten, toch?Fuck the EBU.![]()
Ik ga naar Dance at the beach hier in Groningen.
Gaat weer gruwelijk vies vet worden.
Korn is wel fucked up geworden, maar die andere twee zijn soberso top. En rest zit ook nog wel chill spul tussen. En verder gaat het voor mij gewoon om de hele sfeer en het bier.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik ga een picknickmand zoeken en die meenemen met een kleedjeStokbrood mee, kruidenboter, bonomel enzo
Perfect stonervoer!
Mensen die roken_!
![]()
Wat wat Mono is gestopt?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga een picknickmand zoeken en die meenemen met een kleedjeStokbrood mee, kruidenboter, bonomel enzo
Perfect stonervoer!
Mensen die roken_!
http://imgur.com/a/SMpHJ
Kijk dan bitches.Fuck the EBU.![]()
gvutuedztgstgOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
beste metal is converge, dillinger, botch, the locust man
maar luister niet zo veel "normale" metal meer![]()
okquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja mensen zaten de hele tijd te zeiken om die foto's, heb ik ze eindelijk, kijkt niemandquote:
Fuck the EBU.![]()
kusjequote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ikquote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja mensen zaten de hele tijd te zeiken om die foto's, heb ik ze eindelijk, kijkt niemandOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik keekquote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja mensen zaten de hele tijd te zeiken om die foto's, heb ik ze eindelijk, kijkt niemand.
Die badkamer nodigt wel gruwelijk uit om snel te gaan schijten als iemand net onder de douche staat. Godver wat een uitlokkingquote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
Foto's van Monerboys oude crib die we zaterdag helemaal hebben leeggehaald en schoongemaakt
Netjes achtergelaten, toch?![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die badkamer nodigt wel gruwelijk uit om snel te gaan schijten als iemand net onder de douche staat. Godver wat een uitlokking![]()
![]()
Meerdere malen gebeurdquote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die badkamer nodigt wel gruwelijk uit om snel te gaan schijten als iemand net onder de douche staat. Godver wat een uitlokkingFuck the EBU.![]()
Waar woon je dan? Wil best hasj voor je halenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Ik zat te grinnikenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die badkamer nodigt wel gruwelijk uit om snel te gaan schijten als iemand net onder de douche staat. Godver wat een uitlokking
150 kilometer van je vandaan als ik je profiel en Maps moet geloven.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Wil best hasj voor je halenAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Doe eens even niet illegaal lopen dealen in mijn topic
Ik hoef geen popo's aan m'n reet.Fuck the EBU.![]()
Het enige nadeel was wel dat het wandje van de aangrenzende badkamer van de buren nogal dun was.
Ik zat wel eens te kakken 's ochtends en dan hoorde ik elke ochtend mijn buurman kotsen in zijn badkamer. Zal wel bolumia hebben gehad ofzo![]()
![]()
Biertje en peukie, lekker beneden zitten in het ouderlijk huis. Wel fijn om gewoon lekker ongestoord te kunnen zitten, biertje pakken enzo. Prima![]()
![]()
En ik was niet echt serieus met mijn vraag.
Weet ik toch schatjuhquote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
En ik was niet echt serieus met mijn vraag.
Genoeg mensen van wie je hier shitjes kan krijgen hoor
Fuck the EBU.![]()
Mja, ik wacht wel gewoonquote:Op zondag 2 juni 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik toch schatjuh
Genoeg mensen van wie je hier shitjes kan krijgen hoor.
Topquote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
150 kilometer van je vandaan als ik je profiel en Maps moet geloven.![]()
![]()
Fijn. Tof.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maar ooit kom ik hier gezellig meestonen.
Tc dan wel hequote:Op zondag 2 juni 2013 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
Jouw aanwezigheid wordt sowieso gewaardeerd hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Er buurten hier wel vaker non-stoners.
Hork bijvoorbeeld![]()
![]()
Ik verkoop , ook aan minder jarig, toen ikquote:Op zondag 2 juni 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik toch schatjuh
Genoeg mensen van wie je hier shitjes kan krijgen hoor
16 /17 was, was ik ook blij toen ik t kon fixen.
Dus waarom zou ik een ander die chillheid niet gunnen.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ahhw. En ik weetquote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid wordt sowieso gewaardeerd hoor
Er buurten hier wel vaker non-stoners.
Hork bijvoorbeeld.
Hehe ik had vanmiddag gewoon internet moeten hebben.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Heel goed, gewoon doen als het toegestaan is.
Anders wordt je net zo'n retard als mij.
Dat ken ik, maar die vlek was je zo weer uit je boxer dus wat boeit het.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik moet poepen, maar wil niet van de bank afkomen![]()
Helemaal geen zin in.
Of verwacht je dunne?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nee, ik heb er een dikke Jandino voor liggen die straksquote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar die vlek was je zo weer uit je boxer dus wat boeit het.
Of verwacht je dunne?
gebaard wil worden
Oh maar dan word ik dus ook een retard.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Heel goed, gewoon doen als het toegestaan is.
Anders wordt je net zo'n retard als mij.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Lekker blijven liggen, anders kruipen en krant meenemenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er een dikke Jandino voor liggen die straks
gebaard wil wordenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oh, je blowt er al lekker op los?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh maar dan word ik dus ook een retard.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
Monopoly is een dikke lelijke vadsige klootzak.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Neh, vandaag eerste van 2013 gehadquote:.
Niet tegen je verlies kunnenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
Monopoly is een dikke lelijke vadsige klootzak._!
![]()
Hahaha ja preciesquote:Op zondag 2 juni 2013 23:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen, anders kruipen en krant meenemen
Dat ding valt er gewoon zo uit door zijn eigen gewicht hahahaOok in moeilijke tijden.![]()
Mensen die niet kermis horenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef Trollscience het volgende:
kutburen met hun kuthardcore om twaalfkut uur.
Netjes.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, vandaag eerste van 2013 gehad.
- Zit mobielquote:
- Moet leren
- Heb geen accountAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
hommoquote:Op zondag 2 juni 2013 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
- Zit mobiel
- Moet leren
- Heb geen accountFuck the EBU.![]()
Mja, heb niet echt een keus of zo. Vandaag gewoon veel geluk gehad en toffe mensen tegengekomenquote:.
Wacht, niet iedereen vindt dat een scheldwoord.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik heb een potje schoensmeer. Wat doe ik ermee?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Als in '12/10 would bang'?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
hoi skattienquote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
KKUUUUUTTTTTTT HHHHOOOOOEEEEERRRRR !!!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik blijf nog ff hangen.quote:
flippeeeeersquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
HOESSIE DAN?!quote:
HOOOEEEE ISSSIE DAN?!
HE
HEB JIJ EEN LEUKE DAG GEHAD?
JA?
LEUKE DAG GEHAD? JAAAAA!!!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hyper mens, jij. Zo laat zelfs nogquote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
HOESSIE DAN?!
HOOOEEEE ISSSIE DAN?!
HE
HEB JIJ EEN LEUKE DAG GEHAD?
JA?
LEUKE DAG GEHAD? JAAAAA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Met korte vlagen.quote:
laperOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: