kusjequote:
ikquote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja mensen zaten de hele tijd te zeiken om die foto's, heb ik ze eindelijk, kijkt niemand
Ik keekquote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja mensen zaten de hele tijd te zeiken om die foto's, heb ik ze eindelijk, kijkt niemand
Die badkamer nodigt wel gruwelijk uit om snel te gaan schijten als iemand net onder de douche staat. Godver wat een uitlokkingquote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
Foto's van Monerboys oude crib die we zaterdag helemaal hebben leeggehaald en schoongemaakt
Netjes achtergelaten, toch?
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die badkamer nodigt wel gruwelijk uit om snel te gaan schijten als iemand net onder de douche staat. Godver wat een uitlokking
Meerdere malen gebeurdquote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die badkamer nodigt wel gruwelijk uit om snel te gaan schijten als iemand net onder de douche staat. Godver wat een uitlokking
Waar woon je dan? Wil best hasj voor je halenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo wie wil er hasj voor mij kopen gr gr?
Ik zat te grinnikenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
150 kilometer van je vandaan als ik je profiel en Maps moet geloven.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Wil best hasj voor je halen
Weet ik toch schatjuhquote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
En ik was niet echt serieus met mijn vraag.
Mja, ik wacht wel gewoonquote:Op zondag 2 juni 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik toch schatjuh
Genoeg mensen van wie je hier shitjes kan krijgen hoor
Topquote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
150 kilometer van je vandaan als ik je profiel en Maps moet geloven.
Fijn. Tof.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |