Nee, ik vond bij toeval de meest "boeren" foto ooit, en ik moest hard lachen, dus ik denk (gul als ik ben) ik deel die lach.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou niet meer doen Teun want zulk gedrag siert je niet.
Oh die foto is gemaakt toen ik met mijn vriendengroep een weekend lang een boerderij had gehuurd in het zuiden beetje zuipen,zwembadje,sauna enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, ik vond bij toeval de meest "boeren" foto ooit, en ik moest hard lachen, dus ik denk (gul als ik ben) ik deel die lach.
Ik doel op de foto waar je met wat lui in de wei ofzo staat, doet ook beetje Pools hangjongeren idee aan.
Is pure awesomeness he dat buitengebied?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh die foto is gemaakt toen ik met mijn vriendengroep een weekend lang een boerderij had gehuurd in het zuiden beetje zuipen,zwembadje,sauna enzo.
Voor een weekendje wel maar ik zou mezelf van kant maken als ik er moest wonen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is pure awesomeness he dat buitengebied?
Hell yeshquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is pure awesomeness he dat buitengebied?
Kom je met de FOK toer Twente langs?quote:
Weet niet gummie wil een route uitzetten, maar zal omgeving Enschede zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef Rossdale het volgende:
Wanneer is dat en waar is het startpunt?
Haten, maar toch foto opzoeken? Wel logischquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
Kom alstjeblieft met een dikke boeren opmerking(ga dr vanuit dat dit de MMA fighter meets pro soccer speler stef is.)
Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik naar een stel Poolse jongeren aan het kijken ben.
Heeft kneusje wel vaker gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ja geen FB foto's plaatsen hier, dat is echt not done
Laat gaan veel te mooi weer vandaagquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haten, maar toch foto opzoeken? Wel logisch
[..]
Heeft kneusje wel vaker gedaan
Weinig van gezien vandaagquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat gaan veel te mooi weer vandaag
Ik heb ook de halve dag in de keuken gestaan en daarna wel bestellingen gedaan op het terras met een lekkere tonicquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weinig van gezien vandaagOok pas net thuis
Laten we dat maar eens doen jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ook de halve dag in de keuken gestaan en daarna wel bestellingen gedaan op het terras met een lekkere tonic![]()
Vanavond potje BF?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.stfuandplay.co(...)-200mhz#.Ua9g2Jwl_vL
Zou wat zijn als dit waar is
Nat geworden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef Michhas het volgende:
Salade eten in mijn boxershort. Er zit onder andere alfalfa, tonijn, komkommer en tomaat in.
Voelt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |