Banaan xD px plggh plgghhquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:44 schreef Muto het volgende:
Ik ga sowieso niet meer posten. Of alleen meningsloze posts. Of ik weet niet.
goed plan welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Typisch het volgende:
Ik ga voorlopig niet buiten de SC posten, om een ban te voorkomen.
#vblquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:48 schreef mrstylo het volgende:
Hoi.
Ik lees weer dat jullie op IRC zitten. Onder welke hashtag?
Word geregeld.quote:
Op de IRC?quote:
Wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Word geregeld.
Overigens mijn laatste post vandaag hier in dit topic voordat er straks weer iemand met de banhammer langs komt.
Jankbal.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zucht, plaatje hebben we niet voor niks weggehaald.
Jankbalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
sletquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Janksnolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beverwijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat dit binnenkort uitgevochten moet worden op een neutrale locatie.
Mods & Admin$ vs SC
Je Paint skills falenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderachtig weer, anders ben je er nooit
Ja maar..... we missen de gebandenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kolere zeg, als iedereen gewoon normaal doet is er werkelijk niks aan de hand. Wij (mods) volgen gewoon de policy. Een SC zonder gekanker en nazi / noord korea is echt niet moeilijk. En over gebanden wordt niet gepraat, simpel.
Hé, jij zit op WZVquote:
Ja jammer idd maarja dat hebben ze wel zelf gedaan. Helaas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar..... we missen de gebanden
Who cares?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kolere zeg, als iedereen gewoon normaal doet is er werkelijk niks aan de hand. Wij (mods) volgen gewoon de policy. Een SC zonder gekanker en nazi / noord korea is echt niet moeilijk. En over gebanden wordt niet gepraat, simpel.
Het is wel een beetje overdreven allemaal, vind je niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja jammer idd maarja dat hebben ze wel zelf gedaan. Helaas.
Dat kan ik niet want ik beheer dat niet maar het is algemeen bekend dat er door naakt al eerder gezeik is geweest. En ik kan me heel goed voorstellen dat dat ook kan komen door nazi vergelijkingen en overmatig gescheld met kanker.quote:
Google eens voor de grap op fok noord-Korea.quote:
Is leuk hè, weer normale user zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, Google wil dat er geen namen met mensen met een ban in de OP staan?
Oke.
Absoluut. Daar mag je tenminste grapjes over Noord-Korea maken. Niets mis mee.quote:
Morpheus. Wil je mijn sollicitatiebrief opstellen. Ik wil je dolgraag bijstaan in deze discussie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet want ik beheer dat niet maar het is algemeen bekend dat er door naakt al eerder gezeik is geweest. En ik kan me heel goed voorstellen dat dat ook kan komen door nazi vergelijkingen en overmatig gescheld met kanker.
Dus volgens jou/FOK heeft Google gezegd 'stop met nazi/noord-korea vergelijkingen en een lijste van gebanden'? Ik weet dat je heel graag mod wil blijven, maar vind jij dit ook niet zo dom klinken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet want ik beheer dat niet maar het is algemeen bekend dat er door naakt al eerder gezeik is geweest. En ik kan me heel goed voorstellen dat dat ook kan komen door nazi vergelijkingen en overmatig gescheld met kanker.
Jij weet ook best dat we over gebanden niet praten op t forum.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, Google wil dat er geen namen met mensen met een ban in de OP staan?
Oke.
Klopt, ik krijg er ook de schijt van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is wel een beetje overdreven allemaal, vind je niet?
Is het gezellig daar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut. Daar mag je tenminste grapjes over Noord-Korea maken. Niets mis mee.
De admins willen geen bloedgeld op hun rekening krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het zo kinderachtig dat er geen scheldwoorden gebruikt mogen worden, wat is dit groep 3 van de lagere school? Ik denk dat iedereen op dit forum genoeg meegemaakt heeft in het leven om tegen wat scheldwoorden te kunnen.
Ze staan al jaren in de OP. Het is wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij weet ook best dat we over gebanden niet praten op t forum.
Ja, dat forum ziet er alleen uit alsof het in 1980 gebouwd is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut. Daar mag je tenminste grapjes over Noord-Korea maken. Niets mis mee.
Nogmaals ik weet het niet maar kan het me voorstellen. Buiten dat gaat het vooral hoe we hier op FOK! met elkaar omgaan en hoe er gereageerd wordt naar mods en de beheerders.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus volgens jou/FOK heeft Google gezegd 'stop met nazi/noord-korea vergelijkingen en een lijste van gebanden'? Ik weet dat je heel graag mod wil blijven, maar vind jij dit ook niet zo dom klinken?
Wel gezelliger dan hier, op het moment.quote:
Er werd ook niet over de gebanden gesproken. Ze werden enkel benoemd + een stukje tekst welke het over hun zonde had. Zonde als in hun 'wandaden'.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij weet ook best dat we over gebanden niet praten op t forum.
[..]
Klopt, ik krijg er ook de schijt van.
Kwaliteit van de posts > uiterlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat forum ziet er alleen uit alsof het in 1980 gebouwd is.
Het is toch geen schoolklasje hierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nogmaals ik weet het niet maar kan het me voorstellen. Buiten dat gaat het vooral hoe we hier op FOK! met elkaar omgaan en hoe er gereageerd wordt naar mods en de beheerders.
Klopt maar daar gaat het niet om.Het is google die bij Danny loopt te bitchen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het zo kinderachtig dat er geen scheldwoorden gebruikt mogen worden, wat is dit groep 3 van de lagere school? Ik denk dat iedereen op dit forum genoeg meegemaakt heeft in het leven om tegen wat scheldwoorden te kunnen.
Kwalitatief stelt het ook allemaal niet veel voor daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kwaliteit van de posts > uiterlijk.
Eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind GGMM leuker nu hij zwart is.
Einde bericht.
Dat ligt dan echt aan je bevooroordeeldheid ben ik bang.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Einde bericht.
Het is 2120 toch goed gegaan? Ik snap jullie echt niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nogmaals ik weet het niet maar kan het me voorstellen. Buiten dat gaat het vooral hoe we hier op FOK! met elkaar omgaan en hoe er gereageerd wordt naar mods en de beheerders.
Omdat hij nu geen vieze notes kan gevenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Einde bericht.
Mee eens maar wel binnen de policy. Het is echt niet zo dat het hier een EO forum moet zijn. Verre van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is toch geen schoolklasje hierHet is een forum op internet, daar kunnen zaken eenmaal wat makkelijker minder subtiel benoemd worden dan in real
Zijn er wel minuten in je leven waar je niet aan mij denkt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwalitatief stelt het ook allemaal niet veel voor daar.
Nee sorry, een forum waar Davy mod is geweest kan ik niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt dan echt aan je bevooroordeeldheid ben ik bang.
#TeamGGM... nee ik krijg het er niet uit, sorry GGMM
Stormfrontquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens maar wel binnen de policy. Het is echt niet zo dat het hier een EO forum moet zijn. Verre van.
Vergeleken met VBL barst het echt van de kwaliteit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwalitatief stelt het ook allemaal niet veel voor daar.
Nee sorry, een forum waar Davy mod is geweest kan ik niet serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |