Dat is ie ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad heel erg vet te zijn!
Dat dacht ik ook ja toen ik de trial speelde, ideale game voor coopquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ie ookWel op de jtag natuurlijk, maar twijfel nog of ik moet kopen. Nogal jammer dat er geen co-op in zit
Ze willen het nog wel gaan doen schijnbaar(als de game goed verkocht ging worden), maar ik zie het niet meer gebeuren.. De volgende game van hun moet een MMO gaan worden, dus zal alle aandacht wel daar naar toe gaanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja toen ik de trial speelde, ideale game voor coop
wordt wel heel spannend nu...quote:
Wel kut voor je met die telefoonrekening van 500 euroquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:44 schreef Kutmanager het volgende:
Ik zou dus kneiterveel geld krijgen van de Haagse Hogeschool voor mijn bestuursjaar, ware het niet dat een docent gefaald heeft met een cijfer doorvoeren waardoor ik nu een jaar erop moet wachten.
Zo boos.
Gelukkig krijg ik ook nog 800 van de belasting terug en nog 600 in totaal van verscheidene mensen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel kut voor je met die telefoonrekening van 500 euro
Lekker hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik ook nog 800 van de belasting terug en nog 600 in totaal van verscheidene mensen.
Zuip je toch wel weer opquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik ook nog 800 van de belasting terug en nog 600 in totaal van verscheidene mensen.
Nog meer motor gezeverquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Moet dat motorrijbewijs toch ergens van betalen.
Dan had je nu ook geen "officiële functie" als ondertitel hierquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ik dat bestuur niet was gaan doen had ik 'm vorig jaar al gehaald.
Of wel. Ben ondertussen ook weer voor een ander bestuur gevraagd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan had je nu ook geen "officiële functie" als ondertitel hier
Populaire boyquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Of wel. Ben ondertussen ook weer voor een ander bestuur gevraagd.
fixedquote:
Maumau op de hosselmotor ipv de hosselbrommerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En dan de motor en alle kleding nogquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef badboynova het volgende:
Namens mij wil ik iedereen bedanken voor alle felicitaties aan Daan, hij/zij is er echt heel blij mee.
Verdorie, had me dus toch niet moeten scherenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef badboynova het volgende:
Namens mij wil ik iedereen bedanken voor alle felicitaties aan Daan, hij/zij is er echt heel blij mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:42 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Verdorie, had me dus toch niet moeten scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you crack me up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
ik reed op de motor en onderweg zag ik een voetbal. Beter?quote:Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
ik rij ook met mooi weer, bij regen heb ik een auto.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dan de motor en alle kleding nogwat nog duurder dan dat bewijsje is
edit: allemaal mooi weer rijders weer
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik reed op de motor en onderweg zag ik een voetbal. Beter?![]()
![]()
![]()
Spannend hoor vertel me meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik reed op de motor en onderweg zag ik een voetbal. Beter?![]()
ook een vrachtwagen?;)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik rij ook met mooi weer, bij regen heb ik een auto.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Nick ben jij toevallig deze user?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik en Cruijff??quote:Op zondag 9 juni 2013 02:23 schreef vandermar het volgende:
Nick ben jij toevallig deze user?
[ afbeelding ]![]()
![]()
"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win."
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
IK dacht want Gizmo en de UIquote:Op zondag 9 juni 2013 02:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik en Cruijff??![]()
![]()
"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win."
RvP; Feyenoord
gismo is niet gizmo hequote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Typo van jouquote:RvP; Feyenoord
Hell noquote:
Waar heb je die meuk trouwens gevonden?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Pokernews forum.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hell no
Waar heb je die meuk trouwens gevonden?RvP; Feyenoord
Haha dat speel ik niet eensquote:
Ik ook niet maar toch heb ik er een accountquote:
RvP; Feyenoord
Je bent er wel snel bij hé? Nick? Iedereen kan wel zeggen dat hij het niet is maar het bewijs zegt iets anders.![]()
Yep. Voor de lol om deze tijden wakker zijn is normaal niet aan mij besteedquote:
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Even wat vertier:quote:Op zondag 9 juni 2013 08:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yep. Voor de lol om deze tijden wakker zijn is normaal niet aan mij besteed
V&A / [TK] stenen![]()
![]()
Cool, smakelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 09:08 schreef Michhas het volgende:
Ik ga even wat kaiserbroodjes met kaas eten en een film kijken my man, werk ze!Welke film ga je kijken?
Cloud Atlas, gisteren aan begonnen, nu even afkijken.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cool, smakelijkWelke film ga je kijken?
Kom er net achter dat ik nog brie heb. Het wordt brie.quote:![]()
Ken ik niet. De film danquote:Op zondag 9 juni 2013 09:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cloud Atlas, gisteren aan begonnen, nu even afkijken.
[..]
Kom er net achter dat ik nog brie heb. Het wordt brie.Krijgt wel een hoge rating op IMDB!
Lekker hele avond lopen raggen met Alestorm?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:44 schreef Fsmxi het volgende:
Prima man, zal kijken of ik ergens "prachtige" audio kan uploaden, foto's enz ging kut daar![]()
Shoarma
leuke film, in de bios liep de helft weg raar genoeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cloud Atlas, gisteren aan begonnen, nu even afkijken.
[..]'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
JA HALLO WAT MOET IK DAN MIJN AANDACHT ERBIJ HOUDEN OFZOquote:Op maandag 10 juni 2013 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
leuke film, in de bios liep de helft weg raar genoeg.![]()
Kan ik me wel voorstellen, leuke film maar heel erg vaag en onduidelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
leuke film, in de bios liep de helft weg raar genoeg.![]()
FANTASTISCH HOOGSTANDJE 11/10!quote:Op maandag 10 juni 2013 08:55 schreef KoningStoma het volgende:
check die glinsters
• next gen
zo realistisch
ga ik zeker halen![]()
First Person VonderHund mannetjes superstealth *knauw* *grom* in den neck happeren! Boem dood! Wowz0rz!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Gratis Fable 3 dankzij foutje van MS, snel downloaden als je hem nog niet gespeeld hebt
Fable 3 nu (tijdelijk) gratis te downloadenPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Volgens mij heb ik een jaar of 3 geleden Fable 2 ook gratis gedownload en nooit aangeraaktquote:Op maandag 10 juni 2013 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Gratis Fable 3 dankzij foutje van MS, snel downloaden als je hem nog niet gespeeld hebt
Fable 3 nu (tijdelijk) gratis te downloaden![]()
![]()
Best vermakelijke games voor een paar uurtjesNiet bijzonder maar best leuk vermaak, zeker als het extra graties is
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Echte Nederlander.....quote:Op maandag 10 juni 2013 11:05 schreef Rossdale het volgende:
Best vermakelijke games voor een paar uurtjesNiet bijzonder maar best leuk vermaak, zeker als het extra graties is
En nee, na Fable 1 zijn het allemaal schijt games geworden... Maar gelukkig komt Fable 1 terug
Na deel 1 hebben ze het inderdaad niet op hetzelfde niveau kunnen houden. Vond het geen kutgames, maar zeker niet zo goed als deel 1 helaas.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Echte Nederlander.....
En nee, na Fable 1 zijn het allemaal schijt games geworden... Maar gelukkig komt Fable 1 terug
![]()
Ja en dan zat nog niet alles in deel 1 wat er eigenlijk in zou moeten zittenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Na deel 1 hebben ze het inderdaad niet op hetzelfde niveau kunnen houden. Vond het geen kutgames, maar zeker niet zo goed als deel 1 helaas.!
Heb toen om half 4 in de ochtend meteen die scene release gedownload en zitten spelen tot in de avond![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb toen om half 4 in de ochtend meteen die scene release gedownloadquote:
Ja als je het overdenkt is het lastig, maar het is eigenlijk als je de film afkijkt niet een heel ingewikkeld verhaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, leuke film maar heel erg vaag en onduidelijk.
Soms herkende je acteurs echt niet! zo vet gedaan.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Zal wel één van de exclusives bij de launch zijn jaquote:Op maandag 10 juni 2013 11:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vanavond zal wel Fable 4 aangekondigd worden
En daarna gewoon gekochtquote:
Maar toch leuk geprobeerd!
Dat mag wel ja, wat veel launch titels zijn er tot nu toe niet bekendquote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal wel één van de exclusives bij de launch zijn ja!
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |