Star Trek? Ik ben laatst naar F&F 6 IMAX geweest, wat een eindbazen filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Star Trek? Ik ben laatst naar F&F 6 IMAX geweest, wat een eindbazen filmDie was zeker goed iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ga nu naar Den Bosch. Geen idee of Star Trek IMAX heeft.
kutkoerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind wanneer mensen schelden met 'vieze Turk' veel erger eigenlijk.
Als jij je kaartje koopt komt er nog één poppetje op de achterste rij bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt druk dalijk. Maargoed zal nog wel veel man komen bij de kassa
Ja, IMAX 3D.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die was zeker goed iddMaar ga nu naar Den Bosch. Geen idee of Star Trek IMAX heeft.
echt hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik denk dat over 2 maanden alles weer bij het oude is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens doodzonde dat dit gebeurt trowuens. Ik zag VBL altijd een beetje als 'mijn' forum, ik ben nu serieus bang dat het binnenkort weer ontploft hier..
Rij 7 vriend. Veel te ver achterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij je kaartje koopt komt er nog één poppetje op de achterste rij bij.
Nooit achterste rij nemen behalve als je met een chick gaat vozen. Net boven het midden, beste positie voor het geluidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij je kaartje koopt komt er nog één poppetje op de achterste rij bij.
Dat is niet schelden. Ik scheld toch ook niet met 'kut knappe'.quote:
Kanker koerd bekt fijner.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Absoluut niet onze bedoeling.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens doodzonde dat dit gebeurt trowuens. Ik zag VBL altijd een beetje als 'mijn' forum, ik ben nu serieus bang dat het binnenkort weer ontploft hier..
Kan ook, maar dit gezeur gaat nu al door sinds de sc bestaat. Daarvoor was er altijd gezeik op de live-topics die uit de hand lopen, dus er is altijd wel iets aan de hand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik denk dat over 2 maanden alles weer bij het oude is.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is niet schelden. Ik scheld toch ook niet met 'kut knappe'.
Jij hebt dan ook zoveel levenservaring.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |