Ah, dan zullen wij gewoon hier blijven, anders wordt jullie forum net zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeleken met VBL barst het echt van de kwaliteit.
Blijkbaar zijn er een stel mensen die een stuk hout hebben afgezaagd en deze met z'n alle door heel Nederland verplaatsen.quote:
Het gereedschap waarmee fokkers hun zaad bij foksters kunnen insemineren zonder de zolder te verlaten.quote:
Niet zo ordinair doen hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt ook een fokstok, in je broek. Hihaho
Dusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er een stel mensen die een stuk hout hebben afgezaagd en deze met z'n alle door heel Nederland verplaatsen.
Welk topic?quote:
Waar staat dit?quote:
Ik ben hier dan ook niet om leden te werven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan zullen wij gewoon hier blijven, anders wordt jullie forum net zo.
Heb het alquote:
Caland is een baas idd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben hier dan ook niet om leden te werven.
Hoewel Kopbal altijd mag terugkeren. En nog wat andere Feyenoorders. Vooral de Ajacieden mogen hier wel blijven, daar zijn er al te veel van.
Voor je DM al.quote:
Wel weggelopen. Dacht dat eigenlijk alleen joden dat altijd deden.quote:
2 keer zelfs. Eén keer van hier naar daar, en één keer van daar naar hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel weggelopen. Dacht dat eigenlijk alleen joden dat altijd deden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon in de maat lopen en typen.
Kopbalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben hier dan ook niet om leden te werven.
Hoewel Kopbal altijd mag terugkeren. En nog wat andere Feyenoorders. Vooral de Ajacieden mogen hier wel blijven, daar zijn er al te veel van.
Argetijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zo lekker gegeten trouwens
Ben bij de Argetijn geweest
Argentijnquote:
Steakje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat eet je daar dan zoal? Rundvlees?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef mrstylo het volgende:
GGMM ik mis je als mod man. Sinds jij weg bent heeft Morph vrij spel gekregen.
Gyros I guess.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat eet je daar dan zoal? Rundvlees?
Doe eens lief tegen Morph.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef mrstylo het volgende:
GGMM ik mis je als mod man. Sinds jij weg bent heeft Morph vrij spel gekregen.
2 Spiezen van varkenshaasquote:
http://www.steakhousemaxi(...)u%205%20%3A%2015.pdfquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat eet je daar dan zoal? Rundvlees?
Bij een turk kan je ook patat krijgen. Het zal mij dus niets verbazenquote:
Dat. Verschillende persoonlijkheden in een team is juist goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik was het meestal gewoon eens met GGMM. Meningsverschillen hou je altijd.
Dan is het ValHallen of Don.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik was het meestal gewoon eens met GGMM. Meningsverschillen hou je altijd.
Doe eens lief tegen mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |