SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 01-06-2013 21:15:37 ]
quote:
Die's wel leuk, ja. Beetje jammer van die knullige taalfouten wel.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die's wel leuk, ja. Beetje jammer van die knullige taalfouten wel.
Boeke.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die's wel leuk, ja. Beetje jammer van die knullige taalfouten wel.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
mickey breedijk 1 jaar geleden
Ik heb kkveel zin om een wijf lekker te schuren , kk discotheken tegenwoordig
Gvd, ook zin in gekregen.
Goffedomme, er staan twee definities van dat woord op straatwoordenboek.nl. Welke is het?quote:
lik het ijs van de hoorn bbyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat wanneer ze zwoel met je meedanst je af en toe een geursample van d'r haar meekrijgt je neusvleugels in.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja toch, move maken, schuren en als ze willing is = [ afbeelding ].
Easy.
[ afbeelding ]
Zo één.
Jij hebt ook die hairfetish hè.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat wanneer ze zwoel met je meedanst je af en toe een geursample van d'r haar meekrijgt je neusvleugels in.
Allebei.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goffedomme, er staan twee definities van dat woord op straatwoordenboek.nl. Welke is het?
Geef me je Cornettoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
lik het ijs van de hoorn bby
Reeds bekend sinds Fernandesquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goffedomme, er staan twee definities van dat woord op straatwoordenboek.nl. Welke is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Bij het spoonen altijd die geur even in me opnemen tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Reeds bekend sinds Fernandes. Hoezo ook? Jij ook?
Ik ga daar zo goed op hè, als een chick langsloopt en je ruikt d'r haar
. Of chicks die vragen of hun haar lekker ruikt
.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef krioro het volgende:
dWc, kijk je Take Me Out?
[ afbeelding ]
Deze Persian.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar haar FB in DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
mickey breedijk 1 jaar geleden
Ik heb kkveel zin om een wijf lekker te schuren , kk discotheken tegenwoordig
Gvd, ook zin in gekregen.
[ afbeelding ]
Deze Persian beauty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kkviesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
(srs)quote:quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
[ afbeelding ]
Deze Persian beauty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een travo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:[ afbeelding ]
Deze Persian beauty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! 8,34 want op laatste pic heeft ze wel een kutkop
.
En is ze klein? Op die 2e lijkt d'r lichaam buiten proporties eigenlijk.
[ afbeelding ]
Deze Persian beauty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Farrieda was de enige die wel knap was van tmoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Deze Persian beauty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso, Perzen. Hele mooie vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:
Ze is bodybuilder jwt.quote:[..]! 8,34 want op laatste pic heeft ze wel een kutkop
.
En is ze klein? Op die 2e lijkt d'r lichaam buiten proporties eigenlijk.
Nee.quote:
Mwoah, die vond ik niet echt wat (ook niet lelijk hoor). Lily vind ik leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Farrieda was de enige die wel knap was van tmo
Vind vrouwen juist vies als ze aan het perzen zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso, Perzen. Hele mooie vrouwen.
Kun je niet lezen of zo. KK.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:49 schreef Ambipur het volgende:
En van alle bloedmooie Perzen neemt het een fucking travo.. tovbe..
Vrouwen met kinderen vind ik ook een afknapper.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vind vrouwen juist vies als ze aan het perzen zijn
Post jij dan wat, graag met naam en rugnummerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:49 schreef Ambipur het volgende:
En van alle bloedmooie Perzen neemt het een fucking travo.. tovbe..
Ongeldig verklaard, de hashtag mistquote:
Lily was die ene die paar keer gedisst was door een jongen toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef krioro het volgende:
Mwoah, die vond ik niet echt wat (ook niet lelijk hoor). Lily vind ik leuk.
quote:
Fapped on erotic material, not ashamedquote:
Toelichting?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude.. Volgens mij zie jij geen verschil.. Dit is een travo.
Hou op zeg, als het een travo was en ik zou het doen zou ik het ook gewoon zeggen, zoals bekend hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude.. Volgens mij zie jij geen verschil.. Dit is een travo.
Als je doelt op die keer dat ze haar lampje terug aan wilde omdat ze erachter kwam dat de gozer Egyptisch was, dat mocht, en hij haar vervolgens wegdrukte: ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Lily was die ene die paar keer gedisst was door een jongen toch?![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |