Wil dit ook wel beantwoordenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb beloofd dat ik hier zo posten dus bij dezen: Ben je niet bang om de meest verschrikkelijke types tegen te komen? Of hoort dat bij de spanning?
Nooit! jij wordt m'n eerste.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:04 schreef Coco24 het volgende:
En Strani, heb jij wel eens via internet gedate?
Mooi. De eerste vrouw die reageert. Toch wat betrouwbaarder dan de mannen in deze discussiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:05 schreef Trini-Kwan het volgende:
jn, den gelukkig zijn het gros van de mannen geen ' engerds'!
Nee nooit sexdate via internet gehad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef Coco24 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om een keer een seksdate te hebben via internet. Dat is misschien niet slim, maar het lijkt me wel leuk/geil. Heeft iemand hier ervaring met seksdates via een chatsite? Zijn er veel andere vrouwen die dit doen? En hoe herken ik zonder normaal te daten de mannen die me willen martelen of vermoorden?
Voor seks.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:19 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee nooit sexdate via internet gehad.
Maar waarom zou je dat willen ? kan je niemand ontmoeten via normale weg?
En enge/vreemde mannen kunnen daar zeker op afkomen.
Ja, maar die mannen willen je elke dag zien en relaties.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:19 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee nooit sexdate via internet gehad.
Maar waarom zou je dat willen ? kan je niemand ontmoeten via normale weg?
En enge/vreemde mannen kunnen daar zeker op afkomen.
Ja dat kan natuurlijk ik zou toch eerst als date afspreken en dan wel met de intentie meer te gaan doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:20 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Voor seks.
Spanning.
'Eens lekker gek doen' maar je haren niet kort willen knippen en rood willen verven.
Hmm ja ik zou dat van te voren afspreken dat echt alleen puur sex is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:21 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Ja, maar die mannen willen je elke dag zien en relaties.
Ja, maar het is dan zo lastig onder z'n kleren kijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:22 schreef titta1992 het volgende:
Ja dat kan natuurlijk ik zou toch eerst als date afspreken en dan wel met de intentie meer te gaan doen.
Maar dan kan je iemand nog ff bekijken of hij ''leuk'' is
Foto`s via watsapp ofzo cam euh mail.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:31 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Ja, maar het is dan zo lastig onder z'n kleren kijken.
Ja, zal nooit afspreken zonder webcam eerstquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:22 schreef Sekhmet het volgende:
Kan heel leuk en spannend zijn. Zorg iig dat iemand ervan op de hoogte is waar en met wie je bent. Mijn advies...kijk eerst even via de webcam wie je voor je gaat krijgen, dan is het ijs ook al een beetje gebroken voor je elkaar IRL ziet.
En veel plezier natuurlijk...en doe het veilig
Ja, maar dan voel je. En dan voel je niets en wil je toch niet. En dan raakt ie beledigd en trekt ie alsnog 'n mes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:32 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Foto`s via watsapp ofzo cam euh mail.
Of gewoon voelen
Ga gewoon op die site staan klaar kijk wat eropaf komt en zie wat er gebeurd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:34 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Ja, maar dan voel je. En dan voel je niets en wil je toch niet. En dan raakt ie beledigd en trekt ie alsnog 'n mes.
Dat doe ik ook. Maar er is altijd gedoe omheen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:35 schreef LuciferRising het volgende:
Doen alsof ik uit een ei kom? Wees eens sociaal, ga de deur eens uit. Dan hoef je geen sexdate via internet te regelen.
Tja. ik weet niet wat ik hier op moet zeggen. Het zou mijn optie nooit zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:40 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Maar er is altijd gedoe omheen.
Er is internet en het is 2013 dus het lijkt me misschien wel een goed plan.
Scheelt tijd als je geil bent
Misschien vanavond eens proberen in plaats van uitgaan, geld uitgeven en uren doen alsof je een heilig meisje bentquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:49 schreef Grouch het volgende:
Gewoon doen - is leukWel met een paar voorzorgsmaatregelen zoals al gezegd.
Je hebt helaas wel kans dat de eerste paar dates iets zijn van "eew, nee. Toch maar niet". Maar er komt vanzelf wel iets lekkers langs
Alweer thuis? of lekker bezig? we horen het welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:33 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Misschien vanavond eens proberen in plaats van uitgaan, geld uitgeven en uren doen alsof je een heilig meisje bent
Goede tips... en denk ook wel de meest voor de hand liggende:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:17 schreef Godshand het volgende:
Ook wel eens gedaan.
Ik hield mij aan de (reeds genoemde) tips:
-sprak af op een openbare plek. Cafe ofzo.
-" het" veilig doen.
- vantevoren even bellen of de intenties hetzelfde waren (en er niet stiekem een man achter een dergelijk profiel zat).
-geestelijke klik. Als er ook niet leuk gepraat kan worden buiten de sex, houdt het op voor mij.
Een hoop mensen zweren bij FOK!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is een goeie site om dit te regelen, veel van die sites zijn toch fake?
Gewoon FOK! idd. Als ik de verhalen hier hoor vinden er heel wat seksdates plaats.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is een goeie site om dit te regelen, veel van die sites zijn toch fake?
Dat denk ik ook ja. Als je op zo'n site zit is de reclame ook voornamelijk gericht op mannen.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:23 schreef Ero-sennin het volgende:
Zat ook rond te neuzen op een seksdate site. Kom ik in een keer een oude vriendin tegen. Maar als ik de verhalen moet geloven heb je meer succes als je een vrouw bent.
Je hebt er wel zin in zo te lezen. Badoo en solomio, daar vind je het snelste.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:49 schreef alinity het volgende:
Wat zijn dan enkele site's waar je voor zulk soort zaken terecht kan ? En hoe gaat zoiets in zijn werk ? Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid
Badoo?? Nee, echtquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je hebt er wel zin in zo te lezen. Badoo en solomio, daar vind je het snelste.
Er zullen vast wel meisjes op badoo zitten die een relatie willen, maar de meeste zijn gewoon loops. Lekker naief van je:Pquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef alinity het volgende:
[..]
Badoo?? Nee, echt? Ik dacht dat zoiets alleen voor relaties was, net zoals relatieplanet ?
Wat is KPD ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
In KPD is ook een sexmeet topic. Zijn al wat successen geweest.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:20 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Voor seks.
Spanning.
'Eens lekker gek doen' maar je haren niet kort willen knippen en rood willen verven.
Zitten er echte meisjes op badoo dan? lolquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Er zullen vast wel meisjes op badoo zitten die een relatie willen, maar de meeste zijn gewoon loops. Lekker naief van je:P
wat is een spam slet??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:18 schreef jaha het volgende:
[..]
Zitten er echte meisjes op badoo dan? lol
Ik tref alleen de spamsletjes
Zitten idd vrouwen die in de categorie '2 good 2 b true' vallen. Volgens zet die site er gewoon fake profielen tussen en wanneer je tijdje niet inlogt meldt er ineens zo'n spammer met de reactie dat ze wil chatten.quote:
Zou best kunnen, maar meestal kun je wel zien of het een echt profiel is of niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
Zitten idd vrouwen die in de categorie '2 good 2 b true' vallen. Volgens zet die site er gewoon fake profielen tussen en wanneer je tijdje niet inlogt meldt er ineens zo'n spammer met de reactie dat ze wil chatten.
Voor een snelle date? Dan kun je echt beter op badoo gaan of solomio. Daar kun je gebruik maken van je uiterlijk.quote:
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon FOK! idd. Als ik de verhalen hier hoor vinden er heel wat seksdates plaats.
Zo erg is het gelukkig niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Voor mijn gevoel zijn alle vrouw-profielen fake hier
Nou ik weet echt zeker dat ik een vrouw benquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Voor mijn gevoel zijn alle vrouw-profielen fake hier
Dan spreek je dus welwetens met mannen @Fathenk..hoe zit dat..?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
is het voor mannen verboden om onderling te communiceren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef Maron het volgende:
[..]
Dan spreek je dus welwetens met mannen @Fathenk..hoe zit dat..?
Nee..natuurlijk niet Fathenk..kan ook heel gezellig zijn..quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef fathank het volgende:
[..]
is het voor mannen verboden om onderling te communiceren?
Niemand volgens mij. Is alleen maar onzinquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef fathank het volgende:
Klopt. Gelukkig kom ik hier niet om te hosselen
Er is geen FoBo voor een reality check (hoewel FoBo's ook fake kunnen zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou ik weet echt zeker dat ik een vrouw ben, en heb ook een keer met een fokker een date gehad dus het kan best wel
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef AntiCasanova het volgende:
Okay ik heb wel een vraag.. Voor de mensen die dan wel succes hebben gehad op sites al knuz.
What the fuck sturen jullie die vrouwen? Stuur je gewoon 100 vrouwen een heel direct berichtje dat je zoekt naar een sexdate of ga je ze echt langzaam verleiden?
Het lijkt me dat er gewoon foto's uitgewisseld worden, even een praatje en dan hophop? Op een sexsite zit denk ik niemand te wachten op 'langzaam', die mensen zijn gewoon geil en willen neuken. Niet praten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef AntiCasanova het volgende:
Okay ik heb wel een vraag.. Voor de mensen die dan wel succes hebben gehad op sites al knuz.
What the fuck sturen jullie die vrouwen? Stuur je gewoon 100 vrouwen een heel direct berichtje dat je zoekt naar een sexdate of ga je ze echt langzaam verleiden?
Zouden er ook geen trolls op die site zitten? Is niemand dan bang dat je profiel openbaar wordt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat er gewoon foto's uitgewisseld worden, even een praatje en dan hophop? Op een sexsite zit denk ik niemand te wachten op 'langzaam', die mensen zijn gewoon geil en willen neuken. Niet praten.
Zou dom zijn als je je kop erop zet natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zouden er ook geen trolls op die site zitten? Is niemand dan bang dat je profiel openbaar wordt?
Maar wissel je die foto's niet uit dus?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Zou dom zijn als je je kop erop zet natuurlijk.
Weet ik veelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Maar wissel je die foto's niet uit dus?
Ja, dat kan ik me ook voorstellen, maar als het een troll is kan die toch screenshots maken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:46 schreef oLexie het volgende:
[..]
Weet ik veelIk zit er niet op, maar ik kan mij voorstellen dat je gewoon een foto van je tieten, kont of lichaam plaatst, en dat er dan even contact komt en je dan kort gaat cammen met elkaar ofzo om te kijken of iemand wel echt is.
Geen idee, ligt er denk ik aan of ze in een grote stad wonen of niet. En dan maakt 'ie screenshots?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me ook voorstellen, maar als het een troll is kan die toch screenshots maken?
Zouden mensen ook hun echte woonplaats invullen?
Haha maar ik lees dat heel veel ook hun sexdates halen via Knuzz.. En dat is niet echt direct een sexsite so dan lijkt het me dat ze het iets anders aanpakken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat er gewoon foto's uitgewisseld worden, even een praatje en dan hophop? Op een sexsite zit denk ik niemand te wachten op 'langzaam', die mensen zijn gewoon geil en willen neuken. Niet praten.
Op Badoo bedoel je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Simo29 het volgende:
Weleens gedaan ja, 2 ervan waren uiteindelijk leuke relaties geworden.
Nee, gewoon direct zijn werkt goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:06 schreef Buffell het volgende:
't Is mij nou een beetje onduidelijk hoe je dat op zulke sites voor elkaar krijgt. Mystieke krachten jullie ofzo?
Je gaat toch niet gewoon in 'n eerste berichtje zeggen; 'jo, jij + ik = neuken?'quote:
Nee, beetje praten, gesprek komt op seks, zeggen dat je een keer wil afspreken voor de seks, dan krijg je een ja of een nee, en bij de ja spreek je een tijd en plaats af. Zo lastig is het niet. Maar doe het niet om je maagdelijkheid te verliezen, jongenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:10 schreef Buffell het volgende:
[..]
Je gaat toch niet gewoon in 'n eerste berichtje zeggen; 'jo, jij + ik = neuken?'
Het doel gok ik zomaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is nou het verschil met een normale date dan? Is het echt alleen hoi zeggen, naar huis/hotel rijden en neuken? Lijkt me niks.
Sommige mensen zullen dat fijner vinden ja, maar ik iig niet. Je spreekt wel af voor de seks, daarna ga je wat drinken enzo. Daarnaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is nou het verschil met een normale date dan? Is het echt alleen hoi zeggen, naar huis/hotel rijden en neuken? Lijkt me niks.
Dat laatste zinnetje van je is dan weer totaal onnodig, sorry dat we niet van alles overal precies alles weten zeg... Vragen stellen mag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, beetje praten, gesprek komt op seks, zeggen dat je een keer wil afspreken voor de seks, dan krijg je een ja of een nee, en bij de ja spreek je een tijd en plaats af. Zo lastig is het niet. Maar doe het niet om je maagdelijkheid te verliezen, jongen
Was eigenlijk niet persoonlijk bedoeldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef Buffell het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje van je is dan weer totaal onnodig, sorry dat we niet van alles overal precies alles weten zeg... Vragen stellen mag.
Je hoeft nu geen roos mee te nemen naar de date. Scheelt weer in de kostenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Net als in een café moet je een beetje de juiste types zoeken. Niet te direct zijn, alleen speels hinten, dan zie je vanzelf of ze er ook voor in is. Als ze je echter niet aantrekkelijk vinden op een dergelijke website, is er weinig wat je daar met woorden aan kan veranderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:06 schreef Buffell het volgende:
't Is mij nou een beetje onduidelijk hoe je dat op zulke sites voor elkaar krijgt. Mystieke krachten jullie ofzo?
Haha oke, niks aan 't handjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet persoonlijk bedoeldmi scusi
edit: laat maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef Cappuccino87 het volgende:
Lijkt me ook leuk. Ik ben een vrouw net als TS, maar weet niet zo goed hoe ik dit kan aanpakken. Iemand al concrete ervaringen?
Het lijkt mij ondertussen, na het lezen van deze en vergelijkbare threads, dat de aanpakt niet verschilt van gewoon online daten, behalve ipv het maken van een afspraakje ergens in een cafe waarna ieders eigen weg gaat, stuur je het meer richting (al dan niet eenmalig) seks. Oftewel, directer zijn in de chat qua seksuele toespelingen, etc.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef Cappuccino87 het volgende:
Lijkt me ook leuk. Ik ben een vrouw net als TS, maar weet niet zo goed hoe ik dit kan aanpakken. Iemand al concrete ervaringen?
Op badoo zitten er wel een paar.maar ook daar veel fakers.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:57 schreef johndekniller het volgende:
Heb veel van die sexdate sites geprobeerd maar kom alleen neppe sites tegen of vol met fakers
[ link | afbeelding ]
Bij een normale date wordt er niet gebats, laat staan zoenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan me voorstellen dat dat werkt op een site als ondeugend-daten, maar op badoo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:21 schreef Turquaz52 het volgende:
TS, badoo er op los! Begin met: Hoii!! Neuken?
En voila!
Ja pas 1x gedaan maar is goed bevallen. Hij wilde gelijk vast maar ik ga eerst nog ander vlees proberenquote:
Hehe, cool! Even uit nieuwsgierigheid, hoe is jullie sexdate nou tot stand gekomen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Ja pas 1x gedaan maar is goed bevallen. Hij wilde gelijk vast maar ik ga eerst nog ander vlees proberen
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Tell us!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hehe, cool! Even uit nieuwsgierigheid, hoe is jullie sexdate nou tot stand gekomen?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef Coco24 het volgende:
Na een half uur chatten en beetje cammen bij een AH afgesproken omdat we allebei boodschappen moesten doen... en vervolgens bij hem langs gegaan. Meer weten?
Via de webcam en toen bij de Albert Heijn en dan kun je in een kwartiertje best goed bepalen of iemand een beetje spoortquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:30 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Vooral het eerste deel vind ik interessant, hoe hebben jullie elkaar ontmoet en zo?
Dat zou toch ideaal zijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:32 schreef Timmie85 het volgende:
En wat bedoel je dan, via de webcam? ChatRoulette of zo?Die webcam verbind niet zomaar met een random persoon en stelt voor om te neuken.
Ja, ik kan me vaag ook zoiets herinneren. Had het ooit eens geinstalleerd, maar uiteraard heeft niemand hier in de buurt (Leeuwarden) die app. Ik denk dat bij jou in de randstad je een grotere kans hebt op een hit. Ik zal eens kijken of ik die app voor je vinden kan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef Bamboee het volgende:
Weet je waar ik trouwens ook wel eens van gehoord heb? Dat er een app bestaat voor seksdates. Volgens mij gemaakt door een Nederlander. Die app houdt constant je locatie bij. Als twee gebruikers bij elkaar in de buurt zijn, wordt er een bericht verstuurd en kun je besluiten om af te spreken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me vaag ook zoiets herinneren. Had het ooit eens geinstalleerd, maar uiteraard heeft niemand hier in de buurt (Leeuwarden) die app. Ik denk dat bij jou in de randstad je een grotere kans hebt op een hit. Ik zal eens kijken of ik die app voor je vinden kan.Je zou denken dat je niet de enige bent in Leeuwarden? Vreemd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, het is al weer een tijdje geleden dat ik gekeken heb, misschien zijn die friezen inmiddels wat moderner geworden hier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Je zou denken dat je niet de enige bent in Leeuwarden? Vreemd..
Proberen waard, zou ik zeggen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:48 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Naja, het is al weer een tijdje geleden dat ik gekeken heb, misschien zijn die friezen inmiddels wat moderner geworden hier.
Held. ik ga eens even kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef Timmie85 het volgende:
Ik geloof dat de app FlirtSmart heette, eens installeren.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me vaag ook zoiets herinneren. Had het ooit eens geinstalleerd, maar uiteraard heeft niemand hier in de buurt (Leeuwarden) die app. Ik denk dat bij jou in de randstad je een grotere kans hebt op een hit. Ik zal eens kijken of ik die app voor je vinden kan.Wat is er mis met LeeuwardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb hem nu geinstalleerd, best grappig, je kan je camera aanzetten en om je heen kijken en dan zie je namen zweven van mensen die er ook een account hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Held. ik ga eens even kijken.
Betekent nog niet dat ik het aan ga durven..
Dichtstbijzijnde hit is 27 kilometer verderop, waarschijnlijk Heerenveen of zo.quote:
Zeau, dat is een aardige afstand. Even kijken hoe het hier is..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef Timmie85 het volgende:\
[..]
Dichtstbijzijnde hit is 27 kilometer verderop, waarschijnlijk Heerenveen of zo.
Hahhaha! Lachen! Voldoen jullie aan elkaars profieleisen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:03 schreef Kitlerrr het volgende:
Heb de app net voor de gein gedownload. Er zijn toch wel behoorlijk wat matches hier in het hoge noorden. Ook eentje met jouw naam op 341 meter afstand :p Creepy.
Ik heb nog geen profiel aangemaakt. Ben ook niet serieus op zoek naar een piemel hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:03 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Hahhaha! Lachen! Voldoen jullie aan elkaars profieleisen?
Dat is het een beetje, zodra je een profiel aanmaakt gaat ie filteren of zo. Toen ik geen account had zag ik een paar mensen in de buurt, maar die waren bijna allemaal man, toen ik account aanmaakte toen verdwenen die (omdat ik niet op mannen val filtert de app die weg) en waarschijnlijk waren die overige vrouwen, vrouwen die buiten mijn criteria vielen. Denk ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:04 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen profiel aangemaakt. Ben ook niet serieus op zoek naar een piemel hoorWas gewoon benieuwd.
Aah, op die manier. Jammer man.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:06 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dat is het een beetje, zodra je een profiel aanmaakt gaat ie filteren of zo. Toen ik geen account had zag ik een paar mensen in de buurt, maar die waren bijna allemaal man, toen ik account aanmaakte toen verdwenen die (omdat ik niet op mannen val filtert de app die weg) en waarschijnlijk waren die overige vrouwen, vrouwen die buiten mijn criteria vielen. Denk ik.
Ik zal eens even wat prutsen met de match profile settings, kijken of er wat veranderd of dat ik de app toch weer kan wissen.quote:
Of loop eens door de Doelesteeg. Genoeg gewillige minderjarige kutjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ik zal eens even wat prutsen met de match profile settings, kijken of er wat veranderd of dat ik de app toch weer kan wissen.
Hoeft van mij niet zo nodig minderjarig te wezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Of loop eens door de Doelesteeg. Genoeg gewillige minderjarige kutjes.
De Doelesteeg is helaas ook niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:10 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet zo nodig minderjarig te wezen.Ben er wel eens geweest met wat vrienden, toen ik hier net kwam wonen, maar ik denk dat ik net een rustige avond of zo te pakken had want het was daar een dooie bende.
Alles staat bij mij inmiddels op no preference, en alleen de %tjes gaan omhoog. Er is gewoon geen vrouw die op mij zit te wachten binnen een straal van 25km.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:12 schreef Bamboee het volgende:
Haha. Hij is 13 jaar ouder. En ik moet gaan slapen om morgen weer fris en fruitig op mijn werk te staan.
Oh, en degene die aan mijn eisen voldoet woont 39 km verderop. &Dan heb ik nog heel veel 'no preference' ingevuld.
Ah koestsjiee!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Alles staat bij mij inmiddels op no preference, en alleen de %tjes gaan omhoog. Er is gewoon geen vrouw die op mij zit te wachten binnen een straal van 25km.
Mijn DrawSomething maatje heeft wel zojuist weer een tekening ingedient.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Mijn DrawSomething maatje heeft wel zojuist weer een tekening ingedient.Een vrij inspiratieloze regenboog.
Show us! Haha (:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Mijn DrawSomething maatje heeft wel zojuist weer een tekening ingedient.Een vrij inspiratieloze regenboog.
You're right. Ik ga sowieso maar eens slapen..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:19 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dat is een beetje off-topic dus doe ik maar niet.
&Anders gaat dat nu gebeuren..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef Kitlerrr het volgende:
@Timmie85, volgens mij heb ik je gevonden op 1.8 km afstand.
Waarschijnlijk zit die app vol met fokkers.
Hehe ja ik zie je staan nu, 71%, je bent wel een top match!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef Kitlerrr het volgende:
@Timmie85, volgens mij heb ik je gevonden op 1.8 km afstand.
Waarschijnlijk zit die app vol met fokkers.
Wauw, wat goed! Beetje jammer van de 'intimate encounter'quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:28 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hehe ja ik zie je staan nu, 71%, je bent wel een top match!
Om heeeel eerlijk te zijn, niet echt. Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is leuk contact, dates en relatie e.d., maar op basis van deze forum discussie stelde ik dat eerst maar eens in, gewoon om voorbij die registratie te komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:31 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Wauw, wat goed! Beetje jammer van de 'intimate encounter'
Is dat echt het enige waar je naar zoekt?
Ja, op die manier. Daar ben je dan ook man voor hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:34 schreef Timmie85 het volgende:
Mijn hoogste score is iemand op 152km afstand met 97%.
[..]
Om heeeel eerlijk te zijn, niet echt. Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is leuk contact, dates en relatie e.d., maar op basis van deze forum discussie stelde ik dat eerst maar eens in, gewoon om voorbij die registratie te komen.
Dat gezegt, een 'intimate encounter' zou ik niet afslaan, denk ik. Zou het niet weten hoe ik zou reageren wanneer iemand mij nu ineens aan zou spreken met "Hoi, neuken? Ik kom jouw kant uit!".
P'cies.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:36 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ja, op die manier. Daar ben je dan ook man voor he
Wauw. A match made in heaven. Volgens m'n radar woon je in de buurt van het station, kan dat kloppen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:37 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
P'cies.Heb hem nu eens op dating gezet, alleen wat %s die omhoog gaan, je bent nog steeds de enige binnen 20km.
Nee, calibreer die radar nog maar eens, volgens mijn radar zou je in de buurt van het Westerpark moeten wezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:38 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Wauw. A match made in heaven. Volgens m'n radar woon je in de buurt van het station, kan dat kloppen?
Oke, die radar deugt inderdaad niet. Hartje centrum it is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Nee, calibreer die radar nog maar eens, volgens mijn radar zou je in de buurt van het Westerpark moeten wezen.
Oh? Ik dacht dat alle fitness en sport dingen bij camminghaburen zaten. Naja, daar dus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:47 schreef Kitlerrr het volgende:
Hmm, daar kan ik niet zoveel mee. Die fitnesscentra zitten hier overal door de stad. Centrum, centrale, cambuur, groningerstraatweg...
Aah daarzo! Grappig ideequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat alle fitness en sport dingen bij camminghaburen zaten. Naja, daar dus.
Interessant hoe wij letterlijk tegenovergestelde resultaten hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:22 schreef Bamboee het volgende:
Oké, de radar klopt dus niet helemaal van de app. &mijn 100% matches wonen allemaal in het hoge noorden. Jammerdebammer.. App maar weer deïnstalleren dan.
ga hem ook effe downlaoden, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef Timmie85 het volgende:
Ik geloof dat de app FlirtSmart heette, eens installeren.
De omzet van treinkaartjes gaat de komende tijd stijgenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:21 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Interessant hoe wij letterlijk tegenovergestelde resultaten hebben.
Conclusie: Alle geile vrouwen wonen in de randstad, alle geile mannen wonen in het noorden.
Wat kunnen wij met deze kennis?
Helemaal afreizen naar de randstad voor 1 avondje is mij wel een beetje gortig. Dan moet er minstens een weekend uitgesleept worden.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:56 schreef jaha het volgende:
[..]
De omzet van treinkaartjes gaat de komende tijd stijgen
Badoo of Fok! :-) ook wel fakers, maar die pik je er wel uitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Alle sexdating sites van links tot rechts zijn zo nep als wat. Te mooie vrouwen, en te mooie foto's dat het wel nep moet zijn. Vaak dezelfde foto's op andere sites, dus vermoedelijk van 1 eigenaar die boel op licht. Fake profielen, vrouwen die betaald worden om een man zo lang mogelijk aan het lijntje te houden om contact te houden via die site. Dus als je met een emailadres komt, komen ze met smoesjes dat ze eerst via die site contact willen houden, wat dus credits kost. Tot een afspraak komt het nooit. Kijk maar eens op de reviews op datingwebsites.nl waar heel wat reacties staan. De beste sexdatingwebsite (volgens de reviews) is een swinger site. Nou daar zit ik zelf niet op te wachten. Jammer dat er zoveel, eigenlijk alleen maar rotzooi is. Dé sexdatingwebsite met echte profielen moet ik nog tegen komen...
Dit topic zou je kunnen proberen, of anders in KPDquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Badoo niet zulke goede ervaringen mee, ook veel 'twijfelachtige' foto's van veels te mooie vrouwen. Waar op Fok bedoel je?
Via welke site ben je uiteindelijk nou geslaagd?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Ja pas 1x gedaan maar is goed bevallen. Hij wilde gelijk vast maar ik ga eerst nog ander vlees proberen
Heb mijn huidige fuckbuddie leren kenen dankzij Badoo..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Badoo niet zulke goede ervaringen mee, ook veel 'twijfelachtige' foto's van veels te mooie vrouwen. Waar op Fok bedoel je?
Via chatroulette met Nederlandersquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:00 schreef daanko het volgende:
[..]
Via welke site ben je uiteindelijk nou geslaagd?
Gewoon blijven klikken en wachten tot je eerst een gezicht zietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:09 schreef M1979 het volgende:
Zitten op zo'n site als chatroulette niet enorm veel zielige rukkertjes?
Right. Een moderne vorm van de welbekende vleeskeuring:-) Wel lekker direct, I like that. Goede ervaringen mee dus?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:11 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Gewoon blijven klikken en wachten tot je eerst een gezicht ziet
(of een heel mooi lichaam en dan een gezicht)
Ja, niets mis mee toch? Er komen een hoop mannen die hard aan hun lichaam werken en dat graag laten zien. Er zitten niet alleen maar zwijntjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:17 schreef M1979 het volgende:
[..]
Right. Een moderne vorm van de welbekende vleeskeuring:-) Wel lekker direct, I like that. Goede ervaringen mee dus?
+1quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:22 schreef Coco24 het volgende:
Maar gezicht is uiteindelijk het belangrijkst en je merkt via internet gelijk of ze een gesprek kunnen voeren of niet. Is wel belangrijk voor en na de seks
Alleen voor mannen is zo'n chatroulette site niet de beste optie. Ik denk dat de verhouding 1 vrouw per 500 mannen is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:29 schreef M1979 het volgende:
Goed verwoord idd. Voor dames dus een goede manier om mannelijk vlees te scoren:-)
Tsja als je op de 'porno look' valt trap je er snel in. Is niet mijn type. Val op de girl next door. Badoo heeft veel fakers, maar meestal zie je dat wel. Maar 1 foto op hun profiel. Dame in kwestie van 22 die op zoek is naar een man tussen de 18-40 jaar (grote range qua leeftijd). Foto's die duidelijk Amerikaans zijn (beetje sorority girl type) vaak ook overduidelijk college/university attributen en 'dorm' omgeving.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Dus dat. Doorzichtig allemaal idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja als je op de 'porno look' valt trap je er snel in. Is niet mijn type. Val op de girl next door. Badoo heeft veel fakers, maar meestal zie je dat wel. Maar 1 foto op hun profiel. Dame in kwestie van 22 die op zoek is naar een man tussen de 18-40 jaar (grote range qua leeftijd). Foto's die duidelijk Amerikaans zijn (beetje sorority girl type) vaak ook overduidelijk college/university attributen en 'dorm' omgeving.
Mental image. Heel snel vergeten:-Dquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:32 schreef Coco24 het volgende:
Ik denk wel dat als ik later in het bejaardenhuis zit, er niemand meer naar me omkijkt en afspreken geen optie meer is, dat ik daar dan als vrijwilligster de hele dag online mannen ga helpen
Als je dan nog steeds zo'n relaxte instelling als nu hebt (en eventueel een leuke vrijgezelle bejaarde dame bentquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:32 schreef Coco24 het volgende:
Ik denk wel dat als ik later in het bejaardenhuis zit, er niemand meer naar me omkijkt en afspreken geen optie meer is, dat ik daar dan als vrijwilligster de hele dag online mannen ga helpen
Op Chatroulette.com worden mannen al geband als ze hun shirt uit hebben. Die andere sites zijn alleen maar piemels.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet niet welke chatroulette hier bedoeld wordt er zijn er velen? Zie alleen maar zielige dikke mannetjes met ontblood bovenlijf als ik daar wel eens op zit . Vrouwen, nauwelijks tot niet of het zijn types ala jabba de hutt...
Nee als ik bejaard ben wil ik cougar zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je dan nog steeds zo'n relaxte instelling als nu hebt (en eventueel een leuke vrijgezelle bejaarde dame bent) waarom zou je dan geen leuke scharrel in het bejaardentehuis kunnen opdoen?
Lekker spannend, net zoals vroeger op schoolkamp: over de gang naar de slaapkamer van de ander sluipen.
Ook bejaarden hebben nog seksNiet voor niks is de toename van soa's onder bejaarden het grootst: ze slaan allemaal weer aan het daten naarmate ze alleen komen te staan, maar hebben geen flauw idee hoe dat moet, en vooral hoe het veilig moet.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-soa-verdubbeld.html
Dus op die eerste site kan je nooit elkaar een beetje opgeilen? Saai ;-)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:02 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Op Chatroulette.com worden mannen al geband als ze hun shirt uit hebben. Die andere sites zijn alleen maar piemels.
Daar heb je skype voor als je eenmaal zo ver bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:08 schreef M1979 het volgende:
[..]
Dus op die eerste site kan je nooit elkaar een beetje opgeilen? Saai ;-)
Right daar heb je een punt. Voor de gein maar eens proberen:-)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Daar heb je skype voor als je eenmaal zo ver bent.
Aan jou de eerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:50 schreef D.Licious het volgende:
Het valt me wel op dat nog niemand hier een oproep heeft geplaatst
Meerdere mensen in de topic al, volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:50 schreef D.Licious het volgende:
Het valt me wel op dat nog niemand hier een oproep heeft geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het Fok! Fotoboek schrok je teveel?quote:
Klopt, doe ik ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:12 schreef Timmie85 het volgende:
Overigens is daar KPD voor volgens mij, daar moet je dan toegang voor vragen en zo.
Ik zie niet waarom je hiet geen oproep voor een sexdate zou mogen doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:14 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook
Maar als het hier niet mag wordt m'n post vanzelf wel weggehaald denk ik
Haha, bij deze doe ik ook een oproepquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:28 schreef M1979 het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom je hiet geen oproep voor een sexdate zou mogen doen?
Dus succes met al die aanmeldingen :-D
paar dagenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Hoelang duurt het gewoonlijk voor je toegang krijgt op KPD? Ik heb een aanmelding geplaatst in het topic, maar kan er nog niet op komen.
Beter allemaal webcams in fotoboekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van het Fok! Fotoboek schrok je teveel?
Right, je neemt natuurlijk wel een beetje risico door thuis af te spreken. Je kan ook eerst naar een cafe gaan ofzo..quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:42 schreef seasushi het volgende:
In een ver ver verleden ook een aantal keer gedaan. Thuis afgesproken. Van te voren alle adresgegevens gevraagd van desbetreffende persoon. Deze ook geverifieerd, erbij gezegd dat deze gegevens sowieso naar een vriendin gaan, al voor de date.
De meeste mannen konden zich daar volledig in vinden, en vonden het ook logischen doordacht.
De enkeling die daar niet aan wilde meewerken, hoefde dus niet langs te komen. (mijn adres gaf ik pas op het laatste moment)
Eigenlijk niet nee. Wel altijd al een tijdje contact mee gehad. Niet meteen de eerste avond na het chatten al afspreken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:47 schreef M1979 het volgende:
[..]
Right, je neemt natuurlijk wel een beetje risico door thuis af te spreken. Je kan ook eerst naar een cafe gaan ofzo..
Maar, altijd leuke mannen gehad? Nooit een enorme afknapper?
That's the spirit. Je weet wat je wilt en stelt duidelijke regels. Zolang je daar duidelijk over bent is het alleen maar relax.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Wel altijd al een tijdje contact mee gehad. Niet meteen de eerste avond na het chatten al afspreken.
Ook gingen ze voor het slapen gaan altijd naar huis. Ik hoefde ze niet 's ochtends ook nog mee te maken
Ja,quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:55 schreef M1979 het volgende:
[..]
That's the spirit. Je weet wat je wilt en stelt duidelijke regels. Zolang je daar duidelijk over bent is het alleen maar relax.
Heb je nooit een keertje de volgende dag gedacht dat het eigenlijk helemaal niks was de dag ervoor?
Right, erg herkenbaar. Ik vind het alleen vaak zo lullig om op de avond zelf al te zeggen dat er niks aan is. Misschien ben ik gewoon te netjes wat dat betreft..quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ja,
soms ga ik ook wel eens uit eten, en denk ik achteraf : "ik had net zo goed zelf kunnen koken"![]()
Soms bleef het ook gewoon bij een avond kletsen.
Ach, het is niet eens nodig om dat te zeggen toch..Schenk nog wat te drinken in en zeg dat het wel mooi is geweest voor vandaag en het tijd wordt om te gaan slapen..... Alleen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef M1979 het volgende:
[..]
Right, erg herkenbaar. Ik vind het alleen vaak zo lullig om op de avond zelf al te zeggen dat er niks aan is. Misschien ben ik gewoon te netjes wat dat betreft..
Zo tactisch heb ik het ook altijd gedaan ja. Al heb ik wel 1 a 2 keer de fout gemaakt om een beetje uit medelijden toch iets verder te gaan. Niet mijn beste keuzes zeg maarquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ach, het is niet eens nodig om dat te zeggen toch..Schenk nog wat te drinken in en zeg dat het wel mooi is geweest voor vandaag en het tijd wordt om te gaan slapen..... Alleen.
quote:
Haha veel plezier iig, neuk zequote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef Coco24 het volgende:
Vanavond de tweede seksdate in twee maanden...
Volgens mij weer met iemand die geestelijk in orde is, maar mocht ik niet meer reageren dan ben ik denk ik de eerste Fokker die tijdens een fokdate om het leven komt?
Veel plezier, geniet er vooral vanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef Coco24 het volgende:
Volgens mij weer met iemand die geestelijk in orde is, maar mocht ik niet meer reageren dan ben ik denk ik de eerste Fokker die tijdens een fokdate om het leven komt?
nee hoor, heb al eens eerder iemand omgelegdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef Coco24 het volgende:
mocht ik niet meer reageren dan ben ik denk ik de eerste Fokker die tijdens een fokdate om het leven komt?
Morgen natuurlijk uitgebreid verslagquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef Coco24 het volgende:
Is het nog steeds zo dat je een hoog ruk-gehalte te zien krijgt?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Alleen voor mannen is zo'n chatroulette site niet de beste optie. Ik denk dat de verhouding 1 vrouw per 500 mannen is.
Dafuck, lolquote:Op zondag 28 juli 2013 04:30 schreef Coco24 het volgende:
Nu eerst slapen. Ben in coma ge*****
Was wel leuk
Dat klopt, maar sommige wil je niet al kreeg je er geld bijquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:27 schreef Majiceyes het volgende:
[..]
Dafuck, lolSoms vraag ik me af waarom vrouwen monopolie hebben op sex. Het leven is oneerlijk "zucht". Terwijl als we de statistieken bekijken, zijn er meer vrouwen op de aarde dan mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:34 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sommige wil je niet al kreeg je er geld bij
Ter illustratie:Ik had die foto van mijn ex nooit op internet moeten gooien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
De positieve kant van de zaak is dat het je ex isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik had die foto van mijn ex nooit op internet moeten gooien...
NouNou, zo makkelijk is het niet. Als man, scoren via internet gaat meer om hoge hoeveelheden (50+) berichtjes op verschillende sites versturen en als je geluk hebt, antwoorden er 20%. daarvan haakt de helft na de eerste paar berichtjes af, wat je overhoudt is een onzekere 5% waarbij je misschien een date zou kunnen regelen. Stel, dat lukt bij 2% , de kwestie blijft of het klikt of niet, en daar kan je niets aan veranderen, hoe leuk je ook doet. Natuurlijk, als je heel leuk uitziet, verhoog je je kansen maar voor de gewone man blijven die kansen laag. Ik heb dit hele online dating gedoe opgegeven een jaar geleden just vanwege deze redenen. Ik zou zeggen tegen alle jongeren die hun heil zien in online dating, niet doen. Ga studeren, ga op kamers, sluit je aan bij een sportverenigng, je kansen zijn in real life veel hogerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:27 schreef 3-voud het volgende:
Ik verbaas me erover hoe makkelijk het gaat dat scoren via internet. Met name nog meer die jonge meiden dan mijn leeftijdgenoten, die een avontuurtje zoeken.
Dat is jouw ervaring, dat kan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:10 schreef Majiceyes het volgende:
[..]
NouNou, zo makkelijk is het niet. Als man, scoren via internet gaat meer om hoge hoeveelheden (50+) berichtjes op verschillende sites versturen en als je geluk hebt, antwoorden er 20%. daarvan haakt de helft na de eerste paar berichtjes af, wat je overhoudt is een onzekere 5% waarbij je misschien een date zou kunnen regelen. Stel, dat lukt bij 2% , de kwestie blijft of het klikt of niet, en daar kan je niets aan veranderen, hoe leuk je ook doet. Natuurlijk, als je heel leuk uitziet, verhoog je je kansen maar voor de gewone man blijven die kansen laag. Ik heb dit hele online dating gedoe opgegeven een jaar geleden just vanwege deze redenen.
Ik heb ook positieve ervaringen, en bij degene waar je wel beet hebt gaat dat soms idd verbazend makkelijk. Zonder de dames in kwestie 'makkelijk' te willen noemen, overigens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is jouw ervaring, dat kan.
Ik heb een iets positievere ervaring. Dat is ook de reden waarom ik verbaasd erover ben.
Ik ga niet vertellen hoe ik het doe en niemand hoeft me te geloven. En voor de grappenmakers, nee ik betaal er niet voor.
Precies. Heel idioot juist. Het zijn qua looks vaak de types waarvan je het niet verwacht zou je ze op straat tegenkomen. Niet lelijk, maar juist nette, normale en leuk uitziende meiden/vrouwen. Denk ook dat het voor hun juist de kick is. Stiekem via internet wat spannends regelen en het onbekende opzoeken wat leuker is dan in een bar door iemand aangesproken te worden. Wat me ook opvalt is dat ze tijdens het internet contact, mail/chat of whatsapp, de meeste gekke dingen zeggen en voorstellen. Dat durven ze op die manier beter en kunnen ze je polsen of hun fantasie dichterbij komt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:20 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Ik heb ook positieve ervaringen, en bij degene waar je wel beet hebt gaat dat soms idd verbazend makkelijk. Zonder de dames in kwestie 'makkelijk' te willen noemen, overigens.
Idd, en verder zie ik het als een erg leuke aanvulling op mijn irl-datesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Heel idioot juist. Het zijn qua looks vaak de types waarvan je het niet verwacht zou je ze op straat tegenkomen. Niet lelijk, maar juist nette, normale en leuk uitziende meiden/vrouwen. Denk ook dat het voor hun juist de kick is. Stiekem via internet wat spannends regelen en het onbekende opzoeken wat leuker is dan in een bar door iemand aangesproken te worden. Wat me ook opvalt is dat ze tijdens het internet contact, mail/chat of whatsapp, de meeste gekke dingen zeggen en voorstellen. Dat durven ze op die manier beter en kunnen ze je polsen of hun fantasie dichterbij komt.
Wat ik wel telkens hoor is dat jongere meiden hun leeftijdgenootjes wel een beetje beu zijn. Die zijn enkel uit op snel derin en deruut en dan hun lijstje afvinken dat ze weer gescoord hebben. Die knapen weten veelal ook niet waar ze mee bezig zijn, dan enkel met hunzelf.
Ik vind het niet erg
Ik ben actief op ongeveer 10 sites en services. Die relatiesites en sexdates zooi kun je vergeten. Dat is bagger.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:40 schreef Majiceyes het volgende:
Mag ik dan weten op welke sites jullie succesvol zijn? Ik had namelijk heel lang een account staan op okc en badoo waarvan de eerste wel relatief succesvol was maar de tweede vol zat met fakers. Verder ben ik nog geen enkel sex dating site tegengekomen die niet vol zou zitten met fakers, oftewel, entertainment doeleinden ( staat ook nog in de voorwaarden XD )
Ik ben gewoon nieuwschierig: hoe pak je zoiets aan op een gewone site die niet per se bedoeld is voor seksueel contact teweeg brengen, zoals Fok! bijvoorbeeld? Wat zeg je tegen iemand?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben actief op ongeveer 10 sites en services. Die relatiesites en sexdates zooi kun je vergeten. Dat is bagger.
Ik ben ergens gewoon gek gaan doen. En dat groeide uit tot waar ik nu ben. Heb ze van alle rassen (zelfs Marokkanen, ook de hele gelovige) en leeftijden.
Maar je moet het zelf een beetje ontdekken. Heb ik ook gemoeten.
Leer je 1 ding aan. Wees vriendelijk brutaal en behandel ze altijd met respect en vertrouwen. Van begin tot eind.
je kan mij toch gewoon inschakelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef alinity het volgende:
Nog steeds op zoek :x maar ik wil niet op badoo geregistreerd staan oid. Iemand suggesties ?
Mja, dat is niet te vertellen. Oneliners werken niet. Als je dat doet en 1 hapt moet je de rest van het gesprek ook afmaken. Anders zit je met geanimeerde spreuken te werken die niet vanuit jezelf komen. Daar prikken anderen zo doorheen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwschierig: hoe pak je zoiets aan op een gewone site die niet per se bedoeld is voor seksueel contact teweeg brengen, zoals Fok! bijvoorbeeld? Wat zeg je tegen iemand?
Gewoon eerst een normaal gesprek aangaan, of in KPD kijken voor dat seksdatetopic.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwschierig: hoe pak je zoiets aan op een gewone site die niet per se bedoeld is voor seksueel contact teweeg brengen, zoals Fok! bijvoorbeeld? Wat zeg je tegen iemand?
Leuk om te horen dit. Ben het met je eens dat mensen er zo doorheen prikken als je iets niet kan afmaken in de huidige lijn van het gesprek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mja, dat is niet te vertellen. Oneliners werken niet. Als je dat doet en 1 hapt moet je de rest van het gesprek ook afmaken. Anders zit je met geanimeerde spreuken te werken die niet vanuit jezelf komen. Daar prikken anderen zo doorheen.
Je moet het ook niet zien als scoren. Je bent beide op zoek naar een avontuur met seks eventueel. Zij evenveel als jij. Als je dat niet respecteert gaat het mis. Dus zorg gewoon dat alles vanuit jezelf komt.
Jah, dat lijkt me idd een goed begin.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gewoon eerst een normaal gesprek aangaan, of in KPD kijken voor dat seksdatetopic.
Geloof niet dat dat KPD topic zoden aan de dijk zet ;pquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gewoon eerst een normaal gesprek aangaan, of in KPD kijken voor dat seksdatetopic.
taking notesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben actief op ongeveer 10 sites en services. Die relatiesites en sexdates zooi kun je vergeten. Dat is bagger.
Ik ben ergens gewoon gek gaan doen. En dat groeide uit tot waar ik nu ben. Heb ze van alle rassen (zelfs Marokkanen, ook de hele gelovige) en leeftijden.
Maar je moet het zelf een beetje ontdekken. Heb ik ook gemoeten.
Leer je 1 ding aan. Wees vriendelijk brutaal en behandel ze altijd met respect en vertrouwen. Van begin tot eind.
dat geeft toch ook verder niks, dat maakt je alleen maar spannend dat je dat een keer gedaan hebt vind ik...geil zijn is een gezond iets vind ik....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb het ooit 1x gedaan en achteraf vind ik mezelf echt een gek dat ik dat gedaan heb.
Kwam met hem in contact via een gewone chatsite. In die periode had ik extra veel zin in seks, ik weet niet waarom. Ik vond het wel spannend dus wilde wel een keer proberen.
Ik had alleen maar 1 foto van hem en ik ben naar zijn huis gegaan, hoe dom kun je zijn
Nu zou ik het echt nooit meer doen.
Ok het is riskant, maar vaak zijn dat wel de beste datesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb het ooit 1x gedaan en achteraf vind ik mezelf echt een gek dat ik dat gedaan heb.
Kwam met hem in contact via een gewone chatsite. In die periode had ik extra veel zin in seks, ik weet niet waarom. Ik vond het wel spannend dus wilde wel een keer proberen.
Ik had alleen maar 1 foto van hem en ik ben naar zijn huis gegaan, hoe dom kun je zijn
Nu zou ik het echt nooit meer doen.
Dat zou je toch al snel gezien hebben denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:06 schreef Luxuria het volgende:
Het was wel lekker inderdaad en het is allemaal goed gegaan.
Maar voor hetzelfde geld was het echt een freak ofzo geweest
Prima, waar kan ik je tegenkomen dan?quote:Ik ga nu liever in het echt achter de mannen aan
Voorkruiper.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:07 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Prima, waar kan ik je tegenkomen dan?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:07 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Prima, waar kan ik je tegenkomen dan?
In het zuiden des landsquote:
Weer zo'n pokke eind wegquote:
idd...afstand is echt het meeste irritante aan sexdates, maar ook op gewone relatie-sites....je hebt in real life echt 10x meer kans dan via een site is mijn ervaring..quote:
Hm, dat hoeft niet zo ver weg te zijn. West/midden/oost?quote:
Lees mijn ervaring terug en je ziet dat het niet zo hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef F1978 het volgende:
[..]
idd...afstand is echt het meeste irritante aan sexdates, maar ook op gewone relatie-sites....je hebt in real life echt 10x meer kans dan via een site is mijn ervaring..
Jij wel hoor...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Hm, dat hoeft niet zo ver weg te zijn. West/midden/oost?
nou ikzelf zit in het midden van het land, maar op allerlei sites waar ik zat was het altijd afstand...en jij zei ook eerder dat je op 10 sites zat of zit....maar dat die allemaal niet werkten, of heb ik dat verkeerd begrepen misschien ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lees mijn ervaring terug en je ziet dat het niet zo hoeft te zijn.
[..]
Jij wel hoor...
Klopt. Dat ging over specifieke sites die ik ook benoem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
nou ikzelf zit in het midden van het land, maar op allerlei sites waar ik zat was het altijd afstand...en jij zei ook eerder dat je op 10 sites zat of zit....maar dat die allemaal niet werkten, of heb ik dat verkeerd begrepen misschien ?
okee...maar wat is jouw oplossing dan precies, omdat je zei afstand hoeft geen probleem te zijn ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Dat ging over specifieke sites die ik ook benoem.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:13 schreef boeraap het volgende:
dames kunnen me altijd pm'en voor een date. weet zeker dat ik spoor
oooooo dat is een vieze harde voor alle vrouwen hier..echtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]zijn alleen maar lelijke wijven op FOK!
Waar zei ik dat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...maar wat is jouw oplossing dan precies, omdat je zei afstand hoeft geen probleem te zijn ?
oh...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]zijn alleen maar lelijke wijven op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |