Nat, heel erg natquote:Op zondag 2 juni 2013 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe was Duitsland nou? aanradertje?
Vandaag met mooie weer kwamen de gele hesjes weer tevoorschijndie je dan vervolgens op jou weghelft in de bocht tegemoet rijden
want dat is sneller...
Rijden met een GoPro op je helmquote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ok, ja ach als je je gewoon netjes gedraagt maakt het ook niet uit natuurlijk.
Edit: en bozz dit is zand![]()
Kwam dat door de harde bochten of al het puin op de wegquote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rijden met een GoPro op je helmWil ik stiekem ook nog wel
Afgelopen week trouwens wel alle chicken strips van mijn achterband afgereden, tot het uiterste randje toe
leuk filmpje, beetje jammer dat er asfalt in zat.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
quote:
Ik mis de kermiseffecten wel een beetje..quote:
ALWEER EEN WINNAARRRRRR EEN GOUDEN POLSHORLOGE!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik mis de kermiseffecten wel een beetje..
JAJAJAJA NOG EEN KEEERRRRRRRRRRRRrrrrrRRRRRRquote:Op maandag 3 juni 2013 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ALWEER EEN WINNAARRRRRR EEN GOUDEN POLSHORLOGE!
Zitten er een paar tussen, maar niet heel veel neequote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik mis de kermiseffecten wel een beetje..
owee als ik je ooit met je cruiser zie racenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
leuk filmpje, beetje jammer dat er asfalt in zat.
Zo hard mag je helemaal niet binnen de bebouwde kom ook al is het in Enschedequote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
Dit is DE winkelstraat van Enschede, niet zoveel flitsers daarquote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo hard mag je helemaal niet binnen de bebouwde kom ook al is het in Enschede
zo hard gaat die niet eens dat ik kan racenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
owee als ik je ooit met je cruiser zie racen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |