quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Jouw UI doet me denken aan iemand.quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Muahahaha. Bier, wiet en worms![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Klik deze aanquote:
https://www.stereodose.com/playlist/weed/chill
en in een ander tabje deze
http://bestiario.org/research/eyecandy/🐱![]()
Die laatstequote:Op zondag 2 juni 2013 03:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Klik deze aan
https://www.stereodose.com/playlist/weed/chill
en in een ander tabje deze
http://bestiario.org/research/eyecandy
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ben dronken.
Oh en mijn iPhone is tevallen dus net had ik een splinter van het gebroken glas in mijn vinger.
Kutleven.
Maar gelukkig ga ik nu gezellig samen slapen
Terwijl het al licht aan het worden is en vogeltjes fluiten
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 04:44 schreef Moira. het volgende:
Ik ben dronken.
Oh en mijn iPhone is tevallen dus net had ik een splinter van het gebroken glas in mijn vinger.
Kutleven.
Terwijl het al licht aan het worden is en vogeltjes fluitenDit, behalve de iPhone en samen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dronken, checkquote:Op zondag 2 juni 2013 04:44 schreef Moira. het volgende:
Ik ben dronken.
Kutleven.
Terwijl het al licht aan het worden is en vogeltjes fluiten
Slapen, check
Fluitende vogels, checkze mogen van mij nog wel even stil zijn.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 04:44 schreef Moira. het volgende:
Ik ben dronken.
Kutleven.
Terwijl het al licht aan het worden is en vogeltjes fluitenlolquote:
Ik baal wel echt van die iPhone though, heb hem net anderhalve maand
Maar gelukkig is het de achterkant, die schijnt makkelijk en goedkoop te vervangen te zijn. Hoop ik
Moirapoly is brak
Fuck the EBU.![]()
Ik gaf Mono mijn telefoon in handen omdat ik zin had om handstanden en radslagen enzo te doen (), was ik klaar, dus ik neem m'n telefoon terug en stop 'm weer in m'n broekzak.
Maar voor we naar binnen gingen wilde ik blijkbaar nog één handstand doen, en natuurlijk valtie dan net uit m'n zak![]()
Geef mij geen alcohol meer.Fuck the EBU.![]()
lekkahquote:Op zondag 2 juni 2013 12:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat klopt. zo nog even een frisse bierwind latenFuck the EBU.![]()
Ja wel aardigquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nou, ik had een joint. Die stak ik aan. Ik nam er hijsen van. Toen ging ik Happy Hardcore luisteren. Toen was ik thuis. Want eigenlijk was ik naar huis aan het lopen. Nou en toen was ik wel lekker happy. Toen ben ik op bed gaan liggen en heb ik stomme youtube filmpjes gekeken en ging ik mij even aftrekken. Was wel een lekkere joint. Kreeg wel het idee dat het al weer uit begon te werken toen ik thuis was. Maar dat kan ook aan het bier liggen.quote:
Rating: 3,5 Ritter Sport repen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Yo, ik zal je vertellen hoe het zit, de stoners zullen luisteren terwijl klojo het spit.
Ik had op een dag al mn money bij elkaar, zakgeld vervroegd gekregen; vandaar.
Die avond childe ik bij Yannic,bro Y A Double N I C, bro, Geen Icy bro.
Anyways, we poften die J's hadden een feest, waren in space. Maar toen dropt onze Y een bom. 'Amsterdam is waar ik van de week kom'
'Maar daar woont mijn geliefde, Mary Jane, en mijn homeboy gaat daar heen!'
Ik sprak hem toe en gaf hem twee tientjes, Yannic, een van mijn beste vriendjes.
'Haal mijn Mary voor mij hier, dan beleef ik veel plezier.'
En zo deed hij dat, de amnesia skunk die hij niet vergat, belande in mijn handen, om later weg te branden.__!
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:06 schreef Klojo120 het volgende:
Yo, ik zal je vertellen hoe het zit, de stoners zullen luisteren terwijl klojo het spit.
Anyways, we poften die J's hadden een feest, waren in space. Maar toen dropt onze Y een bom. 'Amsterdam is waar ik van de week kom'
Ik sprak hem toe en gaf hem twee tientjes, Yannic, een van mijn beste vriendjes.
En zo deed hij dat, de amnesia skunk die hij niet vergat, belande in mijn handen, om later weg te branden.__!
Prachtige poëzie.
![]()
Boegaboegaboegaquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Omg waarvan is die vent ook alweer? Toch van zo'n programma waar ze altijd reizen in een bus en zijn dochter kan praten met dieren?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Baas
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
The Wild Thornberry'squote:Op zondag 2 juni 2013 13:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg waarvan is die vent ook alweer? Toch van zo'n programma waar ze altijd reizen in een bus en zijn dochter kan praten met dieren?
Fuck the EBU.![]()
Bazenprogrammaquote:![]()
![]()
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: