quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Kan het filmpje niet laden vanwege een kutverbinding/
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef ehouse het volgende:
Doet dit het? http://nieuws.vtm.be/binn(...)andersvalide-duivels
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef RuckTape het volgende:
Ik blijf mij telkens verbazen wat voor Tokkies er altijd op af komen.
Ik vind het soms zo ontzettend sneu dat er altijd van die supporters zijn die zich "verplicht" voelen om mee te vechten. Als ze elkaar gewoon tegenhouden of de boel proberen te sussen is er niks aan de hand, maar er zijn altijd weer van die zielige mensen die hun kans zien of afwachten om lekker iemand te gaan trappen tijdens dit soort incidentjes. Ik noem het in plaats van incidenten "incidentjes" gezien het vaak om de meest onbenullige dingen gaat.quote:
Hahah moest toen ook aardig lachenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef unitedshoties het volgende:
Die ene met die bruine jas die er op in springt..
Das iets voor de linksachter van het regulier NL-elftal die figuurquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef ehouse het volgende:
Geweldig ook is die gehandicapte Nederlander die op 45s uithaalt met zijn kruk, maar dan vliegensvlug van het veld verdwijnt als de supporters het veld op stormen.
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef Rodawa het volgende:
Wat nou als je linksbenig bent en alleen nog een rechterbeen hebt?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef Rodawa het volgende:
Moest overigens wel lachen toen de nummer 10 bij 0:48 'de benen' nam, is dit verkeerd?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Rodawa het volgende:
Toch lullig verder. Zeker met het verkeerde been uit bed gestapt.
En ja hoor dames en heren we hebben een winnaar namelijke een Quintuple Post, hier wordt geschiedenis geschrevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef Rodawa het volgende:
De wedstrijd viel me trouwens toch al tegen. Je moet vanaf de eerste minuut je beste beentje voorzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |