NK?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan is het ValHallen of Don.
Bannen, omdat met NK zeggen. Serieus dat kan toch niet.
[..]
Doe eens lief tegen mij.
Debiel.
Ik hoop dat je die vent na je eten niet meer hebt gezoend. De arme jongenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus Morph
Dat heb ik vorige week zaterdag gegeten
Ik kies altijd voor de rib-eye, behalve bij de Italiaan. Maar die hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Spiezen van varkenshaas
[..]
http://www.steakhousemaxi(...)u%205%20%3A%2015.pdf
Je moet nu 3x nadenken voordat je wat post, je moet het zien zoals SV en VIquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat is er nu zoal mis dan? Wordt normaal gepost en niet met ziekjes gestrooid. Niks mis mee toch?
Waarom zou je niet met ziektes mogen strooien? Op een forum in een SC waar niemand het last van heeftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat is er nu zoal mis dan? Wordt normaal gepost en niet met ziekjes gestrooid. Niks mis mee toch?
Noord-Korea.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NK?
[..]
Ik hoop dat je die vent na je eten niet meer hebt gezoend. De arme jongen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
Ey Kim Yong Il, doe eens niet zo opgefokt, joh!
Nou als het enigszins zoals VI hier wordt vind ik het meer dan primaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet nu 3x nadenken voordat je wat post, je moet het zien zoals SV en VI
VI is kroeg net als hier
SV is censuur en kontjeslikken
VI is kut en SV is kut. Er tussenin is leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VI is kroeg net als hier
Op FOK! leven we in een plastic bel waar tere zieltjes moeten worden beschermd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met ziektes mogen strooien?
Juist nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou als het enigszins zoals VI hier wordt vind ik het meer dan prima
Wiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
GGMM is dan een kantineheld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VI is kroeg net als hier
Ik zeg niet dat het helemaal niet mag maar hier gebeurt het veel te veel. Het zet imo een bepaalde negatieve sfeer en nodigt niet echt uit voor nieuwe users, ja misschien dezelfde soortquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met ziektes mogen strooien? Op een forum in een SC waar niemand het last van heeft
Algemene kennis, schat.quote:
Wie zegt dat we hier nieuwe users willen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het helemaal niet mag maar hier gebeurt het veel te veel. Het zet imo een bepaalde negatieve sfeer en nodigt niet echt uit voor nieuwe users, ja misschien dezelfde soort
In de OP staat toch ook dat je tegen een stootje moet kunnen. Genoeg andere beschermde SC's hier op FOK! waar ze wel hielen likken 24/7 voor die mensen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het helemaal niet mag maar hier gebeurt het veel te veel. Het zet imo een bepaalde negatieve sfeer en nodigt niet echt uit voor nieuwe users, ja misschien dezelfde soort
De laatste tijd viel het wel mee allemaal. En dan opeens zo'n sticky-topic snap ik echt niet man.. Je zag mijlenver van tevoren aankomen dat dat averechts werkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |