Achso jaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is tot 's nachts, we pitten daar dus nog en zijn 1 juli dus pas weer thuis.
Roken wil ik niet aan beginnen. Daarom liever gewoon af en toe een joint of wiet op een andere manier verwerkt. Maar jaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Roken zelfde verhaalPas op mijn 16de begonnen omdat ik wel nieuwsgierig was en wist dat ik het toen ook gewoon zelf kon gaan halen
Ik ben echt kk jaloers als ze daar heen gaatquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Trollscience het volgende:
Nijn, je gaat toch niet naar Graspop hè?
Haha jawel.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Trollscience het volgende:
Nijn, je gaat toch niet naar Graspop hè?
kut line up, enige vette is dillingerquote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt kk jaloers als ze daar heen gaat
haha rook jijquote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog wel 8 sigaretten liggen, hihaho.
Eigenlijk niet maar ooit als ik me echt vreselijk kut voel geef ik wel toe aan een kankerstok jaquote:
KoЯn, Slipknot (quote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kut line up, enige vette is dillinger
Korn is wel fucked up geworden, maar die andere twee zijn soberso top. En rest zit ook nog wel chill spul tussen. En verder gaat het voor mij gewoon om de hele sfeer en het bier.quote:
Wat wat Mono is gestopt?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga een picknickmand zoeken en die meenemen met een kleedjeStokbrood mee, kruidenboter, bonomel enzo
Perfect stonervoer!
Mensen die roken_!
quote:
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |