SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 01-06-2013 21:15:37 ]
quote:
Die's wel leuk, ja. Beetje jammer van die knullige taalfouten wel.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die's wel leuk, ja. Beetje jammer van die knullige taalfouten wel.
Boeke.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die's wel leuk, ja. Beetje jammer van die knullige taalfouten wel.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
mickey breedijk 1 jaar geleden
Ik heb kkveel zin om een wijf lekker te schuren , kk discotheken tegenwoordig
Gvd, ook zin in gekregen.
Goffedomme, er staan twee definities van dat woord op straatwoordenboek.nl. Welke is het?quote:
lik het ijs van de hoorn bbyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat wanneer ze zwoel met je meedanst je af en toe een geursample van d'r haar meekrijgt je neusvleugels in.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja toch, move maken, schuren en als ze willing is = [ afbeelding ].
Easy.
[ afbeelding ]
Zo één.
Jij hebt ook die hairfetish hè.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat wanneer ze zwoel met je meedanst je af en toe een geursample van d'r haar meekrijgt je neusvleugels in.
Allebei.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goffedomme, er staan twee definities van dat woord op straatwoordenboek.nl. Welke is het?
Geef me je Cornettoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
lik het ijs van de hoorn bby
Reeds bekend sinds Fernandesquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goffedomme, er staan twee definities van dat woord op straatwoordenboek.nl. Welke is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Bij het spoonen altijd die geur even in me opnemen tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Reeds bekend sinds Fernandes. Hoezo ook? Jij ook?
Ik ga daar zo goed op hè, als een chick langsloopt en je ruikt d'r haar
. Of chicks die vragen of hun haar lekker ruikt
.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef krioro het volgende:
dWc, kijk je Take Me Out?
[ afbeelding ]
Deze Persian.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar haar FB in DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
mickey breedijk 1 jaar geleden
Ik heb kkveel zin om een wijf lekker te schuren , kk discotheken tegenwoordig
Gvd, ook zin in gekregen.
[ afbeelding ]
Deze Persian beauty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kkviesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
(srs)quote:quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
[ afbeelding ]
Deze Persian beauty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een travo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:[ afbeelding ]
Deze Persian beauty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! 8,34 want op laatste pic heeft ze wel een kutkop
.
En is ze klein? Op die 2e lijkt d'r lichaam buiten proporties eigenlijk.
[ afbeelding ]
Deze Persian beauty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Farrieda was de enige die wel knap was van tmoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Deze Persian beauty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso, Perzen. Hele mooie vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:
Ze is bodybuilder jwt.quote:[..]! 8,34 want op laatste pic heeft ze wel een kutkop
.
En is ze klein? Op die 2e lijkt d'r lichaam buiten proporties eigenlijk.
Nee.quote:
Mwoah, die vond ik niet echt wat (ook niet lelijk hoor). Lily vind ik leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Farrieda was de enige die wel knap was van tmo
Vind vrouwen juist vies als ze aan het perzen zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso, Perzen. Hele mooie vrouwen.
Kun je niet lezen of zo. KK.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:49 schreef Ambipur het volgende:
En van alle bloedmooie Perzen neemt het een fucking travo.. tovbe..
Vrouwen met kinderen vind ik ook een afknapper.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vind vrouwen juist vies als ze aan het perzen zijn
Post jij dan wat, graag met naam en rugnummerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:49 schreef Ambipur het volgende:
En van alle bloedmooie Perzen neemt het een fucking travo.. tovbe..
Ongeldig verklaard, de hashtag mistquote:
Lily was die ene die paar keer gedisst was door een jongen toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef krioro het volgende:
Mwoah, die vond ik niet echt wat (ook niet lelijk hoor). Lily vind ik leuk.
quote:
Fapped on erotic material, not ashamedquote:
Toelichting?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude.. Volgens mij zie jij geen verschil.. Dit is een travo.
Hou op zeg, als het een travo was en ik zou het doen zou ik het ook gewoon zeggen, zoals bekend hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude.. Volgens mij zie jij geen verschil.. Dit is een travo.
Als je doelt op die keer dat ze haar lampje terug aan wilde omdat ze erachter kwam dat de gozer Egyptisch was, dat mocht, en hij haar vervolgens wegdrukte: ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Lily was die ene die paar keer gedisst was door een jongen toch?![]()
![]()
[ afbeelding ]
#teamjorindequote:Danique is pas 18 jaar en moest gewoon onze gangbang in! Don en Ad kende haar al van eerdere opnames en besloten haar op een dag te verassen! Ze was net bij een kringloopwinkel om spullen uit te zoeken voor een feestje die avond! Over kring gesproken. Waarom laat je ons gangbang team niet even los op jouw kring(spier)? En als ze toch bezig zijn heb je weleens twee pikken tegelijk in je lijf gehad?
Goed, blijkbaar val jij op vrouwen met mannelijke kenmerken. Mag ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hou op zeg, als het een travo was en ik zou het doen zou ik het ook gewoon zeggen, zoals bekend hier.
[..]
Als je doelt op die keer dat ze haar lampje terug aan wilde omdat ze erachter kwam dat de gozer Egyptisch was, dat mocht, en hij haar vervolgens wegdrukte: ja.
En wow, photoshop level infinity op die foto.
ik zie alle vrouwen als potentiele hoeren en als ik dan zo'n wijf met een kind zie denk ik is single mom of heeft ze een kast op de bank zitten. Anders had ik dr sws gefixt weet jequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen met kinderen vind ik ook een afknapper.
Je verveelt me. Ga.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed, blijkbaar val jij op vrouwen met mannelijke kenmerken. Mag ook.
Ja man, echt ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Anders had ik dr sws gefixt weet je
Ja en was nog wel een paar keer dat ze weggedrukt werd. Dus je zou Mercedes eerder doen dan Farrieda?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hou op zeg, als het een travo was en ik zou het doen zou ik het ook gewoon zeggen, zoals bekend hier.
[..]
Als je doelt op die keer dat ze haar lampje terug aan wilde omdat ze erachter kwam dat de gozer Egyptisch was, dat mocht, en hij haar vervolgens wegdrukte: ja.
En wow, photoshop level infinity op die foto.(en dan is het nog niet mijn type)
#dubbelvaginaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohh, kijk, nu wordt het interessant.
Dit vind ik niet eens zo'n slecht punt. Ik val ook op vrouwen die niet die typische vrouwenonzin hanteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Ambipur het volgende:
Goed, blijkbaar val jij op vrouwen met mannelijke kenmerken. Mag ook.
Appels met peren.. Ik doelde op haar bouwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit vind ik niet eens zo'n slecht punt. Ik val ook op vrouwen die niet die typische vrouwenonzin hanteren.
Zwetende vrouwelijke bouwvakkers met Daisy Dukes aan en geblokte blousjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Appels met peren.. Ik doelde op haar bouw
Ik zou Lily niet wegdrukken, zeker niet als ze die outfit met muts draagt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja en was nog wel een paar keer dat ze weggedrukt werd. Dus je zou Mercedes eerder doen dan Farrieda?
Oh boy.. Srs?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zwetende vrouwelijke bouwvakkers met Daisy Dukes aan en geblokte blousjes.
Ik hou wel van vrouwen die niet typisch vrouwelijk zijn in hun gedrag en ook dat soort dingen doen.quote:
Niet van toepassing op mij aangezien ik niet zwart ben van buiten, faalhaas.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet van toepassing op mij aangezien ik niet zwart ben van buiten, faalhaas.
Laat je snor uitgroeien, dan wil Krio jequote:
Huh, hoezo niet? Maar eens met je inzicht van de weggehaalde foto.quote:
Ik heb geen snor, dus Krio hoeft mij niet te willenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Laat je snor uitgroeien, dan wil Krio je.
Jij snapt mij. #Gelukkig..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Huh, hoezo niet? Maar eens met je inzicht van de weggehaalde foto.
Laat een vaginasnor staanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen snor, dus Krio hoeft mij niet te willen
Oké, jammer.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bedenk iets nieuws, en ga naar het Beursplein.
Gaat het goed met afvallen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet verstaan. Ben wederom genietende van een magnum Tiramisu.
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet verstaan. Ben wederom genietende van een magnum Tiramisu.
Gisteren ook al.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:22 schreef Ambipur het volgende:
Nee, geen spijt. Zaterdags eet ik wat ik wil
Dat betekent niet dat het niet ongezond isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toen paste het binnen mijn hoeveelheid kcl. Wat is je punt?
De sleutel zit het hem in dat je alleen normale dingen wil eten. Dingen als chocolade wil ik echt niet meer eten. Bah.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:22 schreef Ambipur het volgende:
Nee, geen spijt. Zaterdags eet ik wat ik wil
Gast. Idc. Ik ben gestopt met roken en vertik het met alles te stoppen wat ongezond is. Gun me dit man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het niet ongezond is.
Why?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
En taart, ook zoiets. Ik vind het echt niet lekker meer.
Te zoet. En verder weet ik het niet echt, maar ik geniet daar echt niet van.quote:
Kende gij beter weer gaan roken in combinatie met gezond etenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Idc. Ik ben gestopt met roken en vertik het met alles te stoppen wat ongezond is. Gun me dit man.
Nee. Ik vertik het. Ondanks dat ik nog vaak snak naar zo'n lekkere sigaretquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kende gij beter weer gaan roken in combinatie met gezond eten!
neh, genoeg gerookt vandaagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik vertik het. Ondanks dat ik nog vaak snak naar zo'n lekkere sigaret
Begin met jointjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik vertik het. Ondanks dat ik nog vaak snak naar zo'n lekkere sigaret
Bitch, die magnum was echt als een orgasme in mijn mond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:32 schreef Id_do_her het volgende:
Vrouwen die praten over eten alsof het seks is. #afknappers101
inb4: wil je nog een orgasme in je mond?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch, die magnum was echt als een orgasme in mijn mond.
Dit bedoel ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch, die magnum was echt als een orgasme in mijn mond.
Chocolade. Gatverdamme.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen die niet begrijpen hoe lekker chocola smelt in je mond..
Begin met MDMA, speed en ketaminequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik ook mee gestopt.. Gorzalka, foei.
Liever een cocktail van dat dan chocolade.quote:
Het is juist dat de mensen die deze bocht lekker vinden die raar zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:38 schreef Ambipur het volgende:
Wat zijn jullie raar..
De een raadt mij aan drugs te nemen of te beginnen met roken
De ander vindt choco vies.
Ik snap je hoor. Eet nu ook zo'n Cote D'Or ding gevuld met praliné, heerlakquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:38 schreef Ambipur het volgende:
Wat zijn jullie raar..
De een raadt mij aan drugs te nemen of te beginnen met roken
De ander vindt choco vies.
ik drink gewoon een biertjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap je hoor. Eet nu ook zo'n Cote D'Or ding gevuld met praliné, heerlak
Leg eens uit wat er zo lekker aan is, want ik begrijp het niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Misschien had ik iets van avondeten moeten hebben. Heb nog hongerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bite me.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ambi die andere mensen raar begint te noemen, hét moment om af te haken.
Je ging toch koken voor mensen vandaag? Zelf niks ervan gegeten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Misschien had ik iets van avondeten moeten hebben. Heb nog honger
Ook lekkerquote:
Ik weet het niet, heb ook heel lang geen chocola gelust. Dit is een van de weinige soorten die ik wel lekker vind, en dan zo heel nu en dan een paar stukjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er zo lekker aan is, want ik begrijp het niet.
Ik lust het wel, maar ik zie het als een soort nepvoedsel wat nergens goed voor is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb ook heel lang geen chocola gelust. Dit is een van de weinige soorten die ik wel lekker vind, en dan zo heel nu en dan een paar stukjes.
Was high tea. Iemand had mij boos gemaakt en dan kan ik niet meer eten. De gasten hebben het gegeten en wat overbleef heb ik ze meegegevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Je ging toch koken voor mensen vandaag? Zelf niks ervan gegeten?
Jij was eerst dik zeker he... Je komt overal als iemand die gestopt is met roken en nu anti-roken is..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ik zie het als een soort nepvoedsel wat nergens goed voor is.
niet zo handig danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was high tea. Iemand had mij boos gemaakt en dan kan ik niet meer eten. De gasten hebben het gegeten en wat overbleef heb ik ze meegegeven
Nee, dat ben ik nooit geweest. Maar mensen schijnen er zo erg van te genieten en ik begrijp niet waarom dat zo is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij was eerst dik zeker he... Je komt overal als iemand die gestopt is met roken en nu anti-roken is..
Jammer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was high tea. Iemand had mij boos gemaakt en dan kan ik niet meer eten. De gasten hebben het gegeten en wat overbleef heb ik ze meegegeven
Wat grappig. De enige momenten waarop ik niet kan eten zijn als ik verliefd ben of als ik zenuwachtig ben, krijg van beiden buikpijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Inb4 chocolade bevat gelukkigmakende blablablabla.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ik zie het als een soort nepvoedsel wat nergens goed voor is.
Ik zou het eigenlijk niet eens doen als het niet zou hoeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat grappig. De enige momenten waarop ik niet kan eten zijn als ik verliefd ben of als ik zenuwachtig ben, krijg van beiden buikpijn
AKA vluchtgedrag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Inb4 chocolade bevat gelukkigmakende blablablabla.
?quote:
Iemand kwam op het laatste moment niet opdagen en dat flikt ze vakerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo handig dan
waarom werd je boos?
Zodra ik negatieve emoties ervaar als boosheid en verdriet kap ik met etenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat grappig. De enige momenten waarop ik niet kan eten zijn als ik verliefd ben of als ik zenuwachtig ben, krijg van beiden buikpijn
dan zou ik me daar niet echt druk over kunnen maken..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iemand kwam op het laatste moment niet opdagen en dat flikt ze vaker
Sorry, Open air festival en mijn nummer dm ik niet zomaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
volgende week zaterdag? dm me je nummer x
vrijdag? waarom niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, Open air festival en mijn nummer dm ik niet zomaar.
zon vlaag die voorbij komt _0_quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geef me je Cornetto.
[..]
Reeds bekend sinds Fernandes. Hoezo ook? Jij ook?
Ik ga daar zo goed op hè, als een chick langsloopt en je ruikt d'r haar
. Of chicks die vragen of hun haar lekker ruikt
.
16 dus?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve dat hij je zoon zou kunnen zijn
Nee. Kutfilm.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
Eindelijk The Matrix gezien. Zijn jullie trots op me?
is toch nog bezig?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
Eindelijk The Matrix gezien. Zijn jullie trots op me?
/carequote:
Geef me gewoon eens wat liefde, chocoladepensje.quote:
Kom maar op mijn schoot dan..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef me gewoon eens wat liefde, chocoladepensje.
Oké, hihi.quote:
vreemdgegaan met dwc?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:02 schreef CristinaYang het volgende:
Ambi, mss een ideetje voor jou: Choco Bodybutter van de Body Shop. Ruik helemaal naar chocola nu
ik drink het graag maar ik drink het te snel dus niet zo goed voor mequote:
Oh nee... Qua lichaamsgeur graag heel subtiel en lichtjes....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:02 schreef CristinaYang het volgende:
Ambi, mss een ideetje voor jou: Choco Bodybutter van de Body Shop. Ruik helemaal naar chocola nu
40.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee ik fok je maarmaar hoe oud ben je?
Oke, verder weet ik het ook niet.quote:
ee cono mariku lolo ik ben al helemaal broke.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ee cono mariku lolo ik ben al helemaal broke.
We gaan gewoon bij buurman Dries voor het raam staan kijken als hij sexcetera heeft opstaan.
oh geen probleem toch, geen zin in een avontuur met een jonkie?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh nee... Qua lichaamsgeur graag heel subtiel en lichtjes....
[..]
40.
[..]
Oke, verder weet ik het ook niet.
Ja met je waterpistool en waterballonnen zeker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]of we zetten ov'tje op waarde transport
neejoh ik heb gewoon een broek aanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:06 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja met je waterpistool en waterballonnen zeker.
kom neuken weet zeker dat je je niet verveeldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:07 schreef Ambipur het volgende:
Ik verveel me. Ik weet niet wat ik met dat gevoel aan moet.
zet rtl 4 op voor hersenloos vermaakquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:07 schreef Ambipur het volgende:
Ik verveel me. Ik weet niet wat ik met dat gevoel aan moet.
Ik wilquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef me gewoon eens wat liefde, chocoladepensje.
HEEL KLB SC WEET DAT AMBI NODIG MOET NEUKEN!!!!!111!!!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kom neuken weet zeker dat je je niet verveeld
je hebt de hint wel eens laten vallenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
HEEL KLB SC WEET DAT AMBI NODIG MOET NEUKEN!!!!!111!!!!
Zelfs mijn moeder maakte daar vandaag een opmerking over.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://www.gigolo-services.com/escort-man/matthew-prive.phpquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De reden dat jij zo raar doet is omdat jij geen seks hebt.quote:
Niemand biedt zich aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef Murdera het volgende:
Iemand uit deze sc moet het gewoon doen voor het grotere goed
Nee ok en alles, maar wat zei ze?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De reden dat jij zo raar doet is omdat jij geen seks hebt.
Best een uniek iets voor een Turkse vrouw.
Ik meld me als vrijwilliger.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef Murdera het volgende:
Iemand uit deze sc moet het gewoon doen voor het grotere goed
En nu ga je zeker ook geslachtseisen stellen.quote:
doe jij toch ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
En nu ga je zeker ook geslachtseisen stellen.
Moest glimlachen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
KOM NEUKEN DANquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een bescheiden baasje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:33 schreef Ambipur het volgende:
Ik haat Jimmy Kimmel....
Ga alle shows af nu
is gewoon social media, de generatie over 30 jaar zal er niks raars aan vinden als je afspreekt via internet. Ik dm mn nummer wel dan appen wequote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:
Oh lord... What have I become. Hosselend op fok.
Ik heb niks met social media.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
is gewoon social media, de generatie over 30 jaar zal er niks raars aan vinden als je afspreekt via internet. Ik dm mn nummer wel dan appen we
Ik mag niet meer in mijn stamkroeg komen.quote:
Ben al 4 jar ggestopt met blowenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Afgelopen weken te veel gedaan even geen zin meer in.![]()
Moet jij niet uit en blowen
meh, bedoel echt met dikke bass en shit, zoals meek mill flexin on em, meek mill burn, rick ross believe it etc.quote:
meek watquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
meh, bedoel echt met dikke bass en shit, zoals meek mill flexin on em, meek mill burn, rick ross believe it etc.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
meh, bedoel echt met dikke bass en shit, zoals meek mill flexin on em, meek mill burn, rick ross believe it etc.
een keer was ik in het zwembad met school, en toen haddne we zo'n bal genakt die je goed kon gooien, en ik dook zo naar links, draaide om mn eigen as, gooide die bal en hitte een joch vol in zn gezicht. Voelde me zo hard toen.quote:
was het zo geil dan? Ik deed een keer met een vriend in groep 6 ofzo 1 minuut lang de bal over gooien naar elkaar tot dat de meester zei dat we de bal naar iemand anders moesten passen. Nu jij weerquote:Op zondag 2 juni 2013 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
een keer was ik in het zwembad met school, en toen haddne we zo'n bal gehad die je goed kon gooien, en ik dook zo naar links, draaide om mn eigen as, gooide die bal en hitte een joch vol in zn gezicht. Voelde me zo hard toen.
Toen ik naar school ging, was er niet eens geld voor een bal......quote:Op zondag 2 juni 2013 00:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
was het zo geil dan? Ik deed een keer met een vriend in groep 6 ofzo 1 minuut lang de bal over gooien naar elkaar tot dat de meester zei dat we de bal naar iemand anders moesten passen. Nu jij weer
Waar zat je op school danquote:Op zondag 2 juni 2013 00:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toen ik naar school ging, was er niet eens geld voor een bal......
Was gewoon te ziek, had zo in een film gekund.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
was het zo geil dan? Ik deed een keer met een vriend in groep 6 ofzo 1 minuut lang de bal over gooien naar elkaar tot dat de meester zei dat we de bal naar iemand anders moesten passen. Nu jij weer
Daar had je ten minste lekker weerquote:
We kunnen ook een film maken over trefbalquote:Op zondag 2 juni 2013 00:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Was gewoon te ziek, had zo in een film gekund
oke wat is het budgetquote:Op zondag 2 juni 2013 00:31 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Daar had je ten minste lekker weer
[..]
We kunnen ook een film maken over trefbal
ik heb nog een ouwe knoop en 3 stuivers in mijn zak die kunnen we gebruikenquote:
Toch de UI van supergirl?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Echt heIk moet telkens denken aan een F&F user bij die UI
quote:
Bel de Ambilance.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:11 schreef Montelly het volgende:
Wooow, wat een ruige partyhelemaal gaar. Fuck, waarom ben ik zo geil en gaar tegelijk.
Valt wel meequote:
Ambi kom, even snel missionaris en doggy. Ik houd je krulletjes wel vast.quote:
Ik spreek jou via DM wel even toe.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ambi kom, even snel missionaris en doggy. Ik houd je krulletjes wel vast.
herkenbaarquote:Op zondag 2 juni 2013 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze post is geplaatst met een kk dikke odol.
Picsquote:Op zondag 2 juni 2013 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze post is geplaatst met een kk dikke odol.
quote:
Gisteravond welquote:
Hehehe nohhhquote:Op zondag 2 juni 2013 12:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gisteravond wel
Ik heb de vervelende gewoonte om na een bepaald tijdstip - als ik bezopen ben - ineens iedereen kwijt te rakenGisteravond was het weer zover.
ben al wakker bbyquote:Op zondag 2 juni 2013 12:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe nohhh
Hoe lang mocht het duren voor je ze terugvond danEn wel gezellig gehad verder?
Mooi wel, mijn gezelschap ligt nog diep in coma, ik kon om 12 uur echt niet meer slapen
Niet meer terug gevondenquote:Op zondag 2 juni 2013 12:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe nohhh
Hoe lang mocht het duren voor je ze terugvond danEn wel gezellig gehad verder?
Mooi wel, mijn gezelschap ligt nog diep in coma, ik kon om 12 uur echt niet meer slapen
Ok, ik ben boven, bij m'n katje gr gr :$quote:
Hahaha godverdomme, mooi is datquote:Op zondag 2 juni 2013 12:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet meer terug gevondenben naar huis gegaan.
Wel leuke zoektocht gehad hoor, veel bekenden tegengekomen dus lekker geouwehoerd.
Kom ook altijd mensen uit de gym tegenEentje was me aan het versieren dus dat wordt lekker awkward als ik hem daar weer tegenkom hahaha
quote:
Ja ik vind het altijd wel grappigquote:Op zondag 2 juni 2013 12:49 schreef Dqod het volgende:
Hahaha godverdomme, mooi is dat![]()
! Maar ok, zo te horen niks aan de hand dus, verder
Gewoon een barbell op z'n hoofd gooien als ie vervelend doet
Remind me to chip you, mochten we ooit eens uitgaanquote:Op zondag 2 juni 2013 12:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik vind het altijd wel grappigMijn vrienden ook want dan staat er ewer in de groepswhatsapp "waar is iedereen??!!" weten ze gelijk hoe laat het is
Denk dat ik dat maar doe ja. Of ik saboteer het squatrek
ben zelf ook net klaar met eten;quote:
quote:
gelukkig nog niet in nederlandquote:Op zondag 2 juni 2013 13:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gatverdamme, da's idd een beste NOPE ja.
soort mug uit de amazone die in LA is gesignaleerd. Stond erbij iig.quote:
Zal ik zeker doenquote:Op zondag 2 juni 2013 12:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Remind me to chip you, mochten we ooit eens uitgaan
Wel filmen dan btw, dat wil ik niet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |