Banaan xD px plggh plgghhquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:44 schreef Muto het volgende:
Ik ga sowieso niet meer posten. Of alleen meningsloze posts. Of ik weet niet.
goed plan welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Typisch het volgende:
Ik ga voorlopig niet buiten de SC posten, om een ban te voorkomen.
#vblquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:48 schreef mrstylo het volgende:
Hoi.
Ik lees weer dat jullie op IRC zitten. Onder welke hashtag?
Word geregeld.quote:
Op de IRC?quote:
Wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Word geregeld.
Overigens mijn laatste post vandaag hier in dit topic voordat er straks weer iemand met de banhammer langs komt.
Jankbal.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zucht, plaatje hebben we niet voor niks weggehaald.
Jankbalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
sletquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Janksnolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beverwijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat dit binnenkort uitgevochten moet worden op een neutrale locatie.
Mods & Admin$ vs SC
Je Paint skills falenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderachtig weer, anders ben je er nooit
Ja maar..... we missen de gebandenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kolere zeg, als iedereen gewoon normaal doet is er werkelijk niks aan de hand. Wij (mods) volgen gewoon de policy. Een SC zonder gekanker en nazi / noord korea is echt niet moeilijk. En over gebanden wordt niet gepraat, simpel.
Hé, jij zit op WZVquote:
Ja jammer idd maarja dat hebben ze wel zelf gedaan. Helaas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar..... we missen de gebanden
Who cares?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kolere zeg, als iedereen gewoon normaal doet is er werkelijk niks aan de hand. Wij (mods) volgen gewoon de policy. Een SC zonder gekanker en nazi / noord korea is echt niet moeilijk. En over gebanden wordt niet gepraat, simpel.
Het is wel een beetje overdreven allemaal, vind je niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja jammer idd maarja dat hebben ze wel zelf gedaan. Helaas.
Dat kan ik niet want ik beheer dat niet maar het is algemeen bekend dat er door naakt al eerder gezeik is geweest. En ik kan me heel goed voorstellen dat dat ook kan komen door nazi vergelijkingen en overmatig gescheld met kanker.quote:
Google eens voor de grap op fok noord-Korea.quote:
Is leuk hè, weer normale user zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, Google wil dat er geen namen met mensen met een ban in de OP staan?
Oke.
Absoluut. Daar mag je tenminste grapjes over Noord-Korea maken. Niets mis mee.quote:
Morpheus. Wil je mijn sollicitatiebrief opstellen. Ik wil je dolgraag bijstaan in deze discussie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet want ik beheer dat niet maar het is algemeen bekend dat er door naakt al eerder gezeik is geweest. En ik kan me heel goed voorstellen dat dat ook kan komen door nazi vergelijkingen en overmatig gescheld met kanker.
Dus volgens jou/FOK heeft Google gezegd 'stop met nazi/noord-korea vergelijkingen en een lijste van gebanden'? Ik weet dat je heel graag mod wil blijven, maar vind jij dit ook niet zo dom klinken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet want ik beheer dat niet maar het is algemeen bekend dat er door naakt al eerder gezeik is geweest. En ik kan me heel goed voorstellen dat dat ook kan komen door nazi vergelijkingen en overmatig gescheld met kanker.
Jij weet ook best dat we over gebanden niet praten op t forum.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, Google wil dat er geen namen met mensen met een ban in de OP staan?
Oke.
Klopt, ik krijg er ook de schijt van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is wel een beetje overdreven allemaal, vind je niet?
Is het gezellig daar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut. Daar mag je tenminste grapjes over Noord-Korea maken. Niets mis mee.
De admins willen geen bloedgeld op hun rekening krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het zo kinderachtig dat er geen scheldwoorden gebruikt mogen worden, wat is dit groep 3 van de lagere school? Ik denk dat iedereen op dit forum genoeg meegemaakt heeft in het leven om tegen wat scheldwoorden te kunnen.
Ze staan al jaren in de OP. Het is wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij weet ook best dat we over gebanden niet praten op t forum.
Ja, dat forum ziet er alleen uit alsof het in 1980 gebouwd is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut. Daar mag je tenminste grapjes over Noord-Korea maken. Niets mis mee.
Nogmaals ik weet het niet maar kan het me voorstellen. Buiten dat gaat het vooral hoe we hier op FOK! met elkaar omgaan en hoe er gereageerd wordt naar mods en de beheerders.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus volgens jou/FOK heeft Google gezegd 'stop met nazi/noord-korea vergelijkingen en een lijste van gebanden'? Ik weet dat je heel graag mod wil blijven, maar vind jij dit ook niet zo dom klinken?
Wel gezelliger dan hier, op het moment.quote:
Er werd ook niet over de gebanden gesproken. Ze werden enkel benoemd + een stukje tekst welke het over hun zonde had. Zonde als in hun 'wandaden'.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij weet ook best dat we over gebanden niet praten op t forum.
[..]
Klopt, ik krijg er ook de schijt van.
Kwaliteit van de posts > uiterlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat forum ziet er alleen uit alsof het in 1980 gebouwd is.
Het is toch geen schoolklasje hierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nogmaals ik weet het niet maar kan het me voorstellen. Buiten dat gaat het vooral hoe we hier op FOK! met elkaar omgaan en hoe er gereageerd wordt naar mods en de beheerders.
Klopt maar daar gaat het niet om.Het is google die bij Danny loopt te bitchen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het zo kinderachtig dat er geen scheldwoorden gebruikt mogen worden, wat is dit groep 3 van de lagere school? Ik denk dat iedereen op dit forum genoeg meegemaakt heeft in het leven om tegen wat scheldwoorden te kunnen.
Kwalitatief stelt het ook allemaal niet veel voor daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kwaliteit van de posts > uiterlijk.
Eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind GGMM leuker nu hij zwart is.
Einde bericht.
Dat ligt dan echt aan je bevooroordeeldheid ben ik bang.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Einde bericht.
Het is 2120 toch goed gegaan? Ik snap jullie echt niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nogmaals ik weet het niet maar kan het me voorstellen. Buiten dat gaat het vooral hoe we hier op FOK! met elkaar omgaan en hoe er gereageerd wordt naar mods en de beheerders.
Omdat hij nu geen vieze notes kan gevenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Einde bericht.
Mee eens maar wel binnen de policy. Het is echt niet zo dat het hier een EO forum moet zijn. Verre van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is toch geen schoolklasje hierHet is een forum op internet, daar kunnen zaken eenmaal wat makkelijker minder subtiel benoemd worden dan in real
Zijn er wel minuten in je leven waar je niet aan mij denkt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwalitatief stelt het ook allemaal niet veel voor daar.
Nee sorry, een forum waar Davy mod is geweest kan ik niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt dan echt aan je bevooroordeeldheid ben ik bang.
#TeamGGM... nee ik krijg het er niet uit, sorry GGMM
Stormfrontquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens maar wel binnen de policy. Het is echt niet zo dat het hier een EO forum moet zijn. Verre van.
Vergeleken met VBL barst het echt van de kwaliteit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwalitatief stelt het ook allemaal niet veel voor daar.
Nee sorry, een forum waar Davy mod is geweest kan ik niet serieus nemen.
Lelijk.quote:
Ik fap iedere dag wanneer ik voor de spiegel sta.quote:
Ah, dan zullen wij gewoon hier blijven, anders wordt jullie forum net zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeleken met VBL barst het echt van de kwaliteit.
Blijkbaar zijn er een stel mensen die een stuk hout hebben afgezaagd en deze met z'n alle door heel Nederland verplaatsen.quote:
Het gereedschap waarmee fokkers hun zaad bij foksters kunnen insemineren zonder de zolder te verlaten.quote:
Niet zo ordinair doen hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt ook een fokstok, in je broek. Hihaho
Dusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er een stel mensen die een stuk hout hebben afgezaagd en deze met z'n alle door heel Nederland verplaatsen.
Welk topic?quote:
Waar staat dit?quote:
Ik ben hier dan ook niet om leden te werven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zullen wij gewoon hier blijven, anders wordt jullie forum net zo.
Heb het alquote:
Caland is een baas idd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben hier dan ook niet om leden te werven.
Hoewel Kopbal altijd mag terugkeren. En nog wat andere Feyenoorders. Vooral de Ajacieden mogen hier wel blijven, daar zijn er al te veel van.
Voor je DM al.quote:
Wel weggelopen. Dacht dat eigenlijk alleen joden dat altijd deden.quote:
2 keer zelfs. Eén keer van hier naar daar, en één keer van daar naar hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel weggelopen. Dacht dat eigenlijk alleen joden dat altijd deden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon in de maat lopen en typen.
Kopbalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben hier dan ook niet om leden te werven.
Hoewel Kopbal altijd mag terugkeren. En nog wat andere Feyenoorders. Vooral de Ajacieden mogen hier wel blijven, daar zijn er al te veel van.
Argetijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zo lekker gegeten trouwens
Ben bij de Argetijn geweest
Argentijnquote:
Steakje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat eet je daar dan zoal? Rundvlees?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef mrstylo het volgende:
GGMM ik mis je als mod man. Sinds jij weg bent heeft Morph vrij spel gekregen.
Gyros I guess.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat eet je daar dan zoal? Rundvlees?
Doe eens lief tegen Morph.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef mrstylo het volgende:
GGMM ik mis je als mod man. Sinds jij weg bent heeft Morph vrij spel gekregen.
2 Spiezen van varkenshaasquote:
http://www.steakhousemaxi(...)u%205%20%3A%2015.pdfquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat eet je daar dan zoal? Rundvlees?
Bij een turk kan je ook patat krijgen. Het zal mij dus niets verbazenquote:
Dat. Verschillende persoonlijkheden in een team is juist goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik was het meestal gewoon eens met GGMM. Meningsverschillen hou je altijd.
Dan is het ValHallen of Don.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik was het meestal gewoon eens met GGMM. Meningsverschillen hou je altijd.
Doe eens lief tegen mij.quote:
Wat is er nu zoal mis dan? Wordt normaal gepost en niet met ziekjes gestrooid. Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
De goeie oude tijden dat de VBL SC nog leuk was
Gaat nergens meer over.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is er nu zoal mis dan? Wordt normaal gepost en niet met ziekjes gestrooid. Niks mis mee toch?
boehoequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
De goeie oude tijden dat de VBL SC nog leuk was
NK?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan is het ValHallen of Don.
Bannen, omdat met NK zeggen. Serieus dat kan toch niet.
[..]
Doe eens lief tegen mij.
Debiel.
Ik hoop dat je die vent na je eten niet meer hebt gezoend. De arme jongenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus Morph
Dat heb ik vorige week zaterdag gegeten
Ik kies altijd voor de rib-eye, behalve bij de Italiaan. Maar die hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Spiezen van varkenshaas
[..]
http://www.steakhousemaxi(...)u%205%20%3A%2015.pdf
Je moet nu 3x nadenken voordat je wat post, je moet het zien zoals SV en VIquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat is er nu zoal mis dan? Wordt normaal gepost en niet met ziekjes gestrooid. Niks mis mee toch?
Waarom zou je niet met ziektes mogen strooien? Op een forum in een SC waar niemand het last van heeftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Noord-Korea.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NK?
[..]
Ik hoop dat je die vent na je eten niet meer hebt gezoend. De arme jongen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
Ey Kim Yong Il, doe eens niet zo opgefokt, joh!
Nou als het enigszins zoals VI hier wordt vind ik het meer dan primaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet nu 3x nadenken voordat je wat post, je moet het zien zoals SV en VI
VI is kroeg net als hier
SV is censuur en kontjeslikken
VI is kut en SV is kut. Er tussenin is leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VI is kroeg net als hier
Op FOK! leven we in een plastic bel waar tere zieltjes moeten worden beschermd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met ziektes mogen strooien?
Juist nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou als het enigszins zoals VI hier wordt vind ik het meer dan prima
Wiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
GGMM is dan een kantineheld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VI is kroeg net als hier
Ik zeg niet dat het helemaal niet mag maar hier gebeurt het veel te veel. Het zet imo een bepaalde negatieve sfeer en nodigt niet echt uit voor nieuwe users, ja misschien dezelfde soortquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met ziektes mogen strooien? Op een forum in een SC waar niemand het last van heeft
Algemene kennis, schat.quote:
Wie zegt dat we hier nieuwe users willen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het helemaal niet mag maar hier gebeurt het veel te veel. Het zet imo een bepaalde negatieve sfeer en nodigt niet echt uit voor nieuwe users, ja misschien dezelfde soort
In de OP staat toch ook dat je tegen een stootje moet kunnen. Genoeg andere beschermde SC's hier op FOK! waar ze wel hielen likken 24/7 voor die mensen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het helemaal niet mag maar hier gebeurt het veel te veel. Het zet imo een bepaalde negatieve sfeer en nodigt niet echt uit voor nieuwe users, ja misschien dezelfde soort
De laatste tijd viel het wel mee allemaal. En dan opeens zo'n sticky-topic snap ik echt niet man.. Je zag mijlenver van tevoren aankomen dat dat averechts werkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoor nooit mensen met kanker schelden in mijn vriendingkring, werk, familie, etc. Ik scheld ook genoeg (niet met kanker) maar hier is het zo nu en dan een soort sport om het overal voor of achter te zetten. Daar modden we op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op FOK! leven we in een plastic bel waar tere zieltjes moeten worden beschermd.
VBL SC lijkt meer op echte leven dan rest van FOK! qua omgangsvormen.
VBLSC was anders een van de meest actieve SC's. Er zijn genoeg (vaste) users, en als je niet van voetbal houdt heb je hier -in principe- ook weinig te zoeken dunkt mequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij iedereen haat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Algemene kennis, schat.
[..]
Wie zegt dat we hier nieuwe users willen?
Ik wel. En als iemand daar problemen mee heeft dan zegt diegene dat en gebeurd het niet meer. Zoals volwassen mensen dat onderling oplossen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoor nooit mensen met kanker schelden in mijn vriendingkring, werk, familie, etc. Ik scheld ook genoeg (niet met kanker) maar hier is het zo nu en dan een soort sport om het overal voor of achter te zetten. Daar modden we op.
Het is maar net hoe je dat topic interpreteert.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste tijd viel het wel mee allemaal. En dan opeens zo'n sticky-topic snap ik echt niet man.. Je zag mijlenver van tevoren aankomen dat dat averechts werkt.
Je bent een kanjer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoor nooit mensen met kanker schelden in mijn vriendingkring, werk, familie, etc. Ik scheld ook genoeg (niet met kanker) maar hier is het zo nu en dan een soort sport om het overal voor of achter te zetten. Daar modden we op.
Als mijn vrienden het zeggen, zeg ik er ook wat van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel. En als iemand daar problemen mee heeft dan zegt diegene dat en gebeurd het niet meer. Zoals volwassen mensen dat onderling oplossen.
Als volkomen onzinnig, in mijn geval.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je dat topic interpreteert.
Hier is dat vrij normaal eigenlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus nu je al een tijd blauw af bent, ben je eindelijk van jezelf gaan houden?quote:
Dus als iemand er hier problemen mee heeft kan ie het ook gewoon zeggen ipv niet zuid korea praktijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als mijn vrienden het zeggen, zeg ik er ook wat van.
Geef je ze dan ook een note?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als mijn vrienden het zeggen, zeg ik er ook wat van.
Nee joh. Daar is hij te dik voor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus nu je al een tijd blauw af bent, ben je eindelijk van jezelf gaan houden?
Okquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer bijles geven hoor. Breng ik je ook gelijk wat Spaans bij.
Oke. Tsja, één van mn beste vrienden heeft het gehad, dan ga je er toch anders naar kijken. Ik wel iig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier is dat vrij normaal eigenlijk
En zo asociale vriendenkring heb ik niet, al zeg ik hetzelf
Ja maar als wij er wat van zeggen dan wordt het alleen maar erger en tsja..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus als iemand er hier problemen mee heeft kan ie het ook gewoon zeggen ipv niet zuid korea praktijken.
Nou...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier is dat vrij normaal eigenlijk
En zo asociale vriendenkring heb ik niet, al zeg ik hetzelf
Er zijn er ook wel een paar dood.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke. Tsja, één van mn beste vrienden heeft het gehad, dan ga je er toch anders naar kijken. Ik wel iig.
Dat is je AT, debiel. Daar komen geen nieuwe topics in te staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Life is good, Amersfoorter.
Maar wat voor sticky topic heb ik gemist? Zie alleen dit
[ afbeelding ]
Ja omdat het altijd op zo'n grandioos idiote manier gebeurd dat het beleid hier elke vorm van respect verloren heeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar als wij er wat van zeggen dan wordt het alleen maar erger en tsja..
Ik scheld ook met tering en tyfus. Noem me hypocriet maar ik vind dat toch anders dan met kanker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zijn er ook wel een paar dood.
Maar ja ik weet niet. het is net als tering en tyfus. Daar gingen ze vroeger ook dood aan. Is dat nu ook verboden? nee toch
Je hoort het nu eenmaal steeds vaker. En het sluipt erin. Ik zeg het ook wel eens
quote:- Tijdens livetopics kunnen de emoties hoog oplopen, maar behandel elkaar met respect. Strooien met ziektes wordt niet en nergens geaccepteerd.
Niet weer neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus mag ik nou ook niet opkankeren zeggen?
Dat is em nou juist. Het is echt niet zo dat alles een probleem is maar hier loopt het wel heel snel uit de hand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Teringen en tyfussen als een dolle hier.
Gewoon een gebbetje, als je dat al niet doorhebt...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is em nou juist. Het is echt niet zo dat alles een probleem is maar hier loopt het wel heel snel uit de hand.
zijn genoeg mensen doodgegaan aan tering en tyfus, beetje selectief ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is em nou juist. Het is echt niet zo dat alles een probleem is maar hier loopt het wel heel snel uit de hand.
Tsja dat zie ik niet altijd zoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon een gebbetje, als je dat al niet doorhebt...
Waar ga je heen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt druk dalijk. Maargoed zal nog wel veel man komen bij de kassa
welke filmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Star Trek? Ik ben laatst naar F&F 6 IMAX geweest, wat een eindbazen filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Star Trek? Ik ben laatst naar F&F 6 IMAX geweest, wat een eindbazen filmDie was zeker goed iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ga nu naar Den Bosch. Geen idee of Star Trek IMAX heeft.
kutkoerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind wanneer mensen schelden met 'vieze Turk' veel erger eigenlijk.
Als jij je kaartje koopt komt er nog één poppetje op de achterste rij bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, IMAX 3D.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die was zeker goed iddMaar ga nu naar Den Bosch. Geen idee of Star Trek IMAX heeft.
echt hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik denk dat over 2 maanden alles weer bij het oude is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens doodzonde dat dit gebeurt trowuens. Ik zag VBL altijd een beetje als 'mijn' forum, ik ben nu serieus bang dat het binnenkort weer ontploft hier..
Rij 7 vriend. Veel te ver achterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij je kaartje koopt komt er nog één poppetje op de achterste rij bij.
Nooit achterste rij nemen behalve als je met een chick gaat vozen. Net boven het midden, beste positie voor het geluidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij je kaartje koopt komt er nog één poppetje op de achterste rij bij.
Dat is niet schelden. Ik scheld toch ook niet met 'kut knappe'.quote:
Kanker koerd bekt fijner.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Absoluut niet onze bedoeling.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens doodzonde dat dit gebeurt trowuens. Ik zag VBL altijd een beetje als 'mijn' forum, ik ben nu serieus bang dat het binnenkort weer ontploft hier..
Kan ook, maar dit gezeur gaat nu al door sinds de sc bestaat. Daarvoor was er altijd gezeik op de live-topics die uit de hand lopen, dus er is altijd wel iets aan de hand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik denk dat over 2 maanden alles weer bij het oude is.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is niet schelden. Ik scheld toch ook niet met 'kut knappe'.
Jij hebt dan ook zoveel levenservaring.quote:
Ronald Waterreus heeft hier wel een adequate oplossing voor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ook, maar dit gezeur gaat nu al door sinds de sc bestaat. Daarvoor was er altijd gezeik op de live-topics die uit de hand lopen, dus er is altijd wel iets aan de hand.
Je zou er versteld van staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij hebt dan ook zoveel levenservaring.
Laat lekker gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ook, maar dit gezeur gaat nu al door sinds de sc bestaat. Daarvoor was er altijd gezeik op de live-topics die uit de hand lopen, dus er is altijd wel iets aan de hand.
Zie het probleem echt niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na een scherpe piero van Jantje van Halst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ronald Waterreus heeft hier wel een adequate oplossing voor.
En toch is het hetzelfdequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik scheld ook met tering en tyfus. Noem me hypocriet maar ik vind dat toch anders dan met kanker.
Ik snap niet waarom sommige mensen er zo spastisch om doen. Ik denk dat vrijwel iedereen er wel een naaste aan is verloren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toch is het hetzelfde
Maar maakt niet uit, de 1 gaat er makkelijker mee om dan de ander
En Google laat dat zomaar toe?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik scheld ook met tering en tyfus. Noem me hypocriet maar ik vind dat toch anders dan met kanker.
Dit gezeur was er altijd al. Is nooit voorbij gegaan. Het is geouwehoer om niks. Livetopics moet je gewoon sluiten. En deze SC is gewoon kankergezellig. Iedereen doet normaal tegen elkaar, tenzij je Tyron heet. Die moet aan het gas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Zo kinderachtig ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie het probleem echt niet.
Bans voor trollen in andere fora kan ik (mits terecht, vaak genoeg niet) begrijpen maar dit slaat nergens op. Niemand heeft er last van.
Nou nouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit gezeur was er altijd al. Is nooit voorbij gegaan. Het is geouwehoer om niks. Livetopics moet je gewoon sluiten. En deze SC is gewoon kankergezellig. Iedereen doet normaal tegen elkaar, tenzij je Tyron heet. Die moet aan het gas.
Je valt in herhaling, Renéquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Zo kinderachtig ook.
Dat er niet met kanker gescholden mag worden snap ik ook nog wel, maar dat gebeurde niet echt de laatste tijd. Topic was dus volkomen overbodig.
En dit uitlokken van ons is waardoor we deze regels moeten plaatsen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit gezeur was er altijd al. Is nooit voorbij gegaan. Het is geouwehoer om niks. Livetopics moet je gewoon sluiten. En deze SC is gewoon kankergezellig. Iedereen doet normaal tegen elkaar, tenzij je Tyron heet. Die moet aan het gas.
Welke film ga je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, weet ik. Het zit diepquote:
Boe-hoe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dit uitlokken van ons is waardoor we deze regels moeten plaatsen.
Star Trek gaat ie heen. Premiere vannacht.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom sommige mensen er zo spastisch om doen. Ik denk dat vrijwel iedereen er wel een naaste aan is verloren.
Ow okquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Star Trek gaat ie heen. Premiere vannacht.
F&F6?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow okNiks voor mij.
Ik wil nog naar F&F6
Maar heb maar geen tijd
Ik geef mijn ongenuanceerde mening. Heeft niks met uitlokken te maken. Gewoon niet zo janken en terug gaan naar je rol op de achtergrond.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dit uitlokken van ons is waardoor we deze regels moeten plaatsen.
Doen! Fast & Furious 6 is geweldigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow okNiks voor mij.
Ik wil nog naar F&F6
Maar heb maar geen tijd
Jij bent FOK! / VBL niet alleen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik geef mijn ongenuanceerde mening. Heeft niks met uitlokken te maken. Gewoon niet zo janken en terug gaan naar je rol op de achtergrond.
Heb deze pas gekocht. Die zijn pas baas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Tyron het volgende:
http://www.footlocker.eu/(...)r-41.aspx/4101898204
Deze schoenen
Ik zie hier meer users die het met hem eens zijn dan niet.quote:
Ja maar wanneer? Ik heb het echt druk. Ik denk dat als ik morgenavond ga ik dan veel te moe ben. Of ik moet om 18:00 uur gaan ofzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doen! Fast & Furious 6 is geweldig
Daar durf je de straat mee op?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb deze pas gekocht. Die zijn pas baas.
[ afbeelding ]
Mwah.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doen! Fast & Furious 6 is geweldig
Morgen om 18.40 uur draait ie in IMAXquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wanneer? Ik heb het echt druk. Ik denk dat als ik morgenavond ga ik dan veel te moe ben. Of ik moet om 18:00 uur gaan ofzo
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snelle auto's en lekkere wijven.quote:
IMAX is alleen stad toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Morgen om 18.40 uur draait ie in IMAX
Schouwburgplein jaquote:
heb alleen deel 1 gezien, maar van wat ik weet is dat ze in sommige delen best hun beperkingen kennen en dan best goed zijnquote:
Mooie schoenen man.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jordana Brewsterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Vin Diesel
En gedeeltelijk opgenomen op Tenerife
vin diesel is toch ondertussen 50quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Vin Diesel
Ja en R. wilt niet met de metroquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Schouwburgplein jaWel vet voor deze film alleen die parkeergarage eronder is fucking duur.
Daar zag ik Johan Derksen laatst ook mee lopen, goede keuze.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indeed. Alleen speelt The Rock nu ook weer mee en dat is een baasquote:
Echt? Ik ben dan ook niet homosensueel aangelegd, maar is Vin Diesel knap?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Vin Diesel
Oke.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Indeed. Alleen speelt The Rock nu ook weer mee en dat is een baas
Ja, flinterdun. Verder actie, over the top actie en nog meer actie. En de langste landingsbaan ooitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft het ook nog een verhaal? Want lekkere wijven zitten in zoveel films.
Met de auto naar Schouwburgplein danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en R. wilt niet met de metro
Dus ik moet wel naar Pathe De Kuip. Of arcaplex spijkenisse
Niks voor mij dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, flinterdun. Verder actie, over the top actie en nog meer actie. En de langste landingsbaan ooit
Supergeile stemquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Ik ben dan ook niet homosensueel aangelegd, maar is Vin Diesel knap?
Je houdt niet van actie en lekkere wijven?quote:
Ja weet je hoe fokking duurquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Met de auto naar Schouwburgplein dan
Ik hou niet van domme actiefilms. En lekkere wijven zitten in genoeg films.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je houdt niet van actie en lekkere wijven?
Dan kun je idd beter niet gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou niet van domme actiefilms. En lekkere wijven zitten in genoeg films.
2000 voor een paar schoenenquote:
Alhoewel ik het niet met je eens ben, respecteer ik je mening.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
Fast and Furious zijn gewoon films met alles erop en eraan, actie, komedie, knappe dames en auto's enzo
Ja maar het mist dus een goed verhaal blijkbaar. Dat vind ik toch redelijk belangrijk. Of het moet echt hilarisch zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
Fast and Furious zijn gewoon films met alles erop en eraan, actie, komedie, knappe dames en auto's enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |