Ik heb niks met social media.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
is gewoon social media, de generatie over 30 jaar zal er niks raars aan vinden als je afspreekt via internet. Ik dm mn nummer wel dan appen we
Ik mag niet meer in mijn stamkroeg komen.quote:
Ben al 4 jar ggestopt met blowenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Afgelopen weken te veel gedaan even geen zin meer in.![]()
Moet jij niet uit en blowen
meh, bedoel echt met dikke bass en shit, zoals meek mill flexin on em, meek mill burn, rick ross believe it etc.quote:
meek watquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
meh, bedoel echt met dikke bass en shit, zoals meek mill flexin on em, meek mill burn, rick ross believe it etc.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
meh, bedoel echt met dikke bass en shit, zoals meek mill flexin on em, meek mill burn, rick ross believe it etc.
een keer was ik in het zwembad met school, en toen haddne we zo'n bal genakt die je goed kon gooien, en ik dook zo naar links, draaide om mn eigen as, gooide die bal en hitte een joch vol in zn gezicht. Voelde me zo hard toen.quote:
was het zo geil dan? Ik deed een keer met een vriend in groep 6 ofzo 1 minuut lang de bal over gooien naar elkaar tot dat de meester zei dat we de bal naar iemand anders moesten passen. Nu jij weerquote:Op zondag 2 juni 2013 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
een keer was ik in het zwembad met school, en toen haddne we zo'n bal gehad die je goed kon gooien, en ik dook zo naar links, draaide om mn eigen as, gooide die bal en hitte een joch vol in zn gezicht. Voelde me zo hard toen.
Toen ik naar school ging, was er niet eens geld voor een bal......quote:Op zondag 2 juni 2013 00:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
was het zo geil dan? Ik deed een keer met een vriend in groep 6 ofzo 1 minuut lang de bal over gooien naar elkaar tot dat de meester zei dat we de bal naar iemand anders moesten passen. Nu jij weer
Waar zat je op school danquote:Op zondag 2 juni 2013 00:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toen ik naar school ging, was er niet eens geld voor een bal......
Was gewoon te ziek, had zo in een film gekund.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
was het zo geil dan? Ik deed een keer met een vriend in groep 6 ofzo 1 minuut lang de bal over gooien naar elkaar tot dat de meester zei dat we de bal naar iemand anders moesten passen. Nu jij weer
Daar had je ten minste lekker weerquote:
We kunnen ook een film maken over trefbalquote:Op zondag 2 juni 2013 00:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Was gewoon te ziek, had zo in een film gekund
oke wat is het budgetquote:Op zondag 2 juni 2013 00:31 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Daar had je ten minste lekker weer
[..]
We kunnen ook een film maken over trefbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |