ik drink gewoon een biertjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap je hoor. Eet nu ook zo'n Cote D'Or ding gevuld met praliné, heerlak
Leg eens uit wat er zo lekker aan is, want ik begrijp het niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Misschien had ik iets van avondeten moeten hebben. Heb nog hongerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bite me.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ambi die andere mensen raar begint te noemen, hét moment om af te haken.
Je ging toch koken voor mensen vandaag? Zelf niks ervan gegeten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Misschien had ik iets van avondeten moeten hebben. Heb nog honger
Ook lekkerquote:
Ik weet het niet, heb ook heel lang geen chocola gelust. Dit is een van de weinige soorten die ik wel lekker vind, en dan zo heel nu en dan een paar stukjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er zo lekker aan is, want ik begrijp het niet.
Ik lust het wel, maar ik zie het als een soort nepvoedsel wat nergens goed voor is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb ook heel lang geen chocola gelust. Dit is een van de weinige soorten die ik wel lekker vind, en dan zo heel nu en dan een paar stukjes.
Was high tea. Iemand had mij boos gemaakt en dan kan ik niet meer eten. De gasten hebben het gegeten en wat overbleef heb ik ze meegegevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Je ging toch koken voor mensen vandaag? Zelf niks ervan gegeten?
Jij was eerst dik zeker he... Je komt overal als iemand die gestopt is met roken en nu anti-roken is..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ik zie het als een soort nepvoedsel wat nergens goed voor is.
niet zo handig danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was high tea. Iemand had mij boos gemaakt en dan kan ik niet meer eten. De gasten hebben het gegeten en wat overbleef heb ik ze meegegeven
Nee, dat ben ik nooit geweest. Maar mensen schijnen er zo erg van te genieten en ik begrijp niet waarom dat zo is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij was eerst dik zeker he... Je komt overal als iemand die gestopt is met roken en nu anti-roken is..
Jammer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was high tea. Iemand had mij boos gemaakt en dan kan ik niet meer eten. De gasten hebben het gegeten en wat overbleef heb ik ze meegegeven
Wat grappig. De enige momenten waarop ik niet kan eten zijn als ik verliefd ben of als ik zenuwachtig ben, krijg van beiden buikpijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Inb4 chocolade bevat gelukkigmakende blablablabla.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar ik zie het als een soort nepvoedsel wat nergens goed voor is.
Ik zou het eigenlijk niet eens doen als het niet zou hoeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat grappig. De enige momenten waarop ik niet kan eten zijn als ik verliefd ben of als ik zenuwachtig ben, krijg van beiden buikpijn
AKA vluchtgedrag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Inb4 chocolade bevat gelukkigmakende blablablabla.
?quote:
Iemand kwam op het laatste moment niet opdagen en dat flikt ze vakerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo handig dan
waarom werd je boos?
Zodra ik negatieve emoties ervaar als boosheid en verdriet kap ik met etenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat grappig. De enige momenten waarop ik niet kan eten zijn als ik verliefd ben of als ik zenuwachtig ben, krijg van beiden buikpijn
dan zou ik me daar niet echt druk over kunnen maken..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iemand kwam op het laatste moment niet opdagen en dat flikt ze vaker
Sorry, Open air festival en mijn nummer dm ik niet zomaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
volgende week zaterdag? dm me je nummer x
vrijdag? waarom niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, Open air festival en mijn nummer dm ik niet zomaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |