Star Trek? Ik ben laatst naar F&F 6 IMAX geweest, wat een eindbazen filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Star Trek? Ik ben laatst naar F&F 6 IMAX geweest, wat een eindbazen filmDie was zeker goed iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ga nu naar Den Bosch. Geen idee of Star Trek IMAX heeft.
kutkoerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind wanneer mensen schelden met 'vieze Turk' veel erger eigenlijk.
Als jij je kaartje koopt komt er nog één poppetje op de achterste rij bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt druk dalijk. Maargoed zal nog wel veel man komen bij de kassa
Ja, IMAX 3D.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die was zeker goed iddMaar ga nu naar Den Bosch. Geen idee of Star Trek IMAX heeft.
echt hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik denk dat over 2 maanden alles weer bij het oude is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens doodzonde dat dit gebeurt trowuens. Ik zag VBL altijd een beetje als 'mijn' forum, ik ben nu serieus bang dat het binnenkort weer ontploft hier..
Rij 7 vriend. Veel te ver achterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij je kaartje koopt komt er nog één poppetje op de achterste rij bij.
Nooit achterste rij nemen behalve als je met een chick gaat vozen. Net boven het midden, beste positie voor het geluidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij je kaartje koopt komt er nog één poppetje op de achterste rij bij.
Dat is niet schelden. Ik scheld toch ook niet met 'kut knappe'.quote:
Kanker koerd bekt fijner.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Absoluut niet onze bedoeling.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens doodzonde dat dit gebeurt trowuens. Ik zag VBL altijd een beetje als 'mijn' forum, ik ben nu serieus bang dat het binnenkort weer ontploft hier..
Kan ook, maar dit gezeur gaat nu al door sinds de sc bestaat. Daarvoor was er altijd gezeik op de live-topics die uit de hand lopen, dus er is altijd wel iets aan de hand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik denk dat over 2 maanden alles weer bij het oude is.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is niet schelden. Ik scheld toch ook niet met 'kut knappe'.
Jij hebt dan ook zoveel levenservaring.quote:
Ronald Waterreus heeft hier wel een adequate oplossing voor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ook, maar dit gezeur gaat nu al door sinds de sc bestaat. Daarvoor was er altijd gezeik op de live-topics die uit de hand lopen, dus er is altijd wel iets aan de hand.
Je zou er versteld van staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij hebt dan ook zoveel levenservaring.
Laat lekker gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ook, maar dit gezeur gaat nu al door sinds de sc bestaat. Daarvoor was er altijd gezeik op de live-topics die uit de hand lopen, dus er is altijd wel iets aan de hand.
Zie het probleem echt niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na een scherpe piero van Jantje van Halst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ronald Waterreus heeft hier wel een adequate oplossing voor.
En toch is het hetzelfdequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik scheld ook met tering en tyfus. Noem me hypocriet maar ik vind dat toch anders dan met kanker.
Ik snap niet waarom sommige mensen er zo spastisch om doen. Ik denk dat vrijwel iedereen er wel een naaste aan is verloren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toch is het hetzelfde
Maar maakt niet uit, de 1 gaat er makkelijker mee om dan de ander
En Google laat dat zomaar toe?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik scheld ook met tering en tyfus. Noem me hypocriet maar ik vind dat toch anders dan met kanker.
Dit gezeur was er altijd al. Is nooit voorbij gegaan. Het is geouwehoer om niks. Livetopics moet je gewoon sluiten. En deze SC is gewoon kankergezellig. Iedereen doet normaal tegen elkaar, tenzij je Tyron heet. Die moet aan het gas.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Zo kinderachtig ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie het probleem echt niet.
Bans voor trollen in andere fora kan ik (mits terecht, vaak genoeg niet) begrijpen maar dit slaat nergens op. Niemand heeft er last van.
Nou nouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit gezeur was er altijd al. Is nooit voorbij gegaan. Het is geouwehoer om niks. Livetopics moet je gewoon sluiten. En deze SC is gewoon kankergezellig. Iedereen doet normaal tegen elkaar, tenzij je Tyron heet. Die moet aan het gas.
Je valt in herhaling, Renéquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Zo kinderachtig ook.
Dat er niet met kanker gescholden mag worden snap ik ook nog wel, maar dat gebeurde niet echt de laatste tijd. Topic was dus volkomen overbodig.
En dit uitlokken van ons is waardoor we deze regels moeten plaatsen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit gezeur was er altijd al. Is nooit voorbij gegaan. Het is geouwehoer om niks. Livetopics moet je gewoon sluiten. En deze SC is gewoon kankergezellig. Iedereen doet normaal tegen elkaar, tenzij je Tyron heet. Die moet aan het gas.
Welke film ga je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt druk dalijk. Maargoed zal nog wel veel man komen bij de kassa
Ja, weet ik. Het zit diepquote:
Boe-hoe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dit uitlokken van ons is waardoor we deze regels moeten plaatsen.
Star Trek gaat ie heen. Premiere vannacht.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom sommige mensen er zo spastisch om doen. Ik denk dat vrijwel iedereen er wel een naaste aan is verloren.
Ow okquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Star Trek gaat ie heen. Premiere vannacht.
F&F6?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow okNiks voor mij.
Ik wil nog naar F&F6
Maar heb maar geen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |