Achso jaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is tot 's nachts, we pitten daar dus nog en zijn 1 juli dus pas weer thuis.
Roken wil ik niet aan beginnen. Daarom liever gewoon af en toe een joint of wiet op een andere manier verwerkt. Maar jaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Roken zelfde verhaalPas op mijn 16de begonnen omdat ik wel nieuwsgierig was en wist dat ik het toen ook gewoon zelf kon gaan halen
Ik ben echt kk jaloers als ze daar heen gaatquote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Trollscience het volgende:
Nijn, je gaat toch niet naar Graspop hè?
Haha jawel.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:59 schreef Trollscience het volgende:
Nijn, je gaat toch niet naar Graspop hè?
kut line up, enige vette is dillingerquote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt kk jaloers als ze daar heen gaat
haha rook jijquote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog wel 8 sigaretten liggen, hihaho.
Eigenlijk niet maar ooit als ik me echt vreselijk kut voel geef ik wel toe aan een kankerstok jaquote:
KoЯn, Slipknot (quote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kut line up, enige vette is dillinger
Korn is wel fucked up geworden, maar die andere twee zijn soberso top. En rest zit ook nog wel chill spul tussen. En verder gaat het voor mij gewoon om de hele sfeer en het bier.quote:
Wat wat Mono is gestopt?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga een picknickmand zoeken en die meenemen met een kleedjeStokbrood mee, kruidenboter, bonomel enzo
Perfect stonervoer!
Mensen die roken_!
quote:
okquote:
Ja mensen zaten de hele tijd te zeiken om die foto's, heb ik ze eindelijk, kijkt niemandquote:
kusjequote:
ikquote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja mensen zaten de hele tijd te zeiken om die foto's, heb ik ze eindelijk, kijkt niemand
Ik keekquote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja mensen zaten de hele tijd te zeiken om die foto's, heb ik ze eindelijk, kijkt niemand
Die badkamer nodigt wel gruwelijk uit om snel te gaan schijten als iemand net onder de douche staat. Godver wat een uitlokkingquote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
Foto's van Monerboys oude crib die we zaterdag helemaal hebben leeggehaald en schoongemaakt
Netjes achtergelaten, toch?
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die badkamer nodigt wel gruwelijk uit om snel te gaan schijten als iemand net onder de douche staat. Godver wat een uitlokking
Meerdere malen gebeurdquote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
Die badkamer nodigt wel gruwelijk uit om snel te gaan schijten als iemand net onder de douche staat. Godver wat een uitlokking
Waar woon je dan? Wil best hasj voor je halenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo wie wil er hasj voor mij kopen gr gr?
Ik zat te grinnikenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
150 kilometer van je vandaan als ik je profiel en Maps moet geloven.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Wil best hasj voor je halen
Weet ik toch schatjuhquote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
En ik was niet echt serieus met mijn vraag.
Mja, ik wacht wel gewoonquote:Op zondag 2 juni 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik toch schatjuh
Genoeg mensen van wie je hier shitjes kan krijgen hoor
Topquote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
150 kilometer van je vandaan als ik je profiel en Maps moet geloven.
Fijn. Tof.quote:
Tc dan wel hequote:Op zondag 2 juni 2013 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ooit kom ik hier gezellig meestonen.
Jouw aanwezigheid wordt sowieso gewaardeerd hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik verkoop , ook aan minder jarig, toen ikquote:Op zondag 2 juni 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik toch schatjuh
Genoeg mensen van wie je hier shitjes kan krijgen hoor
Ahhw. En ik weetquote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid wordt sowieso gewaardeerd hoor
Er buurten hier wel vaker non-stoners.
Hork bijvoorbeeld
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Dat ken ik, maar die vlek was je zo weer uit je boxer dus wat boeit het.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik moet poepen, maar wil niet van de bank afkomen![]()
Helemaal geen zin in.
Nee, ik heb er een dikke Jandino voor liggen die straksquote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar die vlek was je zo weer uit je boxer dus wat boeit het.
Of verwacht je dunne?
Oh maar dan word ik dus ook een retard.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Heel goed, gewoon doen als het toegestaan is.
Anders wordt je net zo'n retard als mij.
Lekker blijven liggen, anders kruipen en krant meenemenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er een dikke Jandino voor liggen die straks
gebaard wil worden
Oh, je blowt er al lekker op los?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh maar dan word ik dus ook een retard.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
Monopoly is een dikke lelijke vadsige klootzak.
Neh, vandaag eerste van 2013 gehadquote:
Niet tegen je verlies kunnenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
Monopoly is een dikke lelijke vadsige klootzak.
Hahaha ja preciesquote:Op zondag 2 juni 2013 23:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen, anders kruipen en krant meenemen
Mensen die niet kermis horenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef Trollscience het volgende:
kutburen met hun kuthardcore om twaalfkut uur
Netjes.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, vandaag eerste van 2013 gehad.
- Zit mobielquote:
hommoquote:Op zondag 2 juni 2013 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
- Zit mobiel
- Moet leren
- Heb geen account
Mja, heb niet echt een keus of zo. Vandaag gewoon veel geluk gehad en toffe mensen tegengekomenquote:
Als in '12/10 would bang'?quote:
hoi skattienquote:Op maandag 3 juni 2013 00:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
KKUUUUUTTTTTTT HHHHOOOOOEEEEERRRRR !!!
Ik blijf nog ff hangen.quote:
flippeeeeersquote:
HOESSIE DAN?!quote:
Hyper mens, jij. Zo laat zelfs nogquote:Op maandag 3 juni 2013 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
HOESSIE DAN?!
HOOOEEEE ISSSIE DAN?!
HE
HEB JIJ EEN LEUKE DAG GEHAD?
JA?
LEUKE DAG GEHAD? JAAAAA!!!
Met korte vlagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |