Oh nou mooi zoquote:Op zondag 2 juni 2013 15:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vond het niet eens irritant dat je over je vapo praat.Valt echt zwaar mee.
Met een Vapo gaat er 60% THC mee in de smoke, in vergelijking met een joint, waar maar 20% mee gaat. De rest gooi je dus weg. Je hebt dus 3x zo minder nodig met een vapo om net zo stoned te worden als met een joint.
Hmm.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh nou mooi zoben ook zo blij met dat ding
Nadeel is wel, dat ik nu vaker stoned ben, eerst deed ik er een of twee per weekend, nou toch wel drie of vier.
http://azarius.nl/vaporiz(...)izer-arizer-v-tower/quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm.
Kan je een linkje sturen van waar je hem gekocht hebt/welke je hebt?
Wil er namelijk ook een gaan kopen.
erg reële weergave ookquote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ben nu bij 2:10, geweldig. 'Lelijke dingen zeggen op school' zoals? 'ja kipnugget maar maakt die wel eens piknugget van'. Ik lach me kapot, christelijke jongeren zijn zo soms grappig. 3:27 is ook grappig haha!
Dit heb ik toevallig vanmorgen gezien xDquote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha ben nu bij 2:10, geweldig. 'Lelijke dingen zeggen op school' zoals? 'ja kipnugget maar maakt die wel eens piknugget van'. Ik lach me kapot, christelijke jongeren zijn zo soms grappig. 3:27 is ook grappig haha!
welke week dan? ik ga 11 juni op vakantiequote:Op zondag 2 juni 2013 16:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn drie werkdagen
Gelukkig kan ik zelf plannen, ik plan wel een ma do of vr vrij
Hoe lang?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
welke week dan? ik ga 11 juni op vakantie
Oh dat is wel goedkoop!quote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
http://azarius.nl/vaporiz(...)izer-arizer-v-tower/
Ik heb hem hier op FOK! in V&A gekocht voor 90.
Die van arizer schijnen allemaal erg goed te zijn en volgens mij wordt de Vulcano als de beste gezien.
Meld ziek.quote:
Mwa toch liever 40 euro voor 3 uurtjes werk, daarvoor doe ik het nog wel.quote:
Jezus.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mwa toch liever 40 euro voor 3 uurtjes werk, daarvoor doe ik het nog wel.
Je verdient je geld met fappen voor de cam?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus.
Ik verdien 40 euro in bijna 20 uur...
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je verdient je geld met fappen voor de cam?
Zondag, hogere leeftijdquote:Op zondag 2 juni 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nee.
Ik ben vakkenvuller bij de Plus.
Hoezo verdien jij zo tering veel?
Ohja, zondag verdien je 160% ofzoiets.quote:
200% zelfs, bij de AH iigquote:Op zondag 2 juni 2013 18:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, zondag verdien je 160% ofzoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |