Ik hoor nooit mensen met kanker schelden in mijn vriendingkring, werk, familie, etc. Ik scheld ook genoeg (niet met kanker) maar hier is het zo nu en dan een soort sport om het overal voor of achter te zetten. Daar modden we op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op FOK! leven we in een plastic bel waar tere zieltjes moeten worden beschermd.
VBL SC lijkt meer op echte leven dan rest van FOK! qua omgangsvormen.
VBLSC was anders een van de meest actieve SC's. Er zijn genoeg (vaste) users, en als je niet van voetbal houdt heb je hier -in principe- ook weinig te zoeken dunkt mequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het helemaal niet mag maar hier gebeurt het veel te veel. Het zet imo een bepaalde negatieve sfeer en nodigt niet echt uit voor nieuwe users, ja misschien dezelfde soort
Ik weet dat jij iedereen haat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Algemene kennis, schat.
[..]
Wie zegt dat we hier nieuwe users willen?
Ik wel. En als iemand daar problemen mee heeft dan zegt diegene dat en gebeurd het niet meer. Zoals volwassen mensen dat onderling oplossen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoor nooit mensen met kanker schelden in mijn vriendingkring, werk, familie, etc. Ik scheld ook genoeg (niet met kanker) maar hier is het zo nu en dan een soort sport om het overal voor of achter te zetten. Daar modden we op.
Het is maar net hoe je dat topic interpreteert.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
De laatste tijd viel het wel mee allemaal. En dan opeens zo'n sticky-topic snap ik echt niet man.. Je zag mijlenver van tevoren aankomen dat dat averechts werkt.
Je bent een kanjer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoor nooit mensen met kanker schelden in mijn vriendingkring, werk, familie, etc. Ik scheld ook genoeg (niet met kanker) maar hier is het zo nu en dan een soort sport om het overal voor of achter te zetten. Daar modden we op.
Als mijn vrienden het zeggen, zeg ik er ook wat van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel. En als iemand daar problemen mee heeft dan zegt diegene dat en gebeurd het niet meer. Zoals volwassen mensen dat onderling oplossen.
Als volkomen onzinnig, in mijn geval.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je dat topic interpreteert.
Hier is dat vrij normaal eigenlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus nu je al een tijd blauw af bent, ben je eindelijk van jezelf gaan houden?quote:
Dus als iemand er hier problemen mee heeft kan ie het ook gewoon zeggen ipv niet zuid korea praktijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als mijn vrienden het zeggen, zeg ik er ook wat van.
Geef je ze dan ook een note?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als mijn vrienden het zeggen, zeg ik er ook wat van.
Nee joh. Daar is hij te dik voor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus nu je al een tijd blauw af bent, ben je eindelijk van jezelf gaan houden?
Okquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer bijles geven hoor. Breng ik je ook gelijk wat Spaans bij.
Oke. Tsja, één van mn beste vrienden heeft het gehad, dan ga je er toch anders naar kijken. Ik wel iig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier is dat vrij normaal eigenlijk
En zo asociale vriendenkring heb ik niet, al zeg ik hetzelf
Ja maar als wij er wat van zeggen dan wordt het alleen maar erger en tsja..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus als iemand er hier problemen mee heeft kan ie het ook gewoon zeggen ipv niet zuid korea praktijken.
Nou...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier is dat vrij normaal eigenlijk
En zo asociale vriendenkring heb ik niet, al zeg ik hetzelf
Er zijn er ook wel een paar dood.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke. Tsja, één van mn beste vrienden heeft het gehad, dan ga je er toch anders naar kijken. Ik wel iig.
Dat is je AT, debiel. Daar komen geen nieuwe topics in te staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Life is good, Amersfoorter.
Maar wat voor sticky topic heb ik gemist? Zie alleen dit
[ afbeelding ]
Ja omdat het altijd op zo'n grandioos idiote manier gebeurd dat het beleid hier elke vorm van respect verloren heeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar als wij er wat van zeggen dan wordt het alleen maar erger en tsja..
Ik scheld ook met tering en tyfus. Noem me hypocriet maar ik vind dat toch anders dan met kanker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zijn er ook wel een paar dood.
Maar ja ik weet niet. het is net als tering en tyfus. Daar gingen ze vroeger ook dood aan. Is dat nu ook verboden? nee toch
Je hoort het nu eenmaal steeds vaker. En het sluipt erin. Ik zeg het ook wel eens
quote:- Tijdens livetopics kunnen de emoties hoog oplopen, maar behandel elkaar met respect. Strooien met ziektes wordt niet en nergens geaccepteerd.
Niet weer neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus mag ik nou ook niet opkankeren zeggen?
Dat is em nou juist. Het is echt niet zo dat alles een probleem is maar hier loopt het wel heel snel uit de hand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Teringen en tyfussen als een dolle hier.
Gewoon een gebbetje, als je dat al niet doorhebt...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is em nou juist. Het is echt niet zo dat alles een probleem is maar hier loopt het wel heel snel uit de hand.
zijn genoeg mensen doodgegaan aan tering en tyfus, beetje selectief ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is em nou juist. Het is echt niet zo dat alles een probleem is maar hier loopt het wel heel snel uit de hand.
Tsja dat zie ik niet altijd zoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon een gebbetje, als je dat al niet doorhebt...
Waar ga je heen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt druk dalijk. Maargoed zal nog wel veel man komen bij de kassa
welke filmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt druk dalijk. Maargoed zal nog wel veel man komen bij de kassa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |