Zitten er echte meisjes op badoo dan? lolquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Er zullen vast wel meisjes op badoo zitten die een relatie willen, maar de meeste zijn gewoon loops. Lekker naief van je:P
wat is een spam slet??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:18 schreef jaha het volgende:
[..]
Zitten er echte meisjes op badoo dan? lol
Ik tref alleen de spamsletjes
Zitten idd vrouwen die in de categorie '2 good 2 b true' vallen. Volgens zet die site er gewoon fake profielen tussen en wanneer je tijdje niet inlogt meldt er ineens zo'n spammer met de reactie dat ze wil chatten.quote:
Zou best kunnen, maar meestal kun je wel zien of het een echt profiel is of niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
Zitten idd vrouwen die in de categorie '2 good 2 b true' vallen. Volgens zet die site er gewoon fake profielen tussen en wanneer je tijdje niet inlogt meldt er ineens zo'n spammer met de reactie dat ze wil chatten.
Voor een snelle date? Dan kun je echt beter op badoo gaan of solomio. Daar kun je gebruik maken van je uiterlijk.quote:
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon FOK! idd. Als ik de verhalen hier hoor vinden er heel wat seksdates plaats.
Zo erg is het gelukkig niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Voor mijn gevoel zijn alle vrouw-profielen fake hier
Nou ik weet echt zeker dat ik een vrouw benquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Voor mijn gevoel zijn alle vrouw-profielen fake hier
Dan spreek je dus welwetens met mannen @Fathenk..hoe zit dat..?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
is het voor mannen verboden om onderling te communiceren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef Maron het volgende:
[..]
Dan spreek je dus welwetens met mannen @Fathenk..hoe zit dat..?
Nee..natuurlijk niet Fathenk..kan ook heel gezellig zijn..quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef fathank het volgende:
[..]
is het voor mannen verboden om onderling te communiceren?
Niemand volgens mij. Is alleen maar onzinquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef fathank het volgende:
Klopt. Gelukkig kom ik hier niet om te hosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |