#teamjorindequote:Danique is pas 18 jaar en moest gewoon onze gangbang in! Don en Ad kende haar al van eerdere opnames en besloten haar op een dag te verassen! Ze was net bij een kringloopwinkel om spullen uit te zoeken voor een feestje die avond! Over kring gesproken. Waarom laat je ons gangbang team niet even los op jouw kring(spier)? En als ze toch bezig zijn heb je weleens twee pikken tegelijk in je lijf gehad?
Goed, blijkbaar val jij op vrouwen met mannelijke kenmerken. Mag ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hou op zeg, als het een travo was en ik zou het doen zou ik het ook gewoon zeggen, zoals bekend hier.
[..]
Als je doelt op die keer dat ze haar lampje terug aan wilde omdat ze erachter kwam dat de gozer Egyptisch was, dat mocht, en hij haar vervolgens wegdrukte: ja.
En wow, photoshop level infinity op die foto.
ik zie alle vrouwen als potentiele hoeren en als ik dan zo'n wijf met een kind zie denk ik is single mom of heeft ze een kast op de bank zitten. Anders had ik dr sws gefixt weet jequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen met kinderen vind ik ook een afknapper.
Je verveelt me. Ga.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed, blijkbaar val jij op vrouwen met mannelijke kenmerken. Mag ook.
Ja man, echt ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Anders had ik dr sws gefixt weet je
Ja en was nog wel een paar keer dat ze weggedrukt werd. Dus je zou Mercedes eerder doen dan Farrieda?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hou op zeg, als het een travo was en ik zou het doen zou ik het ook gewoon zeggen, zoals bekend hier.
[..]
Als je doelt op die keer dat ze haar lampje terug aan wilde omdat ze erachter kwam dat de gozer Egyptisch was, dat mocht, en hij haar vervolgens wegdrukte: ja.
En wow, photoshop level infinity op die foto.(en dan is het nog niet mijn type)
#dubbelvaginaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohh, kijk, nu wordt het interessant.
Dit vind ik niet eens zo'n slecht punt. Ik val ook op vrouwen die niet die typische vrouwenonzin hanteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Ambipur het volgende:
Goed, blijkbaar val jij op vrouwen met mannelijke kenmerken. Mag ook.
Appels met peren.. Ik doelde op haar bouwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit vind ik niet eens zo'n slecht punt. Ik val ook op vrouwen die niet die typische vrouwenonzin hanteren.
Zwetende vrouwelijke bouwvakkers met Daisy Dukes aan en geblokte blousjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Appels met peren.. Ik doelde op haar bouw
Ik zou Lily niet wegdrukken, zeker niet als ze die outfit met muts draagt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja en was nog wel een paar keer dat ze weggedrukt werd. Dus je zou Mercedes eerder doen dan Farrieda?
Oh boy.. Srs?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zwetende vrouwelijke bouwvakkers met Daisy Dukes aan en geblokte blousjes.
Ik hou wel van vrouwen die niet typisch vrouwelijk zijn in hun gedrag en ook dat soort dingen doen.quote:
Niet van toepassing op mij aangezien ik niet zwart ben van buiten, faalhaas.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet van toepassing op mij aangezien ik niet zwart ben van buiten, faalhaas.
Laat je snor uitgroeien, dan wil Krio jequote:
Huh, hoezo niet? Maar eens met je inzicht van de weggehaalde foto.quote:
Ik heb geen snor, dus Krio hoeft mij niet te willenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Laat je snor uitgroeien, dan wil Krio je.
Jij snapt mij. #Gelukkig..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Huh, hoezo niet? Maar eens met je inzicht van de weggehaalde foto.
Laat een vaginasnor staanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb geen snor, dus Krio hoeft mij niet te willen
Oké, jammer.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bedenk iets nieuws, en ga naar het Beursplein.
Gaat het goed met afvallen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet verstaan. Ben wederom genietende van een magnum Tiramisu.
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet verstaan. Ben wederom genietende van een magnum Tiramisu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |