SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=enHalf bezopen is weggegooid geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Inderdaad, vandaag/morgen eens de rest van de achievements binnenharkenquote:
lekker van het weer genieten jeweetquote:Op zondag 2 juni 2013 08:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaag/morgen eens de rest van de achievements binnenharken
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zal jou eens harken met een bezem jong.
Oh op die manier, hoezo goedgekeurd worden trouwens? Is toch gewoon een kwestie van bellen en 5 minuten later ben je verzekerd?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja voertuigverzekering, die moet nog goedgekeurd worden!! dus mag niet rijden
had online gedaan, stond wordt binnen 1 werkdag goedgekeurd, dus dat is pas maandagquote:Op zondag 2 juni 2013 14:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh op die manier, hoezo goedgekeurd worden trouwens? Is toch gewoon een kwestie van bellen en 5 minuten later ben je verzekerd?
Bozz behoord tot een bepaald risico groep, pas als de josti met fluit gekeurd is is hij aan de beurtquote:Op zondag 2 juni 2013 14:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh op die manier, hoezo goedgekeurd worden trouwens? Is toch gewoon een kwestie van bellen en 5 minuten later ben je verzekerd?
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bozz behoord tot een bepaald risico groep, pas als de josti met fluit gekeurd is is hij aan de beurt![]()
Ja dat is kut in het weekend inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 14:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
had online gedaan, stond wordt binnen 1 werkdag goedgekeurd, dus dat is pas maandag
zeker met dit weerquote:Op zondag 2 juni 2013 14:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat is kut in het weekend inderdaad
Precies. Hey even wat anders he, als jij nou de Staatsloterij wint, krijg ik dan een Triumph van je?quote:
Mag linken naar torrents wel? Kreeg de vorige keer al gezever met een filename van een releasequote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:48 schreef Rossdale het volgende:
Piet, nu al beste CD van het jaar!
[ afbeelding ]
Parels als dit moeten gewoon blijven staanquote:Op zondag 2 juni 2013 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag linken naar torrents wel? Kreeg de vorige keer al gezever met een filename van een release
tuurlijk dushiquote:Op zondag 2 juni 2013 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Hey even wat anders he, als jij nou de Staatsloterij wint, krijg ik dan een Triumph van je?
[ afbeelding ]
heb ik al! doe mij maar een magnum ijsje danquote:Op zondag 2 juni 2013 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Krijg jij als ik de Staatsloterij win zo'n kek matrozenpetje!
[ afbeelding ]
wordt gemaakt door een dierendarm te vullen met gekruid gehakt van het zelfde dier.quote:
Geen flauw idee eigenlijk, zo niet dan halen ze hem maar wegquote:Op zondag 2 juni 2013 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag linken naar torrents wel? Kreeg de vorige keer al gezever met een filename van een release
Hoe was Duitsland nou? aanradertje?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk, zo niet dan halen ze hem maar weg
ja duh! Zo moet je ook door de bocht heen. Plus wat doe jij op het asfalt?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe was Duitsland nou? aanradertje?
Vandaag met mooie weer kwamen de gele hesjes weer tevoorschijndie je dan vervolgens op jou weghelft in de bocht tegemoet rijden
want dat is sneller...
helaas vond de overheid het nodig alles zo'n beetje te asfalterenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja duh! Zo moet je ook door de bocht heen. Plus wat doe jij op het asfalt?
er zijn plekken zat zonder asfalt gewoon overheen gaanquote:Op zondag 2 juni 2013 20:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
helaas vond de overheid het nodig alles zo'n beetje te asfalteren
dat doe ik ook zeker wel! alleen om er te komen moet je wel stukken asfalt doenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
er zijn plekken zat zonder asfalt gewoon overheen gaan
Nat, heel erg natquote:Op zondag 2 juni 2013 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe was Duitsland nou? aanradertje?
Vandaag met mooie weer kwamen de gele hesjes weer tevoorschijndie je dan vervolgens op jou weghelft in de bocht tegemoet rijden
want dat is sneller...
Rijden met een GoPro op je helmquote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ok, ja ach als je je gewoon netjes gedraagt maakt het ook niet uit natuurlijk.
Edit: en bozz dit is zand![]()
Kwam dat door de harde bochten of al het puin op de wegquote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rijden met een GoPro op je helmWil ik stiekem ook nog wel
Afgelopen week trouwens wel alle chicken strips van mijn achterband afgereden, tot het uiterste randje toe
leuk filmpje, beetje jammer dat er asfalt in zat.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
quote:
Ik mis de kermiseffecten wel een beetje..quote:
ALWEER EEN WINNAARRRRRR EEN GOUDEN POLSHORLOGE!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik mis de kermiseffecten wel een beetje..
JAJAJAJA NOG EEN KEEERRRRRRRRRRRRrrrrrRRRRRRquote:Op maandag 3 juni 2013 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ALWEER EEN WINNAARRRRRR EEN GOUDEN POLSHORLOGE!
Zitten er een paar tussen, maar niet heel veel neequote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik mis de kermiseffecten wel een beetje..
owee als ik je ooit met je cruiser zie racenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
leuk filmpje, beetje jammer dat er asfalt in zat.
Zo hard mag je helemaal niet binnen de bebouwde kom ook al is het in Enschedequote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
Dit is DE winkelstraat van Enschede, niet zoveel flitsers daarquote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo hard mag je helemaal niet binnen de bebouwde kom ook al is het in Enschede
zo hard gaat die niet eens dat ik kan racenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
owee als ik je ooit met je cruiser zie racen
Hoezee! En weer wakker worden in Dordrechtquote:Op maandag 3 juni 2013 15:01 schreef Rossdale het volgende:
http://www.tilburg.nl/sta(...).jsp&contentId=38884
En weer een excuusje minder voor Nick om niet naar de Tilburg-zuip-meet te komen volgende week vrijdag
Kan ik trouwens ook gewoon om 4 uur 's nachts terug naar Breda hobbelen
Die kans is aanwezigquote:Op maandag 3 juni 2013 19:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezee! En weer wakker worden in Dordrecht
Kun je lekker mee op de bank zitten met dat gigantische ding op je rugquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:08 schreef Rossdale het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)g-as-real-as-it-gets
+
http://www.oculusvr.com/
=
Ik wist wel dat jij er wat op te zeiken zou hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je lekker mee op de bank zitten met dat gigantische ding op je rug
Ik dacht dat ik kritisch keek net zoals jullie bij de X1 releasequote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij er wat op te zeiken zou hebben
Geinig idee maar als je realisme wil oid kan je beter paintball gaan doen denk ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:08 schreef Rossdale het volgende:
+
=
Jos kom Borderlands!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Geinig idee maar als je realisme wil oid kan je beter paintball gaan doen denk ik
Het concept is leuk, maar het lijkt erop dat ze een beetje te enthousiast hebben gebrainstormd over de features en uitvoering.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:08 schreef Rossdale het volgende:
+
=
Dit is kritisch kijken Stef.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het concept is leuk, maar het lijkt erop dat ze een beetje te enthousiast hebben gebrainstormd over de features en uitvoering.
Wat moet je met die speakers? Een headset is toch prima? En rumble op je tepels? Hoezo helpt dat bij het voelen wat er in een spel gebeurt![]()
Een pak wat je pijn laat voelen, dat zou vet zijn.
Ik keek even kritisch zoals jullie dat ook deden tijdens de release van de X1.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit is kritisch kijken Stef.
En je hebt wel gelijk Stoompie, maar het is tot nu toe nog een concept. Ik ben wel erg benieuwd naar de uitwerking, volgens mij wordt je beleving er wel een stuk beter door. Ook zal je dan wel beter je best doen om kogels te ontwijken ipv snel door levels heen te rushen
Inderdaad. Het is mooi dat ze zulke dingen ontwikkelen, geeft wel een extra dimensie aan het gamen. Maar ik zie mezelf niet constant dat ding aantrekken als ik even wil gamenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik keek even kritisch zoals jullie dat ook deden tijdens de release van de X1.
Leuke gimmick maar ik vraag me wel af hoe vaak je dat hele harnas aan gaat doen als het nieuwe eraf is.
Nick en legaal?quote:
Gefeliciflapstaart!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:25 schreef badboynova het volgende:
wie is de man,wij zijn de man. Vandaag weer een diploma rijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft ook zo'n filmpje gemaakt van Philippine met van die gekkies. Ik ben het dorpje daarnaast opgegroeidquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:01 schreef SoldMayor het volgende:
Hier gaan we een keer met ze alle chillen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart!zelfstandig ademhalen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Hoek!quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n filmpje gemaakt van Philippine met van die gekkies. Ik ben het dorpje daarnaast opgegroeid
Tof om eens te doen, maar niet om thuis te hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef Cliffy het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)vorite-game?ref=live
Ross
Waar is dit goed voor?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
Kom alstjeblieft met een dikke boeren opmerking(ga dr vanuit dat dit de MMA fighter meets pro soccer speler stef is.)
Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik naar een stel Poolse jongeren aan het kijken ben.
Ik zag de post van Rossdale over een vrijdag, ik zag stef staan en ik dacht is dat nu die stoere MMA fighter? En bij deze foto moest ik wel hard lachen!quote:
Oke.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ja geen FB foto's plaatsen hier, dat is echt not done
Dit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ja ok, maar je post hier niet voor niets onder een usernaam en niet je echte naamquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke.
Wel beetje onzin natuurlijk, aangezien dingen allemaal op public staan.
Maar was dat nou de man? nu weet ik het nog nie
Om het goed te maken een mooie poes
[ afbeelding ]
Ja snap ik. Mi scuzi.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja ok, maar je post hier niet voor niets onder een usernaam en niet je echte naamDie shit wensen veel mensen gescheiden te houden.
doe eens niet zo vrolijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit.
En verdere fitties vecht je maar onderling uit zonder dat ik het zie, want daar word ik chagrijnig van.
Ja daar staat hij op, Piet wijzig ook je quote van die post even, anders kunnen mensen alsnog steeds de foto zien. Beetje lullig voor Stefkequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja snap ik. Mi scuzi.
Maar was benieuwd of het hem was. Ik vond de foto gewoon weg geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
[ Bericht 36% gewijzigd door KneusTeun op 05-06-2013 14:12:04 ]'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Done.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja daar staat hij op, Piet wijzig ook je quote van die post even, anders kunnen mensen alsnog steeds de foto zien. Beetje lullig voor Stefke
Sorry, ik ben fucking brak, killing hoofdpijn. Moet nu luisteren naar 15 presentaties, ik ben aan het sterven hier. Mocht dit gebeuren, dan krijg jij mijn televisie.quote:
Ik weet het niet hoor. Heb je niet iets anders? Geld ofzo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry, ik ben fucking brak, killing hoofdpijn. Moet nu luisteren naar 15 presentaties, ik ben aan het sterven hier. Mocht dit gebeuren, dan krijg jij mijn televisie.
Nee, ik vond bij toeval de meest "boeren" foto ooit, en ik moest hard lachen, dus ik denk (gul als ik ben) ik deel die lach.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou niet meer doen Teun want zulk gedrag siert je niet.
Oh die foto is gemaakt toen ik met mijn vriendengroep een weekend lang een boerderij had gehuurd in het zuiden beetje zuipen,zwembadje,sauna enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, ik vond bij toeval de meest "boeren" foto ooit, en ik moest hard lachen, dus ik denk (gul als ik ben) ik deel die lach.
Ik doel op de foto waar je met wat lui in de wei ofzo staat, doet ook beetje Pools hangjongeren idee aan.
Is pure awesomeness he dat buitengebied?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh die foto is gemaakt toen ik met mijn vriendengroep een weekend lang een boerderij had gehuurd in het zuiden beetje zuipen,zwembadje,sauna enzo.
Voor een weekendje wel maar ik zou mezelf van kant maken als ik er moest wonen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is pure awesomeness he dat buitengebied?
Hell yeshquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is pure awesomeness he dat buitengebied?
Kom je met de FOK toer Twente langs?quote:
Weet niet gummie wil een route uitzetten, maar zal omgeving Enschede zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef Rossdale het volgende:
Wanneer is dat en waar is het startpunt?
Haten, maar toch foto opzoeken? Wel logischquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
Kom alstjeblieft met een dikke boeren opmerking(ga dr vanuit dat dit de MMA fighter meets pro soccer speler stef is.)
Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik naar een stel Poolse jongeren aan het kijken ben.
Heeft kneusje wel vaker gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Laat gaan veel te mooi weer vandaagquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haten, maar toch foto opzoeken? Wel logisch
[..]
Heeft kneusje wel vaker gedaan
Weinig van gezien vandaagquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat gaan veel te mooi weer vandaag
Ik heb ook de halve dag in de keuken gestaan en daarna wel bestellingen gedaan op het terras met een lekkere tonicquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weinig van gezien vandaagOok pas net thuis
Laten we dat maar eens doen jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ook de halve dag in de keuken gestaan en daarna wel bestellingen gedaan op het terras met een lekkere tonic![]()
Vanavond potje BF?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.stfuandplay.co(...)-200mhz#.Ua9g2Jwl_vL
Zou wat zijn als dit waar is
Nat geworden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef Michhas het volgende:
Salade eten in mijn boxershort. Er zit onder andere alfalfa, tonijn, komkommer en tomaat in.
Voelt goed.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart!Thank you, diploma is voor het werk zodat ik meer speciale klussen mag gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you made me go LOLquote:
xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Je Buurman is op kort termijn Spontaan verdwenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef KoningStoma het volgende:
Speciale klussen? Voor de inlichtingendienst zeker?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:24 schreef vandermar het volgende:
https://www.facebook.com/hund.vanderhund?fref=ts!
Ik zie hem nu pas, kon het niet vinden
Zus van KKquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
Wie z'n facebook bespraken jullie gister? Was een chick. Ik ben nu ingelogd
Ja echt?quote:
Puntje 1 is wel leuk, maar zal wel weer prijsverschil in zittenquote:Buy the way you want—disc or digital—on the same day: You’ll be able to buy disc-based games at traditional retailers or online through Xbox Live, on day of release. Discs will continue to be a great way to install your games quickly.
Access your entire games library from any Xbox One—no discs required: After signing in and installing, you can play any of your games from any Xbox One because a digital copy of your game is stored on your console and in the cloud. So, for example, while you are logged in at your friend’s house, you can play your games.
Share access to your games with everyone inside your home: Your friends and family, your guests and acquaintances get unlimited access to all of your games. Anyone can play your games on your console--regardless of whether you are logged in or their relationship to you.
Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
Trade-in and resell your disc-based games: Today, some gamers choose to sell their old disc-based games back for cash and credit. We designed Xbox One so game publishers can enable you to trade in your games at participating retailers. Microsoft does not charge a platform fee to retailers, publishers, or consumers for enabling transfer of these games.
Give your games to friends: Xbox One is designed so game publishers can enable you to give your disc-based games to your friends. There are no fees charged as part of these transfers. There are two requirements: you can only give them to people who have been on your friends list for at least 30 days and each game can only be given once.
Precies, al lijkt het me wel dat er restricties aanzitten mbt tot die family-license. Anders zouden we inderdaad met het hele topic een "family" kunnen aanmaken en om de beurt een game kopenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Puntje 1 is wel leuk, maar zal wel weer prijsverschil in zitten
Misschien is zo'n familie account wel handig voor de mensen hier die ook een X1 gaan halen
2dehands gezever schuift MS mooi weer weg naar de publishers
Dat 1x in de 24 uur "probleem" is niet eens zo erg![]()
Nja dit staat ook zo op xbox.com, dus maar afwachten wat de restricties zijn (als ze al komen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies, al lijkt het me wel dat er restricties aanzitten mbt tot die family-license. Anders zouden we inderdaad met het hele topic een "family" kunnen aanmaken en om de beurt een game kopenZo kun je 10 games spelen voor zo'n 5 euro per game
Daarom alleen mensen toevoegen die je in dat opzicht vertrouwtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dit staat ook zo op xbox.com, dus maar afwachten wat de restricties zijn (als ze al komen natuurlijk)
Handig zou zijn als je gewoon zelf mensen kan toevoegen tot je "family"
Al krijg je natuurlijk wel gezever als iemand nooit een game koopt en wel blijft profiteren van de andere die wel een game kopen
Dat je je eigen GT kan gebruiken lijkt mij wel logisch.
Games zullen toch wel duurder gaan worden?
Volgens mij kan je nu op de X360 ook al iets met family accounts doen, daar is de max wel 3 personen. Dus in totaal 4 mensen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom alleen mensen toevoegen die je in dat opzicht vertrouwt
Als je zo een gamespool kan opbouwen kan dat wel interessant zijn, al haalt dat het hele idee van 2e hands games beperken onderuit. Dus ik kan me niet voorstellen dat het gaat werken. Zo wel dan zou het een enorm pluspunt voor de Xbox One zijn. Al lijkt het me echt héél erg onwaarschijnlijk
En als iedereen klaar is met een game, kan diegene die hem heeft gekocht gewoon weer verkopen of weggeven, dus blijf je dat 2ehands gebeuren gewoon houdenquote:Were the Family Pack accounts not popular enough? Or does this point to a big change coming to the Xbox Live system when the Xbox 720 is launched? Maybe these family controls will be built into the new Xbox Live, and maybe Microsoft has a new way it wants to handle family accounts that the old way of doing things didn’t support?
http://www.huffingtonpost(...)ining_n_3399310.htmlquote:PRISM
The National Security Agency and the FBI are tapping directly into the central servers of nine leading U.S. Internet companies, extracting audio, video, photographs, e-mails, documents and connection logs that enable analysts to track a person’s movements and contacts over time.
The highly classified program, code-named PRISM, has not been disclosed publicly before. Its establishment in 2007 and six years of exponential growth took place beneath the surface of a roiling debate over the boundaries of surveillance and privacy. Even late last year, when critics of the foreign intelligence statute argued for changes, the only members of Congress who know about PRISM were bound by oaths of office to hold their tongues.
[..]
Some of the world's largest internet brands are claimed to be part of the information-sharing program since its introduction in 2007. Microsoft -– which is currently running an advertising campaign with the slogan "Your privacy is our priority" -– was the first, with collection beginning in December 2007.
Als je het zo gaat bekijken heb je nog wel meer dingen om links te laten liggen he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:47 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)ining_n_3399310.html
Weer een goede reden om die Xbox One links te laten liggen.
Want online gedrag monitoren is ook echt te vergelijken met een geavanceerde webcam met stem- en gezichtsherkenning in je woonkamer. En zolang er een beter alternatief bestaat zie ik geen reden om daar aan mee te werken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken heb je nog wel meer dingen om links te laten liggen he?
Facebook account al verwijderd? Google account is ook al weg? Youtube account ook maar weg gedaan?
Dat doen ze nu toch al :quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Want online gedrag monitoren is ook echt te vergelijken met een geavanceerde webcam met stem- en gezichtsherkenning in je woonkamer. En zolang er een beter alternatief bestaat zie ik geen reden om daar aan mee te werken.
Die shit gewoon niet kopen, dat werkt ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch al :
[ afbeelding ]
Kinect kan gewoon uit he, en weet je wat ook werkt? de Kinect gewoon de andere kant uit laten kijken
Dat zou wel baas zijn, één iemand koopt BF4 en dan met z'n tienen spelenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies, al lijkt het me wel dat er restricties aanzitten mbt tot die family-license. Anders zouden we inderdaad met het hele topic een "family" kunnen aanmaken en om de beurt een game kopenZo kun je 10 games spelen voor zo'n 5 euro per game
inb4 stef met een random opmerking over zjozz en geldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat zou wel baas zijn, één iemand koopt BF4 en dan met z'n tienen spelen
Ja..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom alleen mensen toevoegen die je in dat opzicht vertrouwt
Als je zo een gamespool kan opbouwen kan dat wel interessant zijn, al haalt dat het hele idee van 2e hands games beperken onderuit. Dus ik kan me niet voorstellen dat het gaat werken. Zo wel dan zou het een enorm pluspunt voor de Xbox One zijn. Al lijkt het me echt héél erg onwaarschijnlijk
Ik praat het ook niet goed, maar het lijkt wel een enorme loopholequote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja..
Denk je dat ze al die restricties hebben bedacht, om vervolgens een makkelijk exploitabel systeem toe te voegen?
Het zal wel op IP adres gaan, en je zal wel met max 1 persoon tegelijk dezelfde game kunnen spelen, of maar met 1 persoon tegelijk uberhaupt in die shared library kunnen.
Ik zit iig niet te wachten op deze restricties en ik snap niet hoe mensen ze goed kunnen praten.
Ik doelde ook niet op jou.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed, maar het lijkt wel een enorme loopholeDaarom kan ik me ook niet voorstellen dat het zo gaat werken
Op IP adres gaat het iig niet, maar dat had je kunnen zien als je het gelezen hadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja..
Denk je dat ze al die restricties hebben bedacht, om vervolgens een makkelijk exploitabel systeem toe te voegen?
Het zal wel op IP adres gaan, en je zal wel met max 1 persoon tegelijk dezelfde game kunnen spelen, of maar met 1 persoon tegelijk uberhaupt in die shared library kunnen.
Ik zit iig niet te wachten op deze restricties en ik snap niet hoe mensen ze goed kunnen praten.
Is al uit? En nu al bestverkochte XBLA titel?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw aangezien er hier wel een paar Walking Dead fans zitten, misschien eens deze game de kans geven :
[ afbeelding ]
review
Wel 1600 punten, wat voor sommige misschien te duur is? Maar is na Minecraft de best verkochte XBLA titel, dus dat zegt ook wel weer iets
Ik weet nog niets? Moeten we die press release van MS maar gewoon negeren en doen alsof we niets weten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Op IP adres gaat het iig niet, maar dat had je kunnen zien als je het gelezen had
En restricties? Bedoel je nu dat family gebeuren of het 2ehands gezever? Je weet nog niks er over maar toch heb je er nu al problemen mee?
Sinds gister! Ja na Minecraft he, maar die heeft een totaal andere doelgroepquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is al uit? En nu al bestverkochte XBLA titel?
Ff trial downloaden!
Je zeurt over restricties, maar over welke restricties je het hebt weet niemandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik weet nog niets? Moeten we die press release van MS maar gewoon negeren en doen alsof we niets weten?
Rossdale, dit bedoelde ik.
En vervolgens kom je met dit:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je zeurt over restricties, maar over welke restricties je het hebt weet niemand
quote:En ik praat helemaal niks goed, maar ik heb er niet zoveel problemen mee om 1x in de 24 uur verbinding met internet te maken, 2ehands games koop ik nu ook al (bijna) niet.
Omdat het net over iets anders ging he :quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:37 schreef KoningStoma het volgende:
Eerst weet je niet over welke restricties ik het heb:
[..]
En vervolgens kom je met dit:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja..
Dus over welke restricties heb je het nu Stoma?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En restricties? Bedoel je nu dat family gebeuren of het 2ehands gezever?
Dat was al duidelijk jaquote:
Schijnt inderdaad heel erg vet te zijn!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw aangezien er hier wel een paar Walking Dead fans zitten, misschien eens deze game de kans geven :
[ afbeelding ]
review
Wel 1600 punten, wat voor sommige misschien te duur is? Maar is na Minecraft de best verkochte XBLA titel, dus dat zegt ook wel weer iets
Dat is ie ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad heel erg vet te zijn!
Dat dacht ik ook ja toen ik de trial speelde, ideale game voor coopquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ie ookWel op de jtag natuurlijk, maar twijfel nog of ik moet kopen. Nogal jammer dat er geen co-op in zit
Ze willen het nog wel gaan doen schijnbaar(als de game goed verkocht ging worden), maar ik zie het niet meer gebeuren.. De volgende game van hun moet een MMO gaan worden, dus zal alle aandacht wel daar naar toe gaanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja toen ik de trial speelde, ideale game voor coop
wordt wel heel spannend nu...quote:
Wel kut voor je met die telefoonrekening van 500 euroquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:44 schreef Kutmanager het volgende:
Ik zou dus kneiterveel geld krijgen van de Haagse Hogeschool voor mijn bestuursjaar, ware het niet dat een docent gefaald heeft met een cijfer doorvoeren waardoor ik nu een jaar erop moet wachten.
Zo boos.
Gelukkig krijg ik ook nog 800 van de belasting terug en nog 600 in totaal van verscheidene mensen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel kut voor je met die telefoonrekening van 500 euro
Lekker hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik ook nog 800 van de belasting terug en nog 600 in totaal van verscheidene mensen.
Zuip je toch wel weer opquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik ook nog 800 van de belasting terug en nog 600 in totaal van verscheidene mensen.
Nog meer motor gezeverquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Moet dat motorrijbewijs toch ergens van betalen.
Dan had je nu ook geen "officiële functie" als ondertitel hierquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ik dat bestuur niet was gaan doen had ik 'm vorig jaar al gehaald.
Of wel. Ben ondertussen ook weer voor een ander bestuur gevraagd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan had je nu ook geen "officiële functie" als ondertitel hier
Populaire boyquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Of wel. Ben ondertussen ook weer voor een ander bestuur gevraagd.
fixedquote:
Maumau op de hosselmotor ipv de hosselbrommerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En dan de motor en alle kleding nogquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef badboynova het volgende:
Namens mij wil ik iedereen bedanken voor alle felicitaties aan Daan, hij/zij is er echt heel blij mee.
Verdorie, had me dus toch niet moeten scherenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef badboynova het volgende:
Namens mij wil ik iedereen bedanken voor alle felicitaties aan Daan, hij/zij is er echt heel blij mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:42 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Verdorie, had me dus toch niet moeten scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you crack me up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
ik reed op de motor en onderweg zag ik een voetbal. Beter?quote:Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
ik rij ook met mooi weer, bij regen heb ik een auto.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dan de motor en alle kleding nogwat nog duurder dan dat bewijsje is
edit: allemaal mooi weer rijders weer
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik reed op de motor en onderweg zag ik een voetbal. Beter?![]()
![]()
![]()
Spannend hoor vertel me meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik reed op de motor en onderweg zag ik een voetbal. Beter?![]()
ook een vrachtwagen?;)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik rij ook met mooi weer, bij regen heb ik een auto.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Steam:kneusteun![]()
Nick ben jij toevallig deze user?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik en Cruijff??quote:Op zondag 9 juni 2013 02:23 schreef vandermar het volgende:
Nick ben jij toevallig deze user?
[ afbeelding ]![]()
![]()
"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win."
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
IK dacht want Gizmo en de UIquote:Op zondag 9 juni 2013 02:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik en Cruijff??![]()
![]()
"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win."
RvP; Feyenoord
gismo is niet gizmo hequote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Typo van jouquote:RvP; Feyenoord
Hell noquote:
Waar heb je die meuk trouwens gevonden?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Pokernews forum.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hell no
Waar heb je die meuk trouwens gevonden?RvP; Feyenoord
Haha dat speel ik niet eensquote:
Ik ook niet maar toch heb ik er een accountquote:
RvP; Feyenoord
Je bent er wel snel bij hé? Nick? Iedereen kan wel zeggen dat hij het niet is maar het bewijs zegt iets anders.![]()
Yep. Voor de lol om deze tijden wakker zijn is normaal niet aan mij besteedquote:
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Even wat vertier:quote:Op zondag 9 juni 2013 08:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yep. Voor de lol om deze tijden wakker zijn is normaal niet aan mij besteed
V&A / [TK] stenen![]()
![]()
Cool, smakelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 09:08 schreef Michhas het volgende:
Ik ga even wat kaiserbroodjes met kaas eten en een film kijken my man, werk ze!Welke film ga je kijken?
Cloud Atlas, gisteren aan begonnen, nu even afkijken.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cool, smakelijkWelke film ga je kijken?
Kom er net achter dat ik nog brie heb. Het wordt brie.quote:![]()
Ken ik niet. De film danquote:Op zondag 9 juni 2013 09:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cloud Atlas, gisteren aan begonnen, nu even afkijken.
[..]
Kom er net achter dat ik nog brie heb. Het wordt brie.Krijgt wel een hoge rating op IMDB!
Lekker hele avond lopen raggen met Alestorm?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:44 schreef Fsmxi het volgende:
Prima man, zal kijken of ik ergens "prachtige" audio kan uploaden, foto's enz ging kut daar![]()
Shoarma
leuke film, in de bios liep de helft weg raar genoeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cloud Atlas, gisteren aan begonnen, nu even afkijken.
[..]'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
JA HALLO WAT MOET IK DAN MIJN AANDACHT ERBIJ HOUDEN OFZOquote:Op maandag 10 juni 2013 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
leuke film, in de bios liep de helft weg raar genoeg.![]()
Kan ik me wel voorstellen, leuke film maar heel erg vaag en onduidelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
leuke film, in de bios liep de helft weg raar genoeg.![]()
FANTASTISCH HOOGSTANDJE 11/10!quote:Op maandag 10 juni 2013 08:55 schreef KoningStoma het volgende:
check die glinsters
• next gen
zo realistisch
ga ik zeker halen![]()
First Person VonderHund mannetjes superstealth *knauw* *grom* in den neck happeren! Boem dood! Wowz0rz!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Gratis Fable 3 dankzij foutje van MS, snel downloaden als je hem nog niet gespeeld hebt
Fable 3 nu (tijdelijk) gratis te downloadenPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Volgens mij heb ik een jaar of 3 geleden Fable 2 ook gratis gedownload en nooit aangeraaktquote:Op maandag 10 juni 2013 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Gratis Fable 3 dankzij foutje van MS, snel downloaden als je hem nog niet gespeeld hebt
Fable 3 nu (tijdelijk) gratis te downloaden![]()
![]()
Best vermakelijke games voor een paar uurtjesNiet bijzonder maar best leuk vermaak, zeker als het extra graties is
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Echte Nederlander.....quote:Op maandag 10 juni 2013 11:05 schreef Rossdale het volgende:
Best vermakelijke games voor een paar uurtjesNiet bijzonder maar best leuk vermaak, zeker als het extra graties is
En nee, na Fable 1 zijn het allemaal schijt games geworden... Maar gelukkig komt Fable 1 terug
Na deel 1 hebben ze het inderdaad niet op hetzelfde niveau kunnen houden. Vond het geen kutgames, maar zeker niet zo goed als deel 1 helaas.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Echte Nederlander.....
En nee, na Fable 1 zijn het allemaal schijt games geworden... Maar gelukkig komt Fable 1 terug
![]()
Ja en dan zat nog niet alles in deel 1 wat er eigenlijk in zou moeten zittenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Na deel 1 hebben ze het inderdaad niet op hetzelfde niveau kunnen houden. Vond het geen kutgames, maar zeker niet zo goed als deel 1 helaas.!
Heb toen om half 4 in de ochtend meteen die scene release gedownload en zitten spelen tot in de avond![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb toen om half 4 in de ochtend meteen die scene release gedownloadquote:
Ja als je het overdenkt is het lastig, maar het is eigenlijk als je de film afkijkt niet een heel ingewikkeld verhaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, leuke film maar heel erg vaag en onduidelijk.
Soms herkende je acteurs echt niet! zo vet gedaan.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Zal wel één van de exclusives bij de launch zijn jaquote:Op maandag 10 juni 2013 11:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vanavond zal wel Fable 4 aangekondigd worden
En daarna gewoon gekochtquote:
Maar toch leuk geprobeerd!
Dat mag wel ja, wat veel launch titels zijn er tot nu toe niet bekendquote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal wel één van de exclusives bij de launch zijn ja!
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |