SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=enHalf bezopen is weggegooid geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Inderdaad, vandaag/morgen eens de rest van de achievements binnenharkenquote:
lekker van het weer genieten jeweetquote:Op zondag 2 juni 2013 08:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaag/morgen eens de rest van de achievements binnenharken
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zal jou eens harken met een bezem jong.
Oh op die manier, hoezo goedgekeurd worden trouwens? Is toch gewoon een kwestie van bellen en 5 minuten later ben je verzekerd?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja voertuigverzekering, die moet nog goedgekeurd worden!! dus mag niet rijden
had online gedaan, stond wordt binnen 1 werkdag goedgekeurd, dus dat is pas maandagquote:Op zondag 2 juni 2013 14:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh op die manier, hoezo goedgekeurd worden trouwens? Is toch gewoon een kwestie van bellen en 5 minuten later ben je verzekerd?
Bozz behoord tot een bepaald risico groep, pas als de josti met fluit gekeurd is is hij aan de beurtquote:Op zondag 2 juni 2013 14:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh op die manier, hoezo goedgekeurd worden trouwens? Is toch gewoon een kwestie van bellen en 5 minuten later ben je verzekerd?
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bozz behoord tot een bepaald risico groep, pas als de josti met fluit gekeurd is is hij aan de beurt![]()
Ja dat is kut in het weekend inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 14:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
had online gedaan, stond wordt binnen 1 werkdag goedgekeurd, dus dat is pas maandag
zeker met dit weerquote:Op zondag 2 juni 2013 14:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat is kut in het weekend inderdaad
Precies. Hey even wat anders he, als jij nou de Staatsloterij wint, krijg ik dan een Triumph van je?quote:
Mag linken naar torrents wel? Kreeg de vorige keer al gezever met een filename van een releasequote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:48 schreef Rossdale het volgende:
Piet, nu al beste CD van het jaar!
[ afbeelding ]
Parels als dit moeten gewoon blijven staanquote:Op zondag 2 juni 2013 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag linken naar torrents wel? Kreeg de vorige keer al gezever met een filename van een release
tuurlijk dushiquote:Op zondag 2 juni 2013 14:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Hey even wat anders he, als jij nou de Staatsloterij wint, krijg ik dan een Triumph van je?
[ afbeelding ]
heb ik al! doe mij maar een magnum ijsje danquote:Op zondag 2 juni 2013 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Krijg jij als ik de Staatsloterij win zo'n kek matrozenpetje!
[ afbeelding ]
wordt gemaakt door een dierendarm te vullen met gekruid gehakt van het zelfde dier.quote:
Geen flauw idee eigenlijk, zo niet dan halen ze hem maar wegquote:Op zondag 2 juni 2013 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag linken naar torrents wel? Kreeg de vorige keer al gezever met een filename van een release
Hoe was Duitsland nou? aanradertje?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk, zo niet dan halen ze hem maar weg
ja duh! Zo moet je ook door de bocht heen. Plus wat doe jij op het asfalt?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe was Duitsland nou? aanradertje?
Vandaag met mooie weer kwamen de gele hesjes weer tevoorschijndie je dan vervolgens op jou weghelft in de bocht tegemoet rijden
want dat is sneller...
helaas vond de overheid het nodig alles zo'n beetje te asfalterenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja duh! Zo moet je ook door de bocht heen. Plus wat doe jij op het asfalt?
er zijn plekken zat zonder asfalt gewoon overheen gaanquote:Op zondag 2 juni 2013 20:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
helaas vond de overheid het nodig alles zo'n beetje te asfalteren
dat doe ik ook zeker wel! alleen om er te komen moet je wel stukken asfalt doenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
er zijn plekken zat zonder asfalt gewoon overheen gaan
Nat, heel erg natquote:Op zondag 2 juni 2013 17:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe was Duitsland nou? aanradertje?
Vandaag met mooie weer kwamen de gele hesjes weer tevoorschijndie je dan vervolgens op jou weghelft in de bocht tegemoet rijden
want dat is sneller...
Rijden met een GoPro op je helmquote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ok, ja ach als je je gewoon netjes gedraagt maakt het ook niet uit natuurlijk.
Edit: en bozz dit is zand![]()
Kwam dat door de harde bochten of al het puin op de wegquote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rijden met een GoPro op je helmWil ik stiekem ook nog wel
Afgelopen week trouwens wel alle chicken strips van mijn achterband afgereden, tot het uiterste randje toe
leuk filmpje, beetje jammer dat er asfalt in zat.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
quote:
Ik mis de kermiseffecten wel een beetje..quote:
ALWEER EEN WINNAARRRRRR EEN GOUDEN POLSHORLOGE!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik mis de kermiseffecten wel een beetje..
JAJAJAJA NOG EEN KEEERRRRRRRRRRRRrrrrrRRRRRRquote:Op maandag 3 juni 2013 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ALWEER EEN WINNAARRRRRR EEN GOUDEN POLSHORLOGE!
Zitten er een paar tussen, maar niet heel veel neequote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik mis de kermiseffecten wel een beetje..
owee als ik je ooit met je cruiser zie racenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
leuk filmpje, beetje jammer dat er asfalt in zat.
Zo hard mag je helemaal niet binnen de bebouwde kom ook al is het in Enschedequote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
Dit is DE winkelstraat van Enschede, niet zoveel flitsers daarquote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo hard mag je helemaal niet binnen de bebouwde kom ook al is het in Enschede
zo hard gaat die niet eens dat ik kan racenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
owee als ik je ooit met je cruiser zie racen
Hoezee! En weer wakker worden in Dordrechtquote:Op maandag 3 juni 2013 15:01 schreef Rossdale het volgende:
http://www.tilburg.nl/sta(...).jsp&contentId=38884
En weer een excuusje minder voor Nick om niet naar de Tilburg-zuip-meet te komen volgende week vrijdag
Kan ik trouwens ook gewoon om 4 uur 's nachts terug naar Breda hobbelen
Die kans is aanwezigquote:Op maandag 3 juni 2013 19:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezee! En weer wakker worden in Dordrecht
Kun je lekker mee op de bank zitten met dat gigantische ding op je rugquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:08 schreef Rossdale het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)g-as-real-as-it-gets
+
http://www.oculusvr.com/
=
Ik wist wel dat jij er wat op te zeiken zou hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je lekker mee op de bank zitten met dat gigantische ding op je rug
Ik dacht dat ik kritisch keek net zoals jullie bij de X1 releasequote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij er wat op te zeiken zou hebben
Geinig idee maar als je realisme wil oid kan je beter paintball gaan doen denk ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:08 schreef Rossdale het volgende:
+
=
Jos kom Borderlands!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Geinig idee maar als je realisme wil oid kan je beter paintball gaan doen denk ik
Het concept is leuk, maar het lijkt erop dat ze een beetje te enthousiast hebben gebrainstormd over de features en uitvoering.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:08 schreef Rossdale het volgende:
+
=
Dit is kritisch kijken Stef.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het concept is leuk, maar het lijkt erop dat ze een beetje te enthousiast hebben gebrainstormd over de features en uitvoering.
Wat moet je met die speakers? Een headset is toch prima? En rumble op je tepels? Hoezo helpt dat bij het voelen wat er in een spel gebeurt![]()
Een pak wat je pijn laat voelen, dat zou vet zijn.
Ik keek even kritisch zoals jullie dat ook deden tijdens de release van de X1.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit is kritisch kijken Stef.
En je hebt wel gelijk Stoompie, maar het is tot nu toe nog een concept. Ik ben wel erg benieuwd naar de uitwerking, volgens mij wordt je beleving er wel een stuk beter door. Ook zal je dan wel beter je best doen om kogels te ontwijken ipv snel door levels heen te rushen
Inderdaad. Het is mooi dat ze zulke dingen ontwikkelen, geeft wel een extra dimensie aan het gamen. Maar ik zie mezelf niet constant dat ding aantrekken als ik even wil gamenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik keek even kritisch zoals jullie dat ook deden tijdens de release van de X1.
Leuke gimmick maar ik vraag me wel af hoe vaak je dat hele harnas aan gaat doen als het nieuwe eraf is.
Nick en legaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |