Lekker hele avond lopen raggen met Alestorm?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:44 schreef Fsmxi het volgende:
Prima man, zal kijken of ik ergens "prachtige" audio kan uploaden, foto's enz ging kut daar
leuke film, in de bios liep de helft weg raar genoeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cloud Atlas, gisteren aan begonnen, nu even afkijken.
[..]
JA HALLO WAT MOET IK DAN MIJN AANDACHT ERBIJ HOUDEN OFZOquote:Op maandag 10 juni 2013 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
leuke film, in de bios liep de helft weg raar genoeg.
Kan ik me wel voorstellen, leuke film maar heel erg vaag en onduidelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
leuke film, in de bios liep de helft weg raar genoeg.
FANTASTISCH HOOGSTANDJE 11/10!quote:Op maandag 10 juni 2013 08:55 schreef KoningStoma het volgende:
check die glinsters
• next gen
zo realistisch
ga ik zeker halen
Volgens mij heb ik een jaar of 3 geleden Fable 2 ook gratis gedownload en nooit aangeraaktquote:Op maandag 10 juni 2013 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Gratis Fable 3 dankzij foutje van MS, snel downloaden als je hem nog niet gespeeld hebt
Fable 3 nu (tijdelijk) gratis te downloaden
Echte Nederlander.....quote:Op maandag 10 juni 2013 11:05 schreef Rossdale het volgende:
Best vermakelijke games voor een paar uurtjesNiet bijzonder maar best leuk vermaak, zeker als het extra graties is
Na deel 1 hebben ze het inderdaad niet op hetzelfde niveau kunnen houden. Vond het geen kutgames, maar zeker niet zo goed als deel 1 helaas.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Echte Nederlander.....
En nee, na Fable 1 zijn het allemaal schijt games geworden... Maar gelukkig komt Fable 1 terug
Ja en dan zat nog niet alles in deel 1 wat er eigenlijk in zou moeten zittenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Na deel 1 hebben ze het inderdaad niet op hetzelfde niveau kunnen houden. Vond het geen kutgames, maar zeker niet zo goed als deel 1 helaas.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb toen om half 4 in de ochtend meteen die scene release gedownload
quote:
Ja als je het overdenkt is het lastig, maar het is eigenlijk als je de film afkijkt niet een heel ingewikkeld verhaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, leuke film maar heel erg vaag en onduidelijk.
Zal wel één van de exclusives bij de launch zijn jaquote:Op maandag 10 juni 2013 11:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vanavond zal wel Fable 4 aangekondigd worden
En daarna gewoon gekochtquote:
Dat mag wel ja, wat veel launch titels zijn er tot nu toe niet bekendquote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal wel één van de exclusives bij de launch zijn ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |