Oh dat is wel goedkoop!quote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
http://azarius.nl/vaporiz(...)izer-arizer-v-tower/
Ik heb hem hier op FOK! in V&A gekocht voor 90.
Die van arizer schijnen allemaal erg goed te zijn en volgens mij wordt de Vulcano als de beste gezien.
Meld ziek.quote:
Mwa toch liever 40 euro voor 3 uurtjes werk, daarvoor doe ik het nog wel.quote:
Jezus.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mwa toch liever 40 euro voor 3 uurtjes werk, daarvoor doe ik het nog wel.
Je verdient je geld met fappen voor de cam?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus.
Ik verdien 40 euro in bijna 20 uur...
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je verdient je geld met fappen voor de cam?
Zondag, hogere leeftijdquote:Op zondag 2 juni 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nee.
Ik ben vakkenvuller bij de Plus.
Hoezo verdien jij zo tering veel?
Ohja, zondag verdien je 160% ofzoiets.quote:
200% zelfs, bij de AH iigquote:Op zondag 2 juni 2013 18:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, zondag verdien je 160% ofzoiets.
Kun je hem wel overal gebruikenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dat is wel goedkoop!
Ik wilde deze kopen:
http://www.cheapvaporizer.com/herbal-vaporizer-puffit.html
Lijk je wel op een asthma-patient, maar is wel nice. Vrij klein, auto-opwarmen, etc.
En laad op via USB.
Hij heeft 8 standen, 8 is het warmste.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kun je hem wel overal gebruikenen die kun je ook niet instellen toch? Het lijkt wel alsof je dan alsnog hete lucht inademt, bij mijn arizer zit zo'n slang en tegen de tijd dat ik de damp inadem is die gekoeld.
Vond ik wel belangrijk
lol.quote:
Dat soort meisjes wil je toch gewoon een week voor hun bruiloft volbaggeren?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit heb ik toevallig vanmorgen gezien xD
Ik zat op een gereformeerde school en ging naar de kerk; ik werd omringd door dit soort mensen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat soort meisjes wil je toch gewoon een week voor hun bruiloft volbaggeren?
Op de basisschool zei ik ook dat ik nooit ging roken of drugs gebruiken want dat was heeeeeeeel dom.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat op een gereformeerde school en ging naar de kerk; ik werd omringd door dit soort mensen.
Vooral dat soort regeltjes waar iedereen het altijd over eens was (tot ze een relatie kregen)
vergelijkbaar met dat je op de basisschool zegt: 'Later ga ik nooit door rood rijden en nooit roken.'
En dat jij daar dan tussen zitt en denkt:
Erhmm.. dan is het alweer bijna eindjuni.. :\quote:
quote:
Ja precies, maar ik had rond mijn 13e / 14e toch wel dat dat minder werd, klasgenoten rookten enzo, dat ik wiet al wel interessant begon te vinden. Op zo'n voorlichtingsdag gingen ze helemaal zeuren, dat je na een keer blowen al verslaafd kon raken ( ze zeiden het zelfs in die richting dat als je eenmaal een kerr blowt dat je gelijk verslaafd bent enzoquote:Op zondag 2 juni 2013 20:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Op de basisschool zei ik ook dat ik nooit ging roken of drugs gebruiken want dat was heeeeeeeel dom.
Aah..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godverdomme. Die stomme kut heeft me geloosd.
Met de mooie quote " het ligt aan mij en niet aan jou "
Hoe naïef denkt ze dat ik ben.
Was wel effe zuur. Heb er Donderdag nog geslapen...quote:
Is een van de lessen uit de bijbel niet 'onderzoek alles en behoud het goede'?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik had rond mijn 13e / 14e toch wel dat dat minder werd, klasgenoten rookten enzo, dat ik wiet al wel interessant begon te vinden. Op zo'n voorlichtingsdag gingen ze helemaal zeuren, dat je na een keer blowen al verslaafd kon raken ( ze zeiden het zelfs in die richting dat als je eenmaal een kerr blowt dat je gelijk verslaafd bent enzo) en toen moesten we in groepjes stellingen discussieren en een van die stellingen was: 'je mag drugs nooit uitproberen' oid en ik had zoiets van: 'als ik dat wil doe ik dat, don't tell me what I can and I can't do
)
Kreeg ik helemaal gezeik over me heen dat ik mezelf nog wel tegen zou komen en alles![]()
Toen wist ik helemaal dat ik het uit wilde proberen, blijkbaar als je zo'n afkeer er van hebt wordt je fucking bekrompen en kortzichtig, en dom.
Ah niet zo negatief. Maar wel jammer dat ze het standaard smoesje 'het ligt aan mij' heeft gebruikt. Wees gewoon eerlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was wel effe zuur. Heb er Donderdag nog geslapen...![]()
Altijd hetzelfde gekanker met vrouwen. *zucht*
Moet je een linkje naar het BB-topic?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godverdomme. Die stomme kut heeft me geloosd.
Met de mooie quote " het ligt aan mij en niet aan jou "
Hoe naïef denkt ze dat ik ben.
Kleuterquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo wie wil er hasj voor mij kopen gr gr?
Doet me een beetje hier aan denken, sorry voor de kwaliteit.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik had rond mijn 13e / 14e toch wel dat dat minder werd, klasgenoten rookten enzo, dat ik wiet al wel interessant begon te vinden. Op zo'n voorlichtingsdag gingen ze helemaal zeuren, dat je na een keer blowen al verslaafd kon raken ( ze zeiden het zelfs in die richting dat als je eenmaal een kerr blowt dat je gelijk verslaafd bent enzo) en toen moesten we in groepjes stellingen discussieren en een van die stellingen was: 'je mag drugs nooit uitproberen' oid en ik had zoiets van: 'als ik dat wil doe ik dat, don't tell me what I can and I can't do
)
Kreeg ik helemaal gezeik over me heen dat ik mezelf nog wel tegen zou komen en alles![]()
Toen wist ik helemaal dat ik het uit wilde proberen, blijkbaar als je zo'n afkeer er van hebt wordt je fucking bekrompen en kortzichtig, en dom.
Haha nou ja heb niet echt iets positiefs over te zeggenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah niet zo negatief. Maar wel jammer dat ze het standaard smoesje 'het ligt aan mij' heeft gebruikt. Wees gewoon eerlijk
Wat heb ik daar te zoekenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet je een linkje naar het BB-topic?
Geef je geld maarquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ja godverdomme daar kan ik toch ook niks aan doenquote:
Kan je spieren kweken zodat je meer chicks dan ooit tevoren kan regelenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha nou ja heb niet echt iets positiefs over te zeggen.
Ze had 't wel uitgelegd, maar dan alsnog.
[..]
Wat heb ik daar te zoeken?
Oh man soms mis ik die tijdenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is een van de lessen uit de bijbel niet 'onderzoek alles en behoud het goede'?
vraag die jongen die je neuktquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ja die zou dat eerst doen en kan het zich niet meer herinneren en zegt nu "ja ik ga geen drugs voor je kopen"quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je spieren kweken zodat je meer chicks dan ooit tevoren kan regelen
dealerquote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja die zou dat eerst doen en kan het zich niet meer herinneren en zegt nu "ja ik ga geen drugs voor je kopen".
Hoe kom jij aan je zooi eigenlijk?
Dealers gaan mij uitlachen man.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dealerdus zoek een dealer
heb nooit hasj gerookt overigens
Hahaahhaha joah dit inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Doet me een beetje hier aan denken, sorry voor de kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stefan is ook een pussy, alsof hij wachtte tot hij 18 wasquote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga toch verdomme geen 10 maanden wachten.
Sterk blijven broeder.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was wel effe zuur. Heb er Donderdag nog geslapen...![]()
Altijd hetzelfde gekanker met vrouwen. *zucht*
Nijn in mijn topicquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn post in Moira's post in Moira's topicquote:
Ja alleen meeroken en zo, maar dan nogquote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stefan is ook een pussy, alsof hij wachtte tot hij 18 was
draai de glijmiddelkraan dicht totdat hij voor je naar de shop gaat want zo werken gezonde relaties
Eens wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stefan is ook een pussy, alsof hij wachtte tot hij 18 was
draai de glijmiddelkraan dicht totdat hij voor je naar de shop gaat want zo werken gezonde relaties
Thanks man, komt wel goedquote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sterk blijven broeder.
Soberso, je kan weer lekker uitgaan enzo, je hebt de smaak weer te pakken
En 30 Juni facking veel liefde van je mede stoners
30 juni? Dan zit ik waarschijnlijk op een festival.quote:
Maar jij bent ook gewoon kankerliefquote:Op zondag 2 juni 2013 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens wel.
Al hoeft dat niet eens. Ik stap ook wel eens 's avonds de deur uit om peuken te halen voor ons samen als Moira geen zin heeft om naar het centrum te fietsen ofzo.
Vind dat zelf nooit zo erg. Je moet wat over hebben voor elkaar
Kun je beter met chille mensen meeten, mét wiet.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
30 juni? Dan zit ik waarschijnlijk op een festival.
Zonder wiet.
Vrouwen zijn soms echt raar, ik kan er een boek over schrijvenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks man, komt wel goed
maar tis gewoon effe kut weetje, Donderdag geen vuiltje aan de lucht
alles leuk en aardig. En opeens een omslag.
Stiekem hoop je dan op een overhaastige beslissing van haar ofzo.
Maar festival is tof en het is onze vakantie.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je beter met chille mensen meeten, mét wiet.
Hou je er wellicht ook nog een zakje aan over van donateurs
Jij ook, dweilkoningin!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je beter met chille mensen meeten, mét wiet.
Hou je er wellicht ook nog een zakje aan over van donateurs
Hoe laat begint dat dan? En waar?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar festival is tof en het is onze vakantie.
ohja, zal eens eem de dropbox tjekkenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij ook, dweilkoningin!
Pleur die foto's eens hier verdomme
stop methadonpillen in zijn eten en bind hem vast (win - win: je krijgt je wiet en je seksleven wordt spannender)quote:Op zondag 2 juni 2013 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn post in Moira's post in Moira's topic.
[..]
Ja alleen meeroken en zo, maar dan nog.
Nou ja, ik moet er maar mee 'dealen'.
27 juni in België...quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat dan? En waar?
Wellicht kun je het combineren, en dan op voorhand even een blowtje roken met de stoners
Ligt er aan bij mij. Als ik weet dat iemand er verantwoordelijk mee om kan gaan, heb ik er niet zoveel problemen mee.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt een bitch hoor maar ik help geen minderjarige mensen aan wiet
Want de eerste keer dat jij blowde was toen je 18 was?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt een bitch hoor maar ik help geen minderjarige mensen aan wiet
Ja inderdaad. Ga morgen wel effe kroegen hahaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms echt raar, ik kan er een boek over schrijven
Maar wel kut ja. Gewoon ff lekker afleiding zoeken bij vrienden weetje. FF oldschool potje Risk of Monopoly spelen met je maten, paar potten bier erbij enzo.
Goede vrienden zijn dan wel belangrijk, waar je ff kan kankeren op alles en iedereen en daarna gewoon lekker bier zuipen enzo. Prima
Yes. Ik heb gewacht tot ik het zelf mocht halen, ik wil gewoon kunnen halen zonder afhankelijk te zijn van anderenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Want de eerste keer dat jij blowde was toen je 18 was?
Snap het wel hoor. Maar mijn eerste blowtje was toen ik 15 was, toen zou ik het ook irritant hebben gevonden als mensen moeilijk gingen doen dat ik niet mocht blowen of geen wiet van ze kreeg ofzo. Ik deed het maar 1x in de 3 maanden ofzo, maar toch
Ja jongeh, dan kun je de 30e toch zeker wel ff naar Utrecht komenquote:
Whehe, okequote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes. Ik heb gewacht tot ik het zelf mocht halen, ik wil gewoon kunnen halen zonder afhankelijk te zijn van anderen
Is tot 's nachts, we pitten daar dus nog en zijn 1 juli dus pas weer thuisquote:Op zondag 2 juni 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jongeh, dan kun je de 30e toch zeker wel ff naar Utrecht komenWe zitten er 's avonds ook nog waarschijnlijk.
3 dagen festival in België afsluiten met een avondje stoners in Utrecht is toch juist een mooie combinatie schatjuhquote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Als festival om een of andere reden niet doorgaat wil ik best komen. Of dat gaat lukken moet ik nog zien dan.
Maar ik verwacht eigenlijk wel dat ik gewoon naar dat festival ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |