Gefeliciflapstaart!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:25 schreef badboynova het volgende:
wie is de man,wij zijn de man. Vandaag weer een diploma rijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft ook zo'n filmpje gemaakt van Philippine met van die gekkies. Ik ben het dorpje daarnaast opgegroeidquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:01 schreef SoldMayor het volgende:
Hier gaan we een keer met ze alle chillen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart!zelfstandig ademhalen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Hoek!quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n filmpje gemaakt van Philippine met van die gekkies. Ik ben het dorpje daarnaast opgegroeid
Tof om eens te doen, maar niet om thuis te hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef Cliffy het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)vorite-game?ref=live
Ross
Waar is dit goed voor?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
Kom alstjeblieft met een dikke boeren opmerking(ga dr vanuit dat dit de MMA fighter meets pro soccer speler stef is.)
Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik naar een stel Poolse jongeren aan het kijken ben.
Ik zag de post van Rossdale over een vrijdag, ik zag stef staan en ik dacht is dat nu die stoere MMA fighter? En bij deze foto moest ik wel hard lachen!quote:
Oke.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ja geen FB foto's plaatsen hier, dat is echt not done
Dit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ja ok, maar je post hier niet voor niets onder een usernaam en niet je echte naamquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke.
Wel beetje onzin natuurlijk, aangezien dingen allemaal op public staan.
Maar was dat nou de man? nu weet ik het nog nie
Om het goed te maken een mooie poes
[ afbeelding ]
Ja snap ik. Mi scuzi.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja ok, maar je post hier niet voor niets onder een usernaam en niet je echte naamDie shit wensen veel mensen gescheiden te houden.
doe eens niet zo vrolijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit.
En verdere fitties vecht je maar onderling uit zonder dat ik het zie, want daar word ik chagrijnig van.
Ja daar staat hij op, Piet wijzig ook je quote van die post even, anders kunnen mensen alsnog steeds de foto zien. Beetje lullig voor Stefkequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja snap ik. Mi scuzi.
Maar was benieuwd of het hem was. Ik vond de foto gewoon weg geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
[ Bericht 36% gewijzigd door KneusTeun op 05-06-2013 14:12:04 ]'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Done.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja daar staat hij op, Piet wijzig ook je quote van die post even, anders kunnen mensen alsnog steeds de foto zien. Beetje lullig voor Stefke
Sorry, ik ben fucking brak, killing hoofdpijn. Moet nu luisteren naar 15 presentaties, ik ben aan het sterven hier. Mocht dit gebeuren, dan krijg jij mijn televisie.quote:
Ik weet het niet hoor. Heb je niet iets anders? Geld ofzo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry, ik ben fucking brak, killing hoofdpijn. Moet nu luisteren naar 15 presentaties, ik ben aan het sterven hier. Mocht dit gebeuren, dan krijg jij mijn televisie.
Nee, ik vond bij toeval de meest "boeren" foto ooit, en ik moest hard lachen, dus ik denk (gul als ik ben) ik deel die lach.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou niet meer doen Teun want zulk gedrag siert je niet.
Oh die foto is gemaakt toen ik met mijn vriendengroep een weekend lang een boerderij had gehuurd in het zuiden beetje zuipen,zwembadje,sauna enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, ik vond bij toeval de meest "boeren" foto ooit, en ik moest hard lachen, dus ik denk (gul als ik ben) ik deel die lach.
Ik doel op de foto waar je met wat lui in de wei ofzo staat, doet ook beetje Pools hangjongeren idee aan.
Is pure awesomeness he dat buitengebied?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh die foto is gemaakt toen ik met mijn vriendengroep een weekend lang een boerderij had gehuurd in het zuiden beetje zuipen,zwembadje,sauna enzo.
Voor een weekendje wel maar ik zou mezelf van kant maken als ik er moest wonen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is pure awesomeness he dat buitengebied?
Hell yeshquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is pure awesomeness he dat buitengebied?
Kom je met de FOK toer Twente langs?quote:
Weet niet gummie wil een route uitzetten, maar zal omgeving Enschede zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef Rossdale het volgende:
Wanneer is dat en waar is het startpunt?
Haten, maar toch foto opzoeken? Wel logischquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
Kom alstjeblieft met een dikke boeren opmerking(ga dr vanuit dat dit de MMA fighter meets pro soccer speler stef is.)
Op de een of andere manier heb ik het idee dat ik naar een stel Poolse jongeren aan het kijken ben.
Heeft kneusje wel vaker gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Laat gaan veel te mooi weer vandaagquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haten, maar toch foto opzoeken? Wel logisch
[..]
Heeft kneusje wel vaker gedaan
Weinig van gezien vandaagquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat gaan veel te mooi weer vandaag
Ik heb ook de halve dag in de keuken gestaan en daarna wel bestellingen gedaan op het terras met een lekkere tonicquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weinig van gezien vandaagOok pas net thuis
Laten we dat maar eens doen jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ook de halve dag in de keuken gestaan en daarna wel bestellingen gedaan op het terras met een lekkere tonic![]()
Vanavond potje BF?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.stfuandplay.co(...)-200mhz#.Ua9g2Jwl_vL
Zou wat zijn als dit waar is
Nat geworden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef Michhas het volgende:
Salade eten in mijn boxershort. Er zit onder andere alfalfa, tonijn, komkommer en tomaat in.
Voelt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |