Oh dat is wel goedkoop!quote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
http://azarius.nl/vaporiz(...)izer-arizer-v-tower/
Ik heb hem hier op FOK! in V&A gekocht voor 90.
Die van arizer schijnen allemaal erg goed te zijn en volgens mij wordt de Vulcano als de beste gezien.
Meld ziek.quote:
Mwa toch liever 40 euro voor 3 uurtjes werk, daarvoor doe ik het nog wel.quote:
Jezus.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mwa toch liever 40 euro voor 3 uurtjes werk, daarvoor doe ik het nog wel.
Je verdient je geld met fappen voor de cam?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus.
Ik verdien 40 euro in bijna 20 uur...
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je verdient je geld met fappen voor de cam?
Zondag, hogere leeftijdquote:Op zondag 2 juni 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nee.
Ik ben vakkenvuller bij de Plus.
Hoezo verdien jij zo tering veel?
Ohja, zondag verdien je 160% ofzoiets.quote:
200% zelfs, bij de AH iigquote:Op zondag 2 juni 2013 18:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, zondag verdien je 160% ofzoiets.
Kun je hem wel overal gebruikenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dat is wel goedkoop!
Ik wilde deze kopen:
http://www.cheapvaporizer.com/herbal-vaporizer-puffit.html
Lijk je wel op een asthma-patient, maar is wel nice. Vrij klein, auto-opwarmen, etc.
En laad op via USB.
Hij heeft 8 standen, 8 is het warmste.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kun je hem wel overal gebruikenen die kun je ook niet instellen toch? Het lijkt wel alsof je dan alsnog hete lucht inademt, bij mijn arizer zit zo'n slang en tegen de tijd dat ik de damp inadem is die gekoeld.
Vond ik wel belangrijk
lol.quote:
Dat soort meisjes wil je toch gewoon een week voor hun bruiloft volbaggeren?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit heb ik toevallig vanmorgen gezien xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |