ohja, zal eens eem de dropbox tjekkenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij ook, dweilkoningin!
Pleur die foto's eens hier verdomme
stop methadonpillen in zijn eten en bind hem vast (win - win: je krijgt je wiet en je seksleven wordt spannender)quote:Op zondag 2 juni 2013 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn post in Moira's post in Moira's topic.
[..]
Ja alleen meeroken en zo, maar dan nog.
Nou ja, ik moet er maar mee 'dealen'.
27 juni in België...quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat dan? En waar?
Wellicht kun je het combineren, en dan op voorhand even een blowtje roken met de stoners
Ligt er aan bij mij. Als ik weet dat iemand er verantwoordelijk mee om kan gaan, heb ik er niet zoveel problemen mee.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt een bitch hoor maar ik help geen minderjarige mensen aan wiet
Want de eerste keer dat jij blowde was toen je 18 was?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt een bitch hoor maar ik help geen minderjarige mensen aan wiet
Ja inderdaad. Ga morgen wel effe kroegen hahaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms echt raar, ik kan er een boek over schrijven
Maar wel kut ja. Gewoon ff lekker afleiding zoeken bij vrienden weetje. FF oldschool potje Risk of Monopoly spelen met je maten, paar potten bier erbij enzo.
Goede vrienden zijn dan wel belangrijk, waar je ff kan kankeren op alles en iedereen en daarna gewoon lekker bier zuipen enzo. Prima
Yes. Ik heb gewacht tot ik het zelf mocht halen, ik wil gewoon kunnen halen zonder afhankelijk te zijn van anderenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Want de eerste keer dat jij blowde was toen je 18 was?
Snap het wel hoor. Maar mijn eerste blowtje was toen ik 15 was, toen zou ik het ook irritant hebben gevonden als mensen moeilijk gingen doen dat ik niet mocht blowen of geen wiet van ze kreeg ofzo. Ik deed het maar 1x in de 3 maanden ofzo, maar toch
Ja jongeh, dan kun je de 30e toch zeker wel ff naar Utrecht komenquote:
Whehe, okequote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes. Ik heb gewacht tot ik het zelf mocht halen, ik wil gewoon kunnen halen zonder afhankelijk te zijn van anderen
Is tot 's nachts, we pitten daar dus nog en zijn 1 juli dus pas weer thuisquote:Op zondag 2 juni 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jongeh, dan kun je de 30e toch zeker wel ff naar Utrecht komenWe zitten er 's avonds ook nog waarschijnlijk.
3 dagen festival in België afsluiten met een avondje stoners in Utrecht is toch juist een mooie combinatie schatjuhquote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Als festival om een of andere reden niet doorgaat wil ik best komen. Of dat gaat lukken moet ik nog zien dan.
Maar ik verwacht eigenlijk wel dat ik gewoon naar dat festival ga.
Achso jaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is tot 's nachts, we pitten daar dus nog en zijn 1 juli dus pas weer thuis.
Roken wil ik niet aan beginnen. Daarom liever gewoon af en toe een joint of wiet op een andere manier verwerkt. Maar jaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Roken zelfde verhaalPas op mijn 16de begonnen omdat ik wel nieuwsgierig was en wist dat ik het toen ook gewoon zelf kon gaan halen
Ik ben echt kk jaloers als ze daar heen gaatquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Trollscience het volgende:
Nijn, je gaat toch niet naar Graspop hè?
Haha jawel.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Trollscience het volgende:
Nijn, je gaat toch niet naar Graspop hè?
kut line up, enige vette is dillingerquote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt kk jaloers als ze daar heen gaat
haha rook jijquote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog wel 8 sigaretten liggen, hihaho.
Eigenlijk niet maar ooit als ik me echt vreselijk kut voel geef ik wel toe aan een kankerstok jaquote:
KoЯn, Slipknot (quote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kut line up, enige vette is dillinger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |